![]() | перехід на Верхній рівень |
Денисевич О. В. (2019) Телебачення як предмет психолінгвістичного аналізу. Вісник Книжкової палати (4). С. 43–45. ISSN 2076-9326
Денисевич О. В. (2018) Асоціативне поле слова-стимулу "газета" в мовній картині світу українців. Вісник Книжкової палати (8). С. 29–31.
Денисевич О. В. (2018) Радіо в мовній картині світу українців. Образ (3 (29)). С. 29–35.
Денисевич О. В. (2016) Лексика реклами у психолінгвістичному дослідженні. Zbiór artykułów naukowych. С. 68–73.
Денисевич О. В. (2016) Лексичне та асоціативне значення стимулу ПІАР. Сучасний мас-медійний простір: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. С. 295–299.
Денисевич О. В. (2016) Польські та українські студенти: спроба ментального зіставлення. Fundacja Wolność i Demokracja.
Денисевич О. В. (2016) Специфіка структури асоціативних полів рекламної лексики. Психолінгвістика (20 (2)). С. 30–39.
Денисевич О. В. (2016) Типи вербальних зв'язків в асоціативних полях рекламної лексики. Типологія та функції мовних одиниць (1 (5)). С. 41–51.
Денисевич О. В. (2015) Лексика реклами в структурі мовної картини світу українців. Луцьк.
Денисевич О. В. (2014) Studia nad słownictwem reklamy w językowym obrazie świata Ukraińców. Młodzi o języku – Uniwersytet Warszawski. С. 331–335.
Денисевич О. В., Недашківська Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2.. С. 270–276.
Недашківська Т. Є., Денисевич О. В. (2014) Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір (2). С. 270–276.
Денисевич О. В. (2014) Професійна картина світу українських та польських студентів: порівняльний аспект. Сборник научных докладов: Наука сегодня: теория, методология, практика. – Часть 5. С. 71–75.
Денисевич О. В. (2012) Реклама: від стимулу до реакції. Наукові записки. Серія "Філологічна" (24). С. 58–61.
Денисевич О. В. (2011) Вільний асоціативний експеримент як засіб дослідження особливостей формування мовної картини світу. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"] (7). С. 92–97.
Денисевич О. В. (2011) Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців. МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал), ІІ. С. 189–194.
Денисевич О. В. (2011) Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"]. С. 100–106.
Денисевич О. В. (2010) Вільний асоціативний експеримент як засіб дослідження соціального портрету. Волинь-Житомирщина. С. 334–340.
Денисевич О. В. (2009) Професійність очима польських та українських студентів. Магістратура ХХІ століття: досвід, проблеми, перспективи: Збірник науково-методичних праць студентів магістратури / За редакцією канд. пед. наук, проф. кафедри педагогіки Вітвицької С. С.. С. 36–40.