Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції

Щерба, Н. С. (2010) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції. Інший. Вид-во: "Полісся".

[img]
Перегляд
Text
Download (959kB) | Перегляд

Опис

Інтеграція України до європейського освітнього простору зумовила перегляд і уточнення перспективних тенденцій та напрямів розвитку вітчизняної освіти, що є пріоритетними для професійної підготовки вчителя-філолога, оскільки оволодіння мовами значно підвищує рівень соціальної адаптації сучасної людини. Серед головних напрямів реалізації програмних завдань вищої мовної педагогічної освіти є становлення компетентного фахівця, здатного до формування нової генерації активних громадян, спроможних до самостійного продуктивного вивчення мов як засобу самореалізації та пристосування до динамічних життєвих умов. Ця тенденція відображена у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти, Державному стандарті базової і повної середньої освіти: освітня галузь “Мови і літератури”, Концепції навчання іноземних мов у середній загальноосвітній 12-річній школі, Інструктивно-методичних рекомендаціях щодо вивчення іноземних мов у 2008/2009 навчальному році тощо. У них наголошується на доцільності та важливості розвитку в учнів ключової компетенції “вміння вчитися”, яка у форматі віт7чизняної середньої мовної освіти реалізується стратегічною (діяльнісною) компетенцією. Однак, у чинних програмах вищої мовної педагогічної освіти (зокрема, у Програмі з англійської мови для університетів / інститутів) відповідної підготовки вчителя іноземної мови не передбачено, що відстрочує вирішення означеної проблеми. Ситуація погіршується ще й у зв’язку з недостатністю необхідних теоретичних і практичних напрацювань у вітчизняній педагогіці.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 15 Трав 2014 08:02
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11207

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу