Вознюк О. В. (2020) The farther reaches of studying foreign languages as a psycholinguistic phenomenon. Building Professional Linguistic Competence of Future Specialists: VI Regional Students’ Scientific Internet-Conference (November 27, 2020). С. 223–235.
|
Текст
Download (275kB) | Preview |
Анотація
Language, being a means of communication, and a tool of thinking, is also a fundamental mechanism of human development in onto- and phylogenesis. This relates not only to the native but also to foreign languages being studied. One of the most developed aspects of learning and teaching foreign languages is psychological/psycholinguistic, which reveals the amazing phenomena that practitioners of education should get acquainted with. Let us consider both some of these phenomena and their implications for the educational process.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LT Підручники |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 21 Груд 2020 09:32 |
Оновлення: | 21 Груд 2020 09:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31955 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |