Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра журналістики, реклами та PR" і є рік 2024

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 16.

Стаття

Башманівський В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: до проблеми розвитку туризму на Житомирщині. Інновації та науковий потенціал світу.. С. 186–187.

Богуславський О. В. (2024) Інформаційно-видавнича діяльність Організації оборони чотирьох свобід України (ООЧСУ) у США (1947–1991). Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. № 57. С. 16–25. ISSN 2219-8741.

Богуславський О. В. (2024) Часопис «Освобождение» (1953–1956) як приклад українсько-російської співпраці в еміграції або чи справді «з москалями нема спільної мови»? Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. № 59. С. 20–31. ISSN 2219-8741.

Василенко К. С., Башманівський В. І. (2024) Вплив прес-служб на створення позитивного іміджу ЗСУ. Наукові тренди постіндустріального суспільства.. С. 175–176.

Василенко К. С., Башманівський В. І. (2024) Інформаційні служби органів державної влади: особливості співпраці з медіа. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи.. С. 155–156.

Григорук А. О., Башманівський В. І. (2024) Регіональна преса в історії українського медіапростору (друковане видання «Зорі над Убортю»). Наукові тренди постіндустріального суспільства.. С. 177–178.

Дюжева К. В. (2024) Брендинг у соціальних комунікаціях. Концептуальні шляхи розвитку науки та освіти.. С. 83–84.

Дюжева К. В. (2024) Теорія і практика event-комунікації. Теорія і практика сучасної науки та освіти..

Партико З. В., Огірко І. В. (2024) Теорія повідомлень та їх типологія. Вісник Національного університету «Львівська політехніка»: журналістика.. С. 101–114. ISSN 2663-9793.

Сич О. О., Башманівський В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи.. С. 165–166.

Степанюк А. В., Башманівський В. І. (2024) Специфіка підготовкивідеоконтенту: Instagram Reels та Youtube Shorts. Наукові тренди постіндустріального суспільства.. С. 179–181.

Юрчук Ю. Ю., Башманівський В. І. (2024) PR у комунікаційному просторі: особливості роботи управління інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Житомирщини. Наукові орієнтири: теорія та практика досліджень.. С. 203–204.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Артюх О. О. (2024) Матеріали інтернет-видання Proslav, що сприяють кращому розумінню російсько-української війни серед суспільства. In: III Міжнародна наукова конференція «Інноваційна наука: пошук відповідей на виклики сучасності», 6 грудня, 2024 р., Могилів-Подільський. С. 314–316.

Коренівська О. В., Дюжева К. В. (2024) Особливості фотожурналістики у електронних виданнях. In: Технології та суспільство: взаємодія, вплив, трансформація, 16 лютого 2024 рік, Кременчук.

Чирко О. А., Василенко К. С. (2024) Відеонарис у сучасній публіцистиці як засіб висвітлення долі захисників України. In: VIII Міжнародна наукова конференція «Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації», 29 листопада 2024 р., Житомир. С. 386–388.

Інше

Башманівський В. І., Василенко К. С. (2024) Вступ до спеціальності: навчально-методичний посібник. ЖДУ ім. І. Франка.

Цей список був створений Sun Jul 27 01:20:24 2025 EEST.