Елементи, в яких автор: "Смагін, І. І."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 21.

Смагін, І. І., Гуменюк, І. Б., Калінін, В. О., Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Барало, Л. В., Гирин, О. В., Євченко, В. В., Жуковська, В. В., Прокопчук, Н. Р., Рудик, І. М., Савчук, І. І., Соловйова, Л. Ф., Щерба, Н. С. (2018) Формування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століття. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Смагін, І. І. (2018) Ідеологеми освітньої реформи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). с. 201-207. ISSN 2076-6173

Смагін, І. І. (2014) Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 39-44. ISSN 2076-6173

Смагін, І. І. (2013) ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ І МЕТОДИЧНА СИСТЕМА В ШКІЛЬНОМУ НАВЧАННІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 40-43. ISSN 2076-6173

Смагін, І. І. (2012) НОРМАТИВНИЙ ТА ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗМІСТ ПОНЯТТЯ "НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА" В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 52-55.

Смагін, І. І. (2012) Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива? ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 50-54.

Смагін, І. І. (2012) ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 79-82.

Смагін, І. І. (2011) Проблема сутності громадсько-державного управління середньою освітою. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 40-44.

Смагін, І. І. (2010) Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 134-137.

Смагін, І. І. (2010) Оцінювання рівня якості підручників із правознавства для 9 класу загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 87-91.

Смагін, І. І. (2010) Трансформація галузевої суспільствознавчої шкільної освітньої системи УРСР у період 1975-1991 рр. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 47-51.

Смагін, І. І. (2009) Аналіз першого видання радянського шкільного підручника "Суспільствознавство" відповідно до критеріїв якості навчальної книги початку 60-х років ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 109-112.

Смагін, І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 10-14.

Смагін, І. І. (2009) Характеристика методичного комплексу з суспільствознавства першої половини 70-х років ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 59-63.

Смагін, І. І. (2008) "Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 51-55.

Смагін, І. І. (2008) Перший вітчизняний шкільний підручник з громадянської освіти Самуїла фон Пуфендорфа. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 77-81.

Смагін, І. І. (2008) Практика підручникотворення зі шкільного курсу логіки в XIX столітті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (39). с. 79-85.

Смагін, І. І. (2008) Практика підручникотворення зі шкільного курсу психології в ХІХ – на початку ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). с. 86-91.

Смагін, І. І. (2008) Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 64-68.

Смагін, І. І. (2005) Місце ідеології сучасної освіти в національній системі протидії тероризму. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). с. 58-61.

Смагін, І. І. (2005) Рівні самоорганізації в системі освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 84-87.

Цей список був створений у Wed Dec 25 10:04:53 2024 EET.