Ресурси де є Автор Сидоренко Н. І.
Стаття
Сидоренко Н. І. (2018) Розвиток саморегуляції поведінки та її особливості в юнацькому віці. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції (м. Житомир, 27 квітня 2018 року).. С. 128–131.
Бутузова Л. П., Сидоренко Н. І. (2017) Психологічні межі особистості як основа асертивної взаємодії майбутнього педагога. Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 року).. С. 449–450.
Фриз І. В., Сидоренко Н. І. (2016) Психологічні детермінанти розвитку вольових якостей в юнацькому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5. С. 136–141. ISSN 2311-8466.
Сидоренко Н. І. (2016) Опосередкованість саморегуляції довільної активності майбутніх вчителів локалізацією контролю. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали десятої Міжнародної науково-практичної конференції.. С. 113–116.
Сидоренко Н. І. (2016) Проблема стильових особливостей саморегуляції довільноі активності майбутніх вчителів. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали десятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В... С. 109–113.
Сидоренко Н. І. (2015) Дослідження співвідношення особистісних відмінностей майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції довільної активності. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В... С. 117–120.
Бутузова Л. П., Сидоренко Н. І. (2014) Особистісний профіль усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 116–121. ISSN 2311-8466.
Сидоренко Н. І. (2012) Вивчення особливостей професійного становлення майбутніх вчителів у сучасних умовах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 412–414.
Сидоренко Н. І. (2011) Специфіка розвитку саморегуляції в юнацькому віці. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали пятої міжнародної науково-практичної конференції/ за ред Саух І.В... С. 361–363.
Березовська І. В., Сидоренко Н. І. (2009) Особливості вольових проявів майбутніх педагогів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 6. С. 65–69. ISSN 2311-8466.
Сидоренко Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта. № 8. С. 94–97.
Сидоренко Н. І. (2005) Розвиток саморегуляції в юнацькому віці. Актуальні проблеми психологічної підготовки в системі вищої школи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції 29 квітня 2005 р... С. 87–92.
Сидоренко Н. І. (2005) Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів. Вісник Харківського університету.. С. 136–140.
Сидоренко Н. І. (2004) Особистісні аспекти усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 6-7. ISSN 2311-8466.
Сидоренко Н. І. (2004) Динаміка розвитку саморегуляції у студентів педагогічного вузу. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 4-5. С. 61–64. ISSN 2311-8466.
Навчальний матеріал
Дмитрієва С. М., Максимець С. М., Дубравська Н. М., Фриз І. В., Сидоренко Н. І., Стахова О. О., Мачушник О. Л., Бутузова Л. П. (2016) Особистість: практичні засади вивчення. Том 2. Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]