Ресурси де є автор Бондаренко Ю. А.
Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648
(2025)
Кінезіологія як інноваційний метод корекції в освітній практиці.
Inclusion and Diversity. № 5.
С. 5–9.
ISSN 2786-779X.
DOI: 10.32782/inclusion/2025.5.1.
Гринців М. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5790-2759, Заміщак М. І.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4559-1257, Бондаренко Ю. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Супрун Г. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3282-7603, Душка А. Л.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0805-7813
(2025)
Approaches to Speech Therapy for Children with Autism Spectrum
Disorders (ASD).
International Journal of Child Health and Nutrition. Т. 14, № 1.
С. 32–45.
ISSN 1929-4247.
DOI: 10.6000/1929-4247.2025.14.01.05.
Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Воротинцева О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0684-850X
(2023)
Роль фахівців інклюзивно-ресурсних центрів у проєктуванні індивідуальної освітньої траєкторії з урахуванням професійної орієнтації здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями.
Inclusion and Diversity. № SI.
С. 9–13.
ISSN 2786-779X.
DOI: 10.32782/inclusion/2023.spec.2.
Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Наумець Д. І.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5906-6475
(2023)
Аналіз змісту духовно-морального виховання у практиці дошкільної освіти.
Inclusion and Diversity. № 1.
С. 10–14.
ISSN 2786-779X.
DOI: 10.32782/inclusion/2023.1.2.
Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648
(2023)
Теоретико‐методологічний аналіз проблеми труднощів математичної діяльності та дискалькулії у спеціальній освіті.
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 134.
С. 355–365.
ISSN 2414-9799.
DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.10/355‐365.
Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Гаркавина Є. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0084-9904, Беспалова О. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0081-6021, Гончаренко В. І.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7606-2182, Кравченко І. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3125-2131
(2022)
Форми організації позакласної роботи учнів молодших класів та їх вплив на фізичний школярів.
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 119.
С. 89–96.
ISSN 2414-9799.
DOI: 10.24139/2312‐5993/2022.05/089‐096.