Методика навчання майбутніх учителів німецької мови писемного мовлення

Горобченко, Н. В. (2011) Методика навчання майбутніх учителів німецької мови писемного мовлення. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд

Опис

На етапі інтеграції України в європейські економічні, політичні та культурні структури першочергового значення набуває питання підготовки спеціалістів, здатних успішно реалізувати процес співробітництва України з Європою та всім світом. Викладене вище визначило необхідність реформування системи вищої освіти, а саме підвищення рівня професійної підготовки випускників, створення умов для покращення якості знань та міцності вмінь, які набувають студенти в навчальних закладах. Одним із головних принципів сучасної вищої освіти є функціональність знань. Цей принцип спрямований на створення міцної бази знань і вмінь професійної діяльності на основі міждисциплінарної інтеграції. Велику роль у реалізації цього принципу відіграє формування вмінь адекватно висловлювати свої думки в письмовій формі як на рідній, так і на іноземній мовах (ІМ). У зв’язку з цим збільшується і відповідальність вищих мовних навчальних закладів (ВМНЗ) за професійну підготовку студентів у галузі писемного мовлення (ПМ) на ІМ.

Тип елементу : Книга
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 16 Трав 2014 06:09
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11285

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу