Ресурси де є «Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти» і рік «2023»
H
Hladush V. (2023) Špecifiká výskumných metód v špeciálnej pedagogike. Studia scientifica facultatis paedagogicae.. ISSN 1336-2232.
Hladush V., Bendíková S., Kovačova B., Čarnická M. (2023) Using a didactic tool with it-support for teaching geography in a special school in Slovakia. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 97, № 5. С. 18–34. ISSN 2076-8184.
Hladush V., Stupak B. (2023) Development of teacher’s professional skills in the context of innovative process. International scientific peer-reviewed journal «ScientificWorldJournal». Т. 3, № 18. С. 14–21. ISSN 2663-5712.
M
Mytnyk A., Ivashkevych E., Chanchykov I., Predko V., Stakhova O. O. (2023) Professional training of future psychologists in the information space in higher education institutions. Amazonia Investiga. Т. 12, № 61. С. 112–121. ISSN 2322-6307.
І
Ілющенко І. О., Тарасюк Є. (2023) Особливості комунікативної діяльності дітей з РАС. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих пр.. С. 178–181.
Ілющенко І. О., Хоменко Н. В. (2023) Логопедичний супровід в інклюзивній освіті для дітей із тяжкими вадами мовлення. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 2. С. 176–178.
Іскрижинська А. М. (2023) Причини виникнення дислалії у дітей. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика.
Б
Бовсуновський В. М. (2023) Використання методу структурно-функціонального аналізу у вивченні психологічних чинників формування педагогічної самоефективності вчителів. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика. С. 56–58.
Бутузова Л. П., Дмитрієва С. М., Максимець С. М. (2023) Робочий зошит з психології: методичний посібник. [Навчальний матеріал]
Бутузова Л. П., Харипончук К. М. (2023) Невербальна комунікація педагога як засіб формування його авторитету. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference.. С. 555–565.
Г
Горбань Д. Ф. (2023) Дидактичні ігри як метод роботи логопеда з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 2. С. 121–124.
Д
Денисюк Є. М. (2023) Логоритміка як метод корекції раннього розвитку дітекй з особливими освітніми потребами. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 2. С. 117–119.
Долінчук І. О., Журбей Н. В. (2023) Раннє втручання запорука нормального розвитку дитини із ЗПР. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 2. С. 127–129.
Дідух К. В. (2023) Інтерактивні техніки у роботі логопеда. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 2. С. 110–112.
Ж
Житова О. П., Бутузова Л. П. (2023) Psychoemotional health of students in distance learning conditions EUROPEAN HUMANITIES STUDIES: State and Society. European Humanities Studies. State and Society. № 1. С. 41–55. ISSN 2450-6486.
З
Загребельна О. О. (2023) Логоритміка як засіб корекції мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 2. С. 124–127.
Захарчук К. С. (2023) Методи роботи логопеда з дітьми із ЗНМ. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 2. С. 45–48.
К
Коляденко Н. В., Романенко Є. О. (2023) Визначення особливостей психоемоційних станів при симптомах ПТСР. Наукові інновації та передові технології. № 8. ISSN 2786-5274.
Котлова Л. О., Долінчук І. О. (2023) Професійна та психологічна готовність педагога до навчання дітей, які мають особливі освітні потреби. Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах : проблеми та перспективи розвитку..
Котлова Л. О., Долінчук І. О., Ілющенко І. О. (2023) Психічне здоров’я молоді в умовах воєнного стану. Габітус. № 53. С. 63–68. ISSN 2663-5208.
Котлова Л. О., Долінчук І. О., Хоменко Н. В. (2023) Психологічні особливості користувачів соціальних мереж. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права.. № 6. ст. 101.
Котлова Л. О., Котловий С. А. (2023) Цілісність і захищеність як основні критерії психологічної безпеки особистості. In: Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Цілісний підхід у психології та соціальній роботі: теорія та практика».
Котлова Л. О., Котловий С. А. (2023) Неформальна освіта у розвитку особистості- майбутнього фахівця. In: Актуальні питання психології: теорія, методика, практика, 10-11 жовтня 2023, Умань. С. 133–135.
Котлова Л. О., Лізунова В. Ю. (2023) Раннє стручання як ефективна практика у діагностиці РАС. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. Т. 2.
Котлова Л. О., Харченко А. В. (2023) Психологічний супровід інклюзивної освіти на сучасному етапі. Global science: prospects and innovations.. С. 599–612.
М
Максимець С. М. (2023) Психоосвіта для членів сім’їосіб, які зазнали травми війни. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика..
Малишевська І. А. (2023) Професійна співпраця педагогічних фахівців в умовах інклюзивної освіти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 22. С. 174–185. ISSN 2786-4952.
Малишевська І. А. (2023) Modernization of training pedagogical specialists to work in an inclusive education environment. Věda a perspektivy. № 28. С. 94–104. ISSN 2695-1584.
Морозюк Т. Р. (2023) Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення у молодшому шкільному віці (теоретичний аспект). Вісник Освітньо-наукового центру семйно-центрованих практик. № 2. С. 174–176.
П
Петришин Л. Й., Почуєва О. О., Лемещук М. А., Звоздецька В. Г. (2023) Проблеми та перспективи цифрової трансформації освіти: психолого‐педагогічний аспект. Академічні візії. № 17. ISSN 2786-586X. DOI: 10.5281/zenodo.7695844.
Пилипчук Ю. О. (2023) Особливості мовлення у дітей з недорозвиненням мовлення. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика.. С. 181–183.
Р
Руденко Т. Ю. (2023) Роль арттерапії у роботі із дітьми з інтелектуальними порушеннями. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 2. С. 119–121.
С
Соболь Є. С. (2023) Методика розвитку словникового запасу дітей з особливими освітніми потребами. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 2. С. 112–114.
Т
Тимошко Г. М., Гладуш В. А. (2023) Розвиток комунікативної компетентності педагогів в умовах інклюзивного освітнього середовища. Монографія. Лисенко М.М., Ніжин.
Х
Хворова Г. М., Котлова Л. О. (2023) Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями розвитку: навчально-методичний посібник. ЖДУ імені Івана Франка.
Хворова Г. М., Котлова Л. О., Тичина І. М., Портницька Н. Ф. (2023) Методичні вказівки з підготовки до атестаційного екзамену з дефектології та логопедії здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]
Хоменко Н. В., Ілющенко І. О. (2023) Особливості організації корекційно-розвиткової роботи з дітьми з соціоадаптаційними труднощами в умовах воєнного стану. Матеріали ХІІ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (Умань, 11-12 жовтня 2023 року). «Актуальні питання психології: теорія, методика, практика».. С. 22–26.
Ч
Черніченко Л. А. (2023) Характеристика та аналіз порушень мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. Освіта. Інноватика. Практика. Т. 11, № 3. С. 47–51. ISSN 2616-650X. DOI: 10.31110/2616-650Xvol11i3-.