Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є Автор Горобченко Н. В.

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 26.

Горобченко Н. В., Мудрецька Ю. О. (2024) Імідж мас-медіа текстів. Perspectives of contemporary science: Theory and practice.. С. 841–843.

Горобченко Н. В., Лавренчук Т. С., Борова Л. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять обов’язкової освітньої компоненти «Практика перекладу (німецька мова)». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Горобченко Н. В., Лавренчук Т. С., Борова Л. О. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до організації самостійної та індивідуальної роботи обов'язкової освітньої компоненти «Практика перекладу (німецька мова). Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Тараба І. О., Горобченко Н. В. (2023) Методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи до вибіркової освітньої освітньої компоненти "Лінгвокраїнознавство країн, мова яких вивчається"для підготовки здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти. ЖДУ імені Івана Франка.

Горобченко Н. В. (2023) Методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи основної освітньої компоненти «Навчання мови і культури». [Навчальний матеріал]

Горобченко Н. В. (2023) Методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи основної освітньої компоненти «Використання новітніх технологій у формуванні іншомовної комунікативної компетентності учнів». [Навчальний матеріал]

Горобченко Н. В. (2023) Використання новітніх технологій у формуванні іншомовної комунікативної компетентності учнів. [Навчальний матеріал]

Свириденко І. М., Горобченко Н. В., Лавренчук Т. С. (2023) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять вибіркової освітньої компоненти «Практичний курс німецької мови» (рівень А1, А1+). ЖДУ ім Івана Франка.

Горобченко Н. В., Свириденко І. М., Лавренчук Т. С. (2023) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять Вибіркової освітньої компоненти Практичний курс німецької мови (рівень А2) для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Лавренчук Т. С., Горобченко Н. В., Свириденко І. М. (2023) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять вибіркової освітньої компоненти «Практичний курс німецької мови» (рівень B1). ЖДУ ім Івана Франка.

Горобченко Н. В., Тараба І. О. (2022) Використання кейс-методу в умовах Нової української школи. Імідж сучасного педагога. № 1(202). С. 83–86. ISSN 2221-6316.

Горобченко Н. В., Баюн К. Й. (2022) Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови. Імідж сучасного педагога. № 2(203). С. 45–49. ISSN 2221-6316.

Горобченко Н. В. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти із дисципліни «Навчання німецької мови». [Навчальний матеріал]

Горобченко Н. В., Ващенко Т. Ю. (2022) Особливості формування інформаційно-комунікативної компетентності старшокласників. Імідж сучасного педагога. № 3(204). С. 111–114. ISSN 2522-9729.

Щерба Н. С., Горобченко Н. В. (2020) Методичні рекомендації щодо проведення виробничої педагогічної практики у літніх мовних таборах. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Максимчук О. Л., Баюн К. Й., Горобченко Н. В. (2018) Практичний курс німецької мови Wohnen. Beim Arzt. ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.

Горобченко Н. В. (2016) Організація позакласної роботи як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». № LXXIV. С. 110–114.

Калінін В. О., Калініна Л. В., Горобченко Н. В., Папіжук В. О., Щерба Н. С. (2016) Організація і проведення літніх мовних таборів як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою. ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.

Горобченко Н. В. (2015) Наративні методи навчання в процесі вивчення німецької мови. Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал « Імідж сучасного педагога». № 2. (У процесі публікації)

Горобченко Н. В. (2015) Fremdsprachendidaktik: Neue Akzente. ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.

Горобченко Н. В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Наукові записки. Серія «Філологічна». № 33. С. 173–175.

Горобченко Н. В. (2013) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ. Вчитель як ретранслятор іншомовної культури, комунікативний партнер: Імідж сучасного педагога. Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. № 5. С. 41–43.

Горобченко Н. В. (2013) ЗНАННЯ, НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ НАПИСАННЯ ДИСКУРСУ-ОПИСУ/РОЗПОВІДІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. № 7. С. 41–45.

Горобченко Н. В. (2013) Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. № 111. С. 65–67.

Горобченко Н. В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДИСКУРСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія «Філологічна». № 33. С. 173–175.

Горобченко Н. В. (2011) Методика навчання майбутніх учителів німецької мови писемного мовлення. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.

Цей список був створений Tue Jul 29 00:56:44 2025 EEST.