Ресурси де є Автор Вірковський А. П.
Стаття
Вірковський А. П. (2013) МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РЕТРОПЕДАГОГІКИ ЯК ЗАСОБУ НЕЛІНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 25–30. ISSN 2076-6173.
Вірковський А. П. (2012) Проблема критеріїв виявлення обдарованості особистості в навчальних закладах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 55–59.
Вірковський А. П. (2011) Динаміка інтелектуальної обдарованості школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 68–72.
Рудницька Н. Ю., Гужанова Т. С., Вірковський А. П. (2009) Сучасні підходи до аналізу обдарованості та диференціації її видів і складових. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 51–54.
Басюк Н. А., Вірковський А. П., Москвіна Т. П. (2009) Обдарованість: її виявлення та розвиток. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 17–20. ISSN 2076-6173.
Вірковський А. П., Рудницька Н. Ю. (2008) Толерантність як соціально-педагогічне явище. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. С. 53–56.
Вірковський А. П., Рудницька Н. Ю. (2007) Методи "Супернавчання" як ефективна інновація в педагогіці. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 35. С. 76–78.
Вірковський А. П. (2005) Інноваційна діяльність педагога і студента як умова формування інноваційної культури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 49–51.
Вірковський А. П. (2004) Особливості впливу деструктивної групи на особистість. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 69–71.
Вірковський А. П. (2004) Синергетичний підхід до поняття "духовність". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 51–54.
Вірковський А. П., Гужанова Т. С. (2003) Синергетичний підхід до освітніх технологій навчання й виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 186–189.
Брандес В. М., Вірковський А. П., Вознюк В. О., Романенко Є. М. (2000) Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 6. С. 240–244.
Вірковський А. П. (1999) Про реалізацію діалогічного принципу в гуманізації освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4. С. 27–29.
Книга
Вірковський А. П. (2016) Потенційна обдарованість підлітка. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.