Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є автор Бондаренко Ю. А.

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 11.

Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648 (2025) Кінезіологія як інноваційний метод корекції в освітній практиці. Inclusion and Diversity. № 5. С. 5–9. ISSN 2786-779X. DOI: 10.32782/inclusion/2025.5.1.

Гринців М. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5790-2759, Заміщак М. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4559-1257, Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Супрун Г. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3282-7603, Душка А. Л.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0805-7813 (2025) Approaches to Speech Therapy for Children with Autism Spectrum Disorders (ASD). International Journal of Child Health and Nutrition. Т. 14, № 1. С. 32–45. ISSN 1929-4247. DOI: 10.6000/1929-4247.2025.14.01.05.

Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Воротинцева О. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0684-850X (2023) Роль фахівців інклюзивно-ресурсних центрів у проєктуванні індивідуальної освітньої траєкторії з урахуванням професійної орієнтації здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями. Inclusion and Diversity. № SI. С. 9–13. ISSN 2786-779X. DOI: 10.32782/inclusion/2023.spec.2.

Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648 (2023) Підготовка здобувачів освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта в умовах військового стану. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. № 9. С. 20–23.

Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Наумець Д. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5906-6475 (2023) Аналіз змісту духовно-морального виховання у практиці дошкільної освіти. Inclusion and Diversity. № 1. С. 10–14. ISSN 2786-779X. DOI: 10.32782/inclusion/2023.1.2.

Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648 (2023) Теоретико‐методологічний аналіз проблеми труднощів математичної діяльності та дискалькулії у спеціальній освіті. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 134. С. 355–365. ISSN 2414-9799. DOI: 10.24139/2312‐5993/2023.10/355‐365.

Микитейчук Х. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0590-125X, Перепелюк І. Р.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6376-2825, Перхун Л. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9531-1175, Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Яковлева С. Д.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7620-098X, Сидорук І. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3029-3142 (2022) Future Teacher Training for Work in the Inclusive Education Framework. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. Т. 14, № 2. С. 244–256. ISSN 2066-7329. DOI: 10.18662/rrem/14.2/578.

Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Гаркавина Є. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0084-9904, Беспалова О. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0081-6021, Гончаренко В. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7606-2182, Кравченко І. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3125-2131 (2022) Форми організації позакласної роботи учнів молодших класів та їх вплив на фізичний школярів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 119. С. 89–96. ISSN 2414-9799. DOI: 10.24139/2312‐5993/2022.05/089‐096.

Стеблюк С. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2827-6805, Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Тороп К. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2330-1960, Ярмола Н. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9374-5543, Кузава І. Б.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8087-7897, Шульженко Д. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8943-497X (2021) Formation of Communication Skills in Junior Schoolchildren with Intellectual Disabilities in the Conditions of Inclusive Education. ВRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. Т. 12, № 4. С. 329–345. ISSN 2068-0473. DOI: 10.18662/brain/12.4/253.

Чепурна Л. Г.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0799-8996, Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Лісовець О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4641-3121, Кузава І. Б.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8087-7897, Одинченко Л. К.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4629-0600, Дегтяренко Т. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7153-9706 (2021) Prerequisites for Creating Textbooks for Auxiliary Schools: Correctional Psychopedagogy for Children with Intellectual Disabilities. ВRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. Т. 12, № 2. С. 78–97. ISSN 2068-0473. DOI: 10.18662/brain/12.2/193.

Базима Н. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7651-3812, Коропатова О. М., Бондаренко Ю. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6190-7648, Форостян О. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6084-2160, Соколова Г. Б.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9913-1814, Ковиліна В. Г.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2442-1734 (2021) Characteristics of Language Behavior and Speech Activity in Children with Autistic Disorders: Theoretical Aspect. ВRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. Т. 12, № 1. С. 1–18. ISSN 2068-0473. DOI: 10.18662/brain/12.1/167.

Цей список був створений Wed Oct 22 05:37:09 2025 EEST.