Горобченко, Н. В. (2011) Методика навчання майбутніх учителів німецької мови писемного мовлення. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.
|
Text
Download (2MB) | Перегляд |
Опис
На етапі інтеграції України в європейські економічні, політичні та культурні структури першочергового значення набуває питання підготовки спеціалістів, здатних успішно реалізувати процес співробітництва України з Європою та всім світом. Викладене вище визначило необхідність реформування системи вищої освіти, а саме підвищення рівня професійної підготовки випускників, створення умов для покращення якості знань та міцності вмінь, які набувають студенти в навчальних закладах. Одним із головних принципів сучасної вищої освіти є функціональність знань. Цей принцип спрямований на створення міцної бази знань і вмінь професійної діяльності на основі міждисциплінарної інтеграції. Велику роль у реалізації цього принципу відіграє формування вмінь адекватно висловлювати свої думки в письмовій формі як на рідній, так і на іноземній мовах (ІМ). У зв’язку з цим збільшується і відповідальність вищих мовних навчальних закладів (ВМНЗ) за професійну підготовку студентів у галузі писемного мовлення (ПМ) на ІМ.
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата внесення: | 16 Трав 2014 06:09 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 06:36 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11285 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |