Вгору на рівень |
Денисевич, О. В. (2019) Телебачення як предмет психолінгвістичного аналізу. Вісник Книжкової палати (4). с. 43-45. ISSN 2076-9326
Денисевич, О. В. (2018) Асоціативне поле слова-стимулу "газета" в мовній картині світу українців. Вісник Книжкової палати (8). с. 29-31.
Денисевич, О. В. (2018) Радіо в мовній картині світу українців. Образ (3 (29)). с. 29-35.
Денисевич, О. В. (2016) Лексика реклами у психолінгвістичному дослідженні. Zbiór artykułów naukowych. с. 68-73.
Денисевич, О. В. (2016) Лексичне та асоціативне значення стимулу ПІАР. Сучасний мас-медійний простір: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 295-299.
Денисевич, О. В. (2016) Польські та українські студенти: спроба ментального зіставлення. Fundacja Wolność i Demokracja.
Денисевич, О. В. (2016) Специфіка структури асоціативних полів рекламної лексики. Психолінгвістика (20 (2)). с. 30-39.
Денисевич, О. В. (2016) Типи вербальних зв'язків в асоціативних полях рекламної лексики. Типологія та функції мовних одиниць (1 (5)). с. 41-51.
Денисевич, О. В. (2014) Studia nad słownictwem reklamy w językowym obrazie świata Ukraińców. Młodzi o języku – Uniwersytet Warszawski. с. 331-335.
Денисевич, О. В., Недашківська, Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2.. с. 270-276.
Недашківська, Т. Є., Денисевич, О. В. (2014) Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір (2). с. 270-276.
Денисевич, О. В. (2014) Професійна картина світу українських та польських студентів: порівняльний аспект. Сборник научных докладов: Наука сегодня: теория, методология, практика. – Часть 5. с. 71-75.
Денисевич, О. В. (2012) Реклама: від стимулу до реакції. Наукові записки. Серія "Філологічна" (24). с. 58-61.
Денисевич, О. В. (2011) Вільний асоціативний експеримент як засіб дослідження особливостей формування мовної картини світу. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"] (7). с. 92-97.
Денисевич, О. В. (2011) Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців. МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал), ІІ. с. 189-194.
Денисевич, О. В. (2011) Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"]. с. 100-106.
Денисевич, О. В. (2010) Вільний асоціативний експеримент як засіб дослідження соціального портрету. Волинь-Житомирщина. с. 334-340.
Денисевич, О. В. (2009) Професійність очима польських та українських студентів. Магістратура ХХІ століття: досвід, проблеми, перспективи: Збірник науково-методичних праць студентів магістратури / За редакцією канд. пед. наук, проф. кафедри педагогіки Вітвицької С. С.. с. 36-40.
Денисевич, О. В. (2015) Лексика реклами в структурі мовної картини світу українців. Луцьк.