Елементи, в яких автор: "Горобець, С. М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 44.

Чистяков, Володимир, Горобець, С. М. (2024) Програмне забезпечення для проведення лабораторних робіт з дисципліни “Комп’ютерні мережі”. In: Наукова конференція викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки, 16-17 травня 2024 р., м. Житомир.

Горобець, С. М., Горобець, О. С. (2024) Модель бази даних інформаційної системи підтримки навчального процесу в закладі освіти. Наука і техніка сьогодні (37). с. 613-624. ISSN 2786-6025

Горобець, С. М. (2024) Формування графічної компетентності бакалаврів з комп’ютерних наук. In: Наукова конференція викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки, 16-17 травня 2024 р., м. Житомир.

Горобець, С. М. (2024) Формування графічної компетентності майбутніх фахівців у процесі вивчення інженерної та комп’ютерної графіки: діяльнісний підхід. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія. ЖДУ ім. І.Франка, Житомир, с. 208-229. ISBN 978-966-485-293-4

Горобець, С. М. (2024) Огляд безкоштовних онлайн сервісів для перевірки текстів на плагіат. In: Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці», 16-17 листопада 2023 р., Житомир.

Кривонос, О. М., Горобець, С. М., Кривонос, М. П., Нехаєнко, К. О. (2023) Gamification Strategies for Motivating Students to Study Information Science. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (115). с. 65-74. ISSN 2663-6387

Горобець, С. М. (2023) Використання графічних онлайн-редакторів для підготовки навчальних матеріалів. In: International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: problems and prospects”, October 12, 2023, Bratislava, Slovakia.

Горобець, С. М. (2023) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять освітньої компоненти «Бази даних» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Горобець, С. М. (2023) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Інженерна та комп’ютерна графіка» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Вознюк, О. В., Горобець, С. М. (2023) Формування поняттєвого мислення в учасників освітнього процесу: системний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (115). с. 50-64. ISSN 2663-6387

Горобець, С. М. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять обов’язкової освітньої компоненти «Бази даних» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «015 Професійна освіта». [Навчальний матеріал]

Горобець, С. М. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять вибіркової освітньої компоненти «Комп`ютерний дизайн та мультимедіа» (частина 1) для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Горобець, С. М. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять із навчальної дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка»: навчально-методичний посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Горобець, С. М., Кривонос, О. М., Вознюк, О. В. (2022) Навички роботи з фото- та відеоматеріалами як складова ІКТ-компетентності вчителя в умовах дистанційного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки, 4 (111). с. 283-290. ISSN 2663-6387

Вознюк, О. В., Горобець, С. М., Кубіцький, С. О. (2021) Interdisciplinary Educational Technology based on the Concept of Human Brain Functional Asymmetry. Postmodern Openings, 12 (2). с. 433-449.

Горобець, С. М., Мошківська, Н. І. (2020) Засоби автоматизації процесу розробки сайтів. Використання інформаційних та комунікаційних технологій в сучасному цифровому суспільстві.

Горобець, О. В., Горобець, С. М. (2020) Органічне виробництво як напрям забезпечення продовольчої безпеки України. Органічне виробництво і продовольча безпека.

Горобець, С. М., Горобець, О. В. (2020) Особливості викладання дисципліни «Бази даних» для здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Статистика». Нові технології навчання, 93. с. 70-75.

Горобець, О. В., Горобець, С. М. (2020) Підсилення економічної складової у фаховій підготовці майбутніх екологів як один із напрямів підвищення рівня їх професійної компетентності. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94).

Вознюк, О. В., Горобець, С. М. (2019) Використання концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку у побудові інформаційно-цифрової технології роботи з обдарованими дітьми та молоддю. Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку. Матеріали методологічного семінару НАПН України. 4 квітня 2019 р.. с. 312-321.

Горобець, О. В., Горобець, С. М. (2019) Формування екологічної відповідальності в процесі професійної підготовки економістів. Проблеми освіти: збірник наукових праць (91).

Горобець, С. М. (2018) Методичні підходи щодо навчання комп'ютерній графіці студентів ВНЗ засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (1 (92)). с. 75-79. ISSN 2076-6173

Дубасенюк, О. А., Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є., Сидорчук, Н. Г., Ковальчук, В. А., Вітвицька, С. С., Горобець, С. М., Лук'янова, Л. Б., Самойленко, О. А., Барановська, Л. В., Корінна, Л. В., Косигіна, О. В. (2018) Професійна освіта: андрагогічний підхід. О. О. Євенок.

Волощук, Б. О., Горобець, С. М. (2018) Сучасні комп'ютерні технології в архітектурному моделюванні. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Горобець, С. М., Горобець, О. В. (2017) Застосування технологій дистанційного навчання у процесі післядипломної освіти. Андрагогічний вісник, 1 (8). с. 133-142.

Горобець, С. М. (2016) Використання ІКТ у самостійній роботі студентів при вивченні дисципліни "Основи комп’ютерної графіки". Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». с. 222-223.

Горобець, С. М. (2016) Відгук офіційного опонента Горобця Сергія Миколайовича на дисертацію Грабовського Петра Петровича на тему «Розвиток інформаційної компетентності вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній педагогічній освіті», подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Горобець, С. М., Горобець, О. В. (2016) Использование ИКТ в экономических исследованиях. Актуальні питання сучасної інформатики, 3. с. 28-31.

Горобець, С. М. (2015) Перспективи впровадження тайм-менеджменту у ВНЗ України. Міжнародна діяльність університетів як фактор інноваційного розвитку вищої школи. с. 62-64.

Горобець, С. М. (2015) ВІДГУК офіційного опонента Горобця Сергія Миколайовича на дисертацію Кобилянської Ірини Миколаївни на тему "Формування компетентності з безпеки життєдіяльності майбутніх спеціалістів фінансово-економічних спеціальностей у фаховій підготовці", подану на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Горобець, С. М. (2015) Використання інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів при вивченні дисципліни "Основи комп’ютерного дизайну". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 76-80. ISSN 2076-6173

Горобець, С. М. (2015) Розвиток творчих компетентностей майбутніх фахівців під час вивчення дисципліни "Основи комп’ютерної графіки". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 92-96. ISSN 2076-6173

Горобець, С. М. (2014) Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп'ютерно орієнтованих технологій навчання. Науковий вісник Ужгородського національного університету (34). с. 61-64.

Горобець, С. М. (2014) Сучасні тенденції розвитку комп'ютерно-орієнтованих технологій навчання. Internet education science. с. 257-259. ISSN 978-966-641-588-5

Горобець, С. М. (2014) Компетентнісна парадигма в освіті: світовий досвід, здобутки українських і польських науковців. Українська полоністика (11). с. 226-233. ISSN 2220-4555

Горобець, С. М. (2013) Використання педагогічного потенціалу комп’ютерних програм загального призначення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики та інформатики. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (36). с. 238-243.

Горобець, С. М. (2013) Модель формування професійної компетентності майбутніх економістів з використанням комп'ютерно орієнтованих технологій навчання. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти (7(50)). с. 56-59.

Горобець, С. М. (2012) Формування професійної компетентності студентів економічних спеціальностей з використанням комп'ютерно орієнтованих технологій навчання. Інший. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Горобець, С. М. (2012) Формування професійної компетентності студентів економічних спеціальностей з використанням комп'ютерно орієнтованих технологій навчання. PhD thesis, Жду.

Горобець, С. М. (2008) Використання комп'ютерних програм моделювання стану економічного об’єкту в процесі формування професійної компетентності студентів-економістів. In: Інформаційні технології в професійній діяльності, 27 березня 2008р., Рівне.

Горобець, С. М. (2008) Використання навчальних ресурсів комп’ютерної графіки у процесі формування особистості майбутніх економістів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 96-100. ISSN 2076-6173

Горобець, С. М. (2005) Теоретичні моделі компетенцій майбутніх економістів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 156-158. ISSN 2076-6173

Горобець, С. М. (2003) Використання опорних сигналів під час викладання комп’ютерної графіки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 244-245.

Бродський, Ю. В., Вознюк, О. В., Горобець, С. М. (2002) Системологічний підхід до аналізу технічних, суспільних та біолого-екологічних систем. Вісник ДАУ (2). с. 7-13.

Цей список був створений у Fri Nov 22 04:22:25 2024 EET.