Елементи, в яких автор: "Карпенко, Є. М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття | Книга
Число елементів: 19.

Стаття

Михайлова, О. С., Карпенко, Є. М., Зимовець, О. А., Кльоц, К. І. (2018) To the problem of the formation of dialogical speech competence of primary school children in Еnglish lessons using critical thinking strategies. Вісник науково-дослідних робіт викладачів та студентів (5).

Карпенко, Є. М., Кльоц, К. І. (2018) Використання подкастів у процесі формування діалогічної мовленнєвої компетентності учнів початкової школи на занятті англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. (Неопублікований)

Карпенко, Є. М., Левченко, М., Шкабара, С. (2016) To the Problem of the Formation of Lexical Competence of Primary School Children in English Lessons Using Critical Thinking Strategies and Auditive Aids. Актуальні проблеми в системі освіти.

Карпенко, Є. М. (2015) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутнього вчителя іноземної мови початкової ланки у контексті інтеркультурної підготовки у ВНЗ. Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Гуманітарний всесвіт: люди, ідеї, події».

Карпенко, Є. М. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

Карпенко, Є. М. (2011) Критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці”. с. 50-55.

Карпенко, Є. М. (2011) Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь. Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти”. с. 60-61.

Карпенко, Є. М. (2010) Принципы формирования информационно-аналитических умений в процессе профессиональной подготовки будущего учителя иностранного языка. Вектор науки Тольятинского государственного университета. с. 54-56.

Карпенко, Є. М. (2009) Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. с. 116-120.

Зимовець, О. А., Карпенко, Є. М. (2009) Формирование информационно-аналитических умений будущих учителей с использованием Интернет-ресурсов. Проблемы университетского образования. Компетентностный подход в образовании: Сборник материалов ІV Всероссийской научно-методической конференции. Тольятти, 10-11 декабря 2009 г. В 3-х т./ под. общ. ред. Г.Н. Тараносовой. с. 167-171.

Карпенко, Є. М. (2009) Формування інформаційно-аналітичних вмінь майбутніх вчителів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Збірник наукових праць учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Вища освіта в Україні в контексті інтеграції до європейського освітнього простору", 6. с. 195-200.

Карпенко, Є. М. (2009) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов засобами спецкурсу "Інформаційно-аналітичні уміння майбутніх учителів іноземних мов". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 157-160.

Карпенко, Є. М. (2008) Розвиток інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів іноземних мов у процесі роботи з текстом. Наука. Образование. Технологии – 2008 [Текст]: Материалы Международ. науч.-практ. конф., 21–22 марта 2008 г., Барановичи, Респ. Беларусь: В 3 кн. – Кн. 1: Иноязычное образование в современном поликультурном мире. с. 42-45.

Карпенко, Є. М. (2008) Технології формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у контексті професійної підготовки у ВНЗ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (39). с. 114-117.

Карпенко, Є. М. (2008) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у рамках інноваційного підходу до освітнього процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 166-169.

Карпенко, Є. М. (2006) Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки: стан проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 89-91.

Самойлюкевич, І. В., Карпенко, Є. М. (2005) Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 23-26. ISSN 2076-6173

Книга

Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Самойлюкевич, І. В., Дєньгаєва, С. В., Мазко, О. П., Зимовець, О. А., Карпенко, Є. М. (2018) Методичний експрес: Актуальні напрями професійного розвитку вчителя іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Вид. О.О.Євенок.

Карпенко, Є. М. (2014) ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. ЖДУ ім. Івана Франка, м. Житомир.

Цей список був створений у Thu Mar 28 21:03:34 2024 EET.