Ресурси де є автор Швець В. О.
Швець В. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2084-1336, Прус А. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8869-2544
(2025)
Концептуальна модель реалізації практичної спрямованості навчання шкільного курсу математики.
Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогічні науки. № 3.
С. 81–88.
ISSN 2524-2660.
DOI: 10.31651/2524-2660-2025-3-81-88.
Прус А. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8869-2544, Швець В. О.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2084-1336
(2025)
Студентська науково-дослідницька робота з теорії та методики навчання математики: зміст та критерії оцінювання.
Освіта. Інноватика. Практика. Т. 13, № 7.
С. 96–102.
ISSN 2616-650X.
DOI: 10.31110/2616-650X-vol13i7-015.
Прус А. В., Швець В. О. (2016) Задачі з параметрами в шкільному курсі математики. Житомир: Видавництво "Рута", Житомир, Україна. ISBN 978-617581-269-3.
Прус А. В., Швець В. О. (2015) Рівняння другого степеня з параметром. Математика в рідній школі. № 10. С. 16–19.
Прус А. В., Швець В. О. (2015) Рівняння і нерівності з параметром у шкільному курсі математики. Математика в рідній школі. № 5. С. 2–7.
Прус А. В., Швець В. О. (2015) Лінійні рівняння з параметром. Математика в рідній школі. № 7-8. С. 19–22.
Прус А. В., Швець В. О. (2011) Збірник задач з методики навчання математики. Житомир: "Рута". ISBN 978-617-581-056-9.
Прус А. В., Швець В. О. (2007) Теорія і практика прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Інше. ЖДУ імені Івана Франка, 2011.
Прус А. В., Швець В. О. (2007) Прикладна спрямованість стереометрії: 10-11 класи. Шкільний світ. ISBN 978-966-451-089-6.
Прус А. В., Швець В. О. (2003) Дискурсивні висновки щодо прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії на основі генезису вказаного поняття. Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. № 20. С. 126–135. ISSN 966-7507-0-5.