Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра германської філології та зарубіжної літератури" і є рік 2022

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 21.

Соколовська С. Ф. (ed.). (2022) Нова генерація. Збірка тез студентський досліджень. № 3. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Гілесгайм Ю. (ed.). (2022) Брехтівський часопис (Brecht-Heft). Статті. Есе. Переклади. Збірник наукових праць (Філологічні науки) № 8. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Закалюжний Л. В. (ed.). (2022) Semper tiro. Студентський науково-літературний часопис. № 11. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Yakushko K. H., Haidai I. O., Hariunova Y. O., Pryshchepa O. P., Marieiev D. A. (2022) Theoretical and methodological principles of teaching linguists: the Ukrainian case. Amazonia Investiga, 11 (56). С. 240–249. ISSN 2322-6307.

Анхим О. І. (2022) Транснаціональна література: проблема визначення і передумови дослідження. Закарпатські філологічні студії, 2 (25). С. 231–235. ISSN 2663-4899.

Астрахан Н. І. (2022) Апокаліпсис як альтернатива нескінченності страждання: до питання про витоки художньої концептуалізації історії та мистецтва. Літературний процес: методологія, імена, тенденції, 2022 (20). С. 6–13. ISSN 2311-2433. DOI: 10.28925/2412-2475.2022.20.1

Астрахан Н. І., Ващенко Т. Ю. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із освітньої компоненти «Методика навчання зарубіжної літератури» для здобувачів першого рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Астрахан Н. І., Зелінська Н. М. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із освітньої компоненти «Вступ до літературознавства» для здобувачів першого рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Горобченко Н. В. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти із дисципліни «Навчання німецької мови». [Навчальний матеріал]

Горобченко Н. В., Баюн К. Й. (2022) Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови. Імідж сучасного педагога (2(203)). С. 45–49. ISSN 2221-6316.

Горобченко Н. В., Ващенко Т. Ю. (2022) Особливості формування інформаційно-комунікативної компетентності старшокласників. Імідж сучасного педагога (3(204)). С. 111–114. ISSN 2522-9729.

Горобченко Н. В., Тараба І. О. (2022) Використання кейс-методу в умовах Нової української школи. Імідж сучасного педагога (1(202)). С. 83–86. ISSN 2221-6316.

Закалюжний Л. В., Ващенко Т. Ю. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із освітньої компоненти «Вступ до літературознавства та зарубіжна література» (Частина І)» для здобувачів першого рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Закалюжний Л. В., Ващенко Т. Ю. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із освітньої компоненти «Вступ до літературознавства та зарубіжна література» (Частина ІІ)» для здобувачів першого рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Коляда О. В. (2022) Philosophical Analysis of the Concept Human Situation. WISDOM, 24(4), 64–72. С. 64–72.

Прищепа О. П. (2022) Мова символів у поезії "Молодої Музи". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (98). С. 57–67. ISSN 2663-7642.

Прищепа О. П., Свисюк О. В. (2022) Зміни концепту Україна у мовомисленні першокурсників (за результатами асоціативного експерименту 2015, 2018, 2021 ТА 2022 років). Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, 33(72) (5). С. 306–310. ISSN 2663-5992.

Соколовська С. Ф. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять з освітньої компоненти "Історія німецької мови". [Навчальний матеріал]

Соколовська С. Ф. (2022) Художні особливості п’єси Роланда Шиммельпфенніга «До/Після». Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, 33(72) (2). С. 187–192. ISSN 2663-5992.

Соколовська С. Ф. (2022) Методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи з освітньої компоненти основи наукової та ділової комунікації ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. [Навчальний матеріал]

Соколовська С. Ф. (2022) Тема як генератор драматургічного дискурсивного простору. Кримський міжнародний форум: філологія та журналістика : збірник матеріалів, 20 – 21 жовтня 2022 р., м. Київ. – Львів – Торунь. С. 200–203.

Цей список був створений Mon Jul 14 00:57:33 2025 EEST.