Елементи, в яких автор: "Байда, М. В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 18.

Байда, М. В. (2016) Підготовка майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізації технологій кооперативного навчання у професійній діяльності. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Байда, М. В. (2016) Підготовка майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізації технологій кооперативного навчання у професійній діяльності. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Байда, М. В. (2015) Використання класичних технологій кооперативного навчання на змішаних та перевернутих заняттях у процесі фахової підготовки вчителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 83-87. ISSN 2076-6173

Байда, М. В., Місечко, О. Є. (2015) Модель підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізацій технологій кооперативного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). ISSN 2076-6173

Байда, М. В. (2014) BLENDING CONTENT-BASED INSTRUCTION AND COOPERATIVE LEARNING IN A LANGUAGE CLASSROOM. The Global English Teacher: Imрroving What Works and Fixing What Doesn’t.

Байда, М. В. (2012) KEYS TO SUCCESS IN COOPERATIVE LEARNING CLASSROOM. English in Globalized World.

Байда, М. В. (2012) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 132-136.

Байда, М. В. (2011) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В РІЗНИХ ТИПАХ КООПЕРАТИВНИХ ГРУП. Гуманізація навчально-виховного процесу (7).

Байда, М. В. (2011) Виховний потенціал технологій кооперативного навчання. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (15).

Байда, М. В. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки.

Байда, М. В. (2011) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТВОРЧОЇ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики (14(24)). с. 156-160.

Байда, М. В. (2010) COOPERATIVE LEARNING TECHNIQUES AS A FORM OF GROUP WORK IN HIGHER EDUCATION. English Learning in the Context of Life-long Education.

Байда, М. В. (2010) Кооперативне навчання в структурі гуманістичної парадигми освіти. Матеріали XIV Національної конференції за сприянням Міжнародної організації TESOL “English Learning in the Context of Life-long Education”.-.

Байда, М. В. (2010) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Наука. Образование. Технологии - 2010Материалы ІІІ Междунар. научн.-практ. конф., 21- 22 окт. 2010 г., Барановичи, Респ.Беларусь/редкол.: А.В. Никишова (гл.ред.) [и др.].. с. 63-65.

Байда, М. В. (2009) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Ценностные приоритеты образования ХХІ века: европейский вектор развития высшей школы (23). с. 24-28.

Байда, М. В. (2009) МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ MAЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Збірка наукових робіт ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу», (3). с. 233-235.

Байда, М. В. (2008) Формування креативного мислення учнів старшої школи за допомогою текстів домашнього читання. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційцних освітніх технологій (5).

Байда, М. В. (2008) Формування усної комунікації студентів початкового етапу ВНЗ за допомогою комунікативних ігор. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційцних освітніх технологій (6).

Цей список був створений у Wed Dec 25 10:13:34 2024 EET.