Вгору на рівень |
Смагін, І. І. (2018) Ідеологеми освітньої реформи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). с. 201-207. ISSN 2076-6173
Смагін, І. І. (2014) Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 39-44. ISSN 2076-6173
Смагін, І. І. (2013) ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ І МЕТОДИЧНА СИСТЕМА В ШКІЛЬНОМУ НАВЧАННІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 40-43. ISSN 2076-6173
Смагін, І. І. (2012) НОРМАТИВНИЙ ТА ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗМІСТ ПОНЯТТЯ "НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА" В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 52-55.
Смагін, І. І. (2012) Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива? ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 50-54.
Смагін, І. І. (2012) ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 79-82.
Смагін, І. І. (2011) Проблема сутності громадсько-державного управління середньою освітою. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 40-44.
Смагін, І. І. (2010) Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 134-137.
Смагін, І. І. (2010) Оцінювання рівня якості підручників із правознавства для 9 класу загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 87-91.
Смагін, І. І. (2010) Трансформація галузевої суспільствознавчої шкільної освітньої системи УРСР у період 1975-1991 рр. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 47-51.
Смагін, І. І. (2009) Аналіз першого видання радянського шкільного підручника "Суспільствознавство" відповідно до критеріїв якості навчальної книги початку 60-х років ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 109-112.
Смагін, І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 10-14.
Смагін, І. І. (2009) Характеристика методичного комплексу з суспільствознавства першої половини 70-х років ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 59-63.
Смагін, І. І. (2008) "Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 51-55.
Смагін, І. І. (2008) Перший вітчизняний шкільний підручник з громадянської освіти Самуїла фон Пуфендорфа. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 77-81.
Смагін, І. І. (2008) Практика підручникотворення зі шкільного курсу логіки в XIX столітті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (39). с. 79-85.
Смагін, І. І. (2008) Практика підручникотворення зі шкільного курсу психології в ХІХ – на початку ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). с. 86-91.
Смагін, І. І. (2008) Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 64-68.
Смагін, І. І. (2005) Місце ідеології сучасної освіти в національній системі протидії тероризму. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). с. 58-61.
Смагін, І. І. (2005) Рівні самоорганізації в системі освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 84-87.
Смагін, І. І., Гуменюк, І. Б., Калінін, В. О., Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Барало, Л. В., Гирин, О. В., Євченко, В. В., Жуковська, В. В., Прокопчук, Н. Р., Рудик, І. М., Савчук, І. І., Соловйова, Л. Ф., Щерба, Н. С. (2018) Формування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століття. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.