Ресурси де є установа Кафедра алгебри та геометрії" і є рік 2005
Стаття
Прус А. В. (2005) Про засоби здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 20. С. 101–103.
Прус А. В. (2005) Про циліндр у контексті прикладної спрямованості. Математика в школі. № 5. С. 15–20.
Прус А. В. (2005) Про прикладні задачі шкільного курсу стереометрії. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти».. ISSN 966-353-002-2.
Прус А. В. (2005) Евристичне навчання та прикладна спрямованість шкільного курсу стереометрії. Збірник тез доповідей міжнародної науково-методичної конференції Евристичне навчання математики.. С. 98–99. ISSN 966-639-241-0.
Прус А. В. (2005) Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Підготовка вчителя у контексті європейського освітнього простору Збірник наукових праць.. С. 88–96. ISSN 966-8456-54-8.
Прус А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі. № 1. С. 41–45.
Прус А. В. (2005) Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Математика в школі. № 2. С. 11–15.
Сверчевська І. А. (2005) Постнекласичні підходи до навчання математики. Математика в школі. № 5. С. 8–11.
Чемерис О. А. (2005) Факторний аналіз фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 20. С. 121–123.
Чемерис О. А. (2005) Якість освіти як загальна тенденція європейської інтеграції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 219–221.
Книга
Карнаухов В. Г., Михайленко В. В. (2005) Нелинейная термомеханика пьезоэлектрических неупружных тел при моногармоническом нагружении. ЖДТУ, Житомир.