Ресурси де є автор Вірковський А. П.
Вірковський А. П. (2016) Потенційна обдарованість підлітка. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.
Вірковський А. П. (2013) Методологічна основа ретропедагогіки як засобу нелінійного розвитку особистості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 25–30. ISSN 2076-6173.
Вірковський А. П. (2012) Проблема критеріїв виявлення обдарованості особистості в навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 55–59. ISSN 2076-6173.
Вірковський А. П. (2011) Динаміка інтелектуальної обдарованості школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 68–72. ISSN 2076-6173.
Рудницька Н. Ю., Гужанова Т. С., Вірковський А. П. (2009) Сучасні підходи до аналізу обдарованості та диференціації її видів і складових. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 51–54.
Басюк Н. А., Вірковський А. П., Москвіна Т. П. (2009) Обдарованість: її виявлення та розвиток. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 17–20.
Вірковський А. П., Рудницька Н. Ю. (2008) Толерантність як соціально-педагогічне явище. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. С. 53–56.
Вірковський А. П., Рудницька Н. Ю. (2007) Методи «Супернавчання» як ефективна інновація в педагогіці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. С. 76–78.
Вірковський А. П. (2005) Інноваційна діяльність педагога і студента як умова формування інноваційної культури. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 49–51.
Вірковський А. П. (2004) Особливості впливу деструктивної групи на особистість. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 69–71.
Вірковський А. П. (2004) Синергетичний підхід до поняття «духовність». Вісник Житомирського педагогічного університету. № 14. С. 51–54.
Вірковський А. П., Гужанова Т. С. (2003) Синергетичний підхід до освітніх технологій навчання й виховання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 186–189.
Брандес В. М., Вірковський А. П., Вознюк В. О., Романенко Є. М. (2000) Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 6. С. 240–244.
Вірковський А. П. (1999) Про реалізацію діалогічного принципу в гуманізації освіти. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 4. С. 27–29.