Ресурси де є Автор Топачевський С. К.
Стаття
Топачевський С. К. (2019) Паралелізм як прояв формальної синтаксичної надлишковості англомовних рекламних текстів. Подолання мовних та комунікативних бар‘єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць.. С. 524–527.
Топачевський С. К. (2016) Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (84). С. 136–140. ISSN 2076-6173.
Топачевський С. К. (2015) Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 80. С. 205–210. ISSN 2076-6173.
Топачевський С. К. (2015) Перекладацька деформація як локальна дискурсивна стратегія. Наукові записки Серія: Філологічні науки (мовознавство). Т. 136.
Топачевський С. К. (2014) СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 202–205. ISSN 2076-6173.
Топачевський С. К. (2014) Маніпулятивний потенціал етикетизованих синтаксичних конструкцій у текстах англомовної реклами. Наукові записки. Серія : Філологія (мовознавство)..
Топачевський С. К. (2013) Маніпулятивний потенціал етикетизованих синтаксичних конструкцій англомовного рекламного дискурсу. Всеукраїнська наукова конференція пам`яті доктора філологічних наук, професора Д.І. Квеселевича, "Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблем перекладу"..
Топачевський С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 53. С. 231–234.
Топачевський С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. № 896. С. 130–136.
Топачевський С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки. Т. 2, № 22. С. 134–138.
Топачевський С. К. (2010) Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення. Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія. Т. 13, № 2. С. 124–129.
Топачевський С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 215–220.
Сингаївська А. В., Топачевський С. К. (2009) Проблема рекламних жанрів у контексті нормативно-текстуальної етикетизації рекламного дискурсу. “Мова і Культура” : зб. наук. праць.. Т. 126. С. 213–219.
Сингаївська А. В., Топачевський С. К. (2008) Категорія етикетизації в рекламному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 185–188.
Топачевський С. К. (2007) Формально надмірні будови як прояв конфліктно спрямованих стратегій мовлення жінок. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 164–169.
Павленко Л. І., Топачевський С. К. (2006) Формально надмірні висловлення як засіб вираження логічної модальності у діалозі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 27. С. 131–136.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Дорошенко Л. В., Топачевський С. К. (2018) Репрезентація концепту «chidhood – дитинство» в англомовній лінгвокультурі. In: Всеукраїнська наукова конференція пам'яті доктора філологічних наук, професора Д.І.Квеселевича (1935-2003), 11 травня 2018, Житомирський державний університет імені Івана Франка. С. 62–66.
Інше
Топачевський С. К. (2011) Синтаксичні засоби етикетизації англомовного рекламного дискурсу. Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна.