Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є «Кафедра мистецької освіти» і рік «2017»

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 29.

Баладинська І. В., Колесник Н. Є. (ред.). (2017) Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції. Житомир : ФОП «Н. М. Левковець», Житмир.

Баладинська І. В. (2017) Європейський досвід організації художньої освіти. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник..

Бовсунівська Н. М. (2017) Духове мистецтво України: становлення та розвиток. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 54–60.

Бовсунівська Н. М. (2017) Діяльність Волинського губернського департаменту МВС у галузі музичної освіти (ХІХ – початок ХХ ст.). Митець – культура – виміри часу. Міжнародні наукові читання 2017 в Музеї Бориса Лятошинського в Житомирі : зб. статей.. С. 214–223.

Колесник Н. Є. (2017) Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Проблеми освіти. № 87. С. 122–127.

Краснова Н. М. (2017) Культурно-мистецька діяльність у формуванні світовідображення підлітків. Матеріали міжнародних наукових читань 2017 в Музеї Бориса Лятошинського в Житомирі [«Митець – культура – Вимір часу].. С. 255–264.

Михайлова О. С. (2017) Соціокультурне виховання молодших школярів засобами мистецтва. Митець – культура – виміри часу..

Молодій О. Р., Обух Л. В. (2017) Інтонаційний самоконтроль як один із компонентів сучасної професійної підготовки студентів у класі постановки голосу. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. № 157. С. 106–110. ISSN 2415-7988.

Моісєєва М. А. (2017) Теоретико-методичні основи викладання фахових музично-виконавських дисциплін. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 101–104.

Моісєєва М. А. (2017) Особливості роботи з музичним текстом у процесі читання нот з листа. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: Зб. наукових праць.. С. 158–161.

Новосадова С. А. (2017) Методичні засади формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики (на прикладі музично-теоретичних дисциплін). Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. № 152. С. 162–165.

Обух Л. В. (2017) Специфіка підготовки регентів у духовних закладах на прикладі Дяківсько-регентського інституту Івано-Франківського богословського університету імені св. Івана Золотоустого. Наукові записки [Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка]..

Плотницька О. В. (2017) Духовний розвиток особистості майбутнього вчителя музики. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 115–118.

Плющик Є. В. (2017) Ідеї креативної педагогіки в музичній освіті дошкільнят. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 16–20.

Плющик Є. В., Ямчинська Г. В. (2017) Інтегровані заняття з елементами дизайну і музики в дошкільному навчальному закладі. ТОВ «КНТ».

Роговська Є. В. (2017) Рок-фестивалі в Україні як чинник формування патріотичної свідомості молодого покоління. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 123–133.

Рутецький В. В. (2017) Конкурси та фестивалі баянного мистецтва як чинник формування готовності майбутнього фахівця до виконавської діяльності. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 161–167.

Суботницький І. М. (2017) Детермінанти дисципліни «Оркестровий клас» у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 167–170.

Травкіна Н. М. (2017) Діяльність педагогів-музикантів польського походження в Україні. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 83–90.

Федорченко В. К. (2017) Деякі історичні аспекти розвитку української академічної вокальної школи. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 90–95.

Фурманюк С. М. (2017) Особливості застосування народної іграшки у вихованні дітей дошкільного віку. Інтеграційні процеси в системі дошкільної та початкової освіти: теорія і практика: збірник науково-методичних праць.. С. 198–201.

Цюряк І. О. (2017) Особистісно орієнтовані технології підготовки студентів мистецьких спеціалізацій засобами української духовної хорової музики. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 46–53.

Цюряк І. О. (2017) Особистісно орієнтовані технології підготовки студентів мистецьких спеціалізацій засобами української духовної хорової музики. Митець – культура – виміри часу. Міжнародні наукові читання 2017 в Музеї Бориса Лятошинського в Житомирі : зб. статей.. С. 325–336.

Цюряк І. О., Захаржевська Ю. Р. (2017) Специфічні особливості виконання хорової музики епохи ренесансу сучасними співаками. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.. С. 178–184.

Чернишова А. М. (2017) Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 163–167. ISSN 2076-6173.

Чернишова А. М. (2017) Історія становлення хореографії як напряму професійної підготовки вчителя. Проблеми освіти: збірник наукових праць. № 87. С. 269–274.

Шмельова Т. В. (2017) Культура як об’єкт дослідження польської та української педагогіки. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 2(41). С. 269–273. ISSN 2524-0609.

Шмельова Т. В., Шостачук А. М., Шостачук Д. М. (2017) Компетентність інженера-механіка: системний підхід до організації професійного самовизначення. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 1(40). С. 313–317. ISSN 2524-0609.

Ямчинська Г. В. (2017) Вплив вальдорфської педагогіки на розуміння гармонійного розвитку дитини. Інтеграційні процеси в системі дошкільної та початкової освіти: теорія і практика: збірник науково-методичних праць.. С. 211–213.

Цей список був створений Thu Aug 14 08:57:50 2025 EEST.