Вгору на рівень |
Усата, О. Ю. (2024) Методика наукових досліджень. [Навчальний матеріал]
Маліновський, В. Д., Усата, О. Ю. (2024) Аналіз методики тестування процесорів. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Internet-конференції. с. 24-26.
Усата, О. Ю., Іванов, Д. Є. (2024) Великі дані та основи роботи з ними. Актуальні питання сучасної інформатики (11). с. 57-59.
Рафальський, В., Усата, О. Ю. (2024) Опанування основ Інтернет та веб технологій в курсі інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (11). с. 108-113.
Свинарчук, Вікторія, Іванов, Д. Є., Жуковський, С. С., Усата, О. Ю. (2024) Викладання комп’ютерних дисциплін з використанням інтерактивних технологій. Викладання комп’ютерних дисциплін з використанням інтерактивних технологій. с. 439-442.
Усата, О. Ю., Сікора, Я. Б., Редька, А. (2024) Methods of teaching web technologies in vocational Education institutions. XXVІІІ International scientific and practical conference «Prospects of Innovative Development in Science and Technology» (June 19-21, 2024) Gothenburg. с. 153-156.
Вербівський, Д. С., Жуковський, С. С., Усата, О. Ю., Фонарюк, О. В., Гуменюк, В. В. (2024) Use of digital technologies for innovation in teaching: Comparison of international and domestic approaches. Scientific Herald of Uzhhorod University. Series "Physics" (56). с. 2587-2599. ISSN 2587-2599
Мосіюк, О. О., Сікора, Я. Б., Усата, О. Ю., Алексеєнко, В. В., Гуменюк, С. П. (2024) Використання хмарних обчислень для масштабування алгоритмів машинного навчання. Наука і техніка сьогодні, 6 (34). с. 993-1006. ISSN 2786-6025
Усата, О. Ю. (2024) Методика наукових досліджень: лабораторний практикум. [Навчальний матеріал]
Киселевич, В. В., Усата, О. Ю., Сікора, Я. Б., Вербівський, Д. С., Іванов, Д. Є. (2024) Мікросервісна архітектура: переваги та недоліки її практичного застосування. Information Technology: Computer Science, Software Engineering and Cyber Security (2). с. 50-59. ISSN 2786-5088
Киселевич, В. В., Усата, О. Ю. (2024) Переваги та недоліки застосування мікросервісної архітектури на платформі .Net Core. Інформаційні технології: теорія і практика. I (VII) міжнародна науково- практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Інформаційні технології: теорія і практика». с. 275-279.
Усата, О. Ю. (2024) Рецензія на дисертацію Антонова Євгенія Володимировича «Підготовка майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Федорчук (Жуковська), А. Л., Усата, О. Ю., Наконечна, О. А. (2023) Web-дизайн та web-програмування у сучасному інтернет-світі. Комунальне господарство міст, 6 (180). с. 12-20. ISSN 2522-1809
Макеєнко, А., Усата, О. Ю., Немченко, С. Г., Вербівський, Д. С. (2023) Аналіз засобів вивчення растрової графіки в шкільному курсі інформатики. Collective Thinking: Unifying Scientific Approaches in Multifaceted Research : ІІI International scientific and practical conference, November 29 – December 01. с. 262-265.
Усата, О. Ю., Ковальчук, М. В. (2023) Проблеми підготовки фахівців у сфері інформаційних технологій. In: Всеукраїнська науково-практична Iнтернет-конференція Автоматизація та комп’ютерноінтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Лабенко, О. В., Вакерич, М. М., Усата, О. Ю. (2023) Діджиталізація та диверсифікація сучасного освітнього простору. Академічні візії (15). ISSN 2786-586X
Мосіюк, О. О., Сікора, Я. Б., Усата, О. Ю. (2023) Usability of program interfaces for teaching 3D graphics in a school course of informatics. Information Technologies and Learning Tools, 93 (1). с. 14-28. ISSN 2076-8184
Сікора, Я. Б., Усата, О. Ю. (2023) Методичні рекомендації до виконання та захисту курсових робіт для здобувачів вищої освіти спеціальності 122 Комп’ютерні науки. [Навчальний матеріал]
Бенедисюк, М. М., Вербівський, Д. С., Усата, О. Ю. (2023) Міжпредметні звязки на уроках інформатики в ЗЗСО. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (208). ISSN 2415-7988
Наконечна, О. А., Усата, О. Ю., Вербівський, Д. С., Яценко, О. С. (2022) Вступ до спеціальності. Методичні рекомендації до лабораторних робіт. Частина 2. [Навчальний матеріал]
Усата, О. Ю. (2022) «Вступ до спеціальності» у підготовці здобувачів вищої освіти ОПП професійна освіта (цифрові технології). Актуальні питання сучасної інформатики (9). с. 202-205.
Костюк, Владислава, Усата, О. Ю. (2022) Аналіз рушіїв для створення комп’ютерних ігор. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні інформаційні технології в освіті та науці" (18-19 листопада 2021 р.) / за заг. ред. А. Федорчук, О. Наконечна. (9). с. 254-257.
Лукашевич, Ілля, Усата, О. Ю. (2022) Аналіз технологій та засобів розробки чат-ботів. Актуальні питання сучасної інформатики (9). с. 304-307.
Нікитчина, Наталія, Усата, О. Ю. (2022) Етапи розробки інтегрованих уроків у старшій школі. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні інформаційні технології в освіті та науці" (18-19 листопада 2021 р.) / за заг. ред. А. Федорчук, О. Наконечна. (9). с. 110-113.
Савченко, Артур, Усата, О. Ю. (2022) Етапи та особливості розробки телеграм бота. Актуальні питання сучасної інформатики (9). с. 288-291.
Ковтун, Павло, Усата, О. Ю. (2022) Методи організації дослідницької діяльності на уроках інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики (9). с. 202-205.
Мгбемена, Крістіан, Усата, О. Ю. (2022) Порівняння засобів розробки навчальних ігор. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні інформаційні технології в освіті та науці" (18-19 листопада 2021 р.) / за заг. ред. А. Федорчук, О. Наконечна. (9). с. 267-270.
Гуменюк, Олена, Усата, О. Ю. (2022) Сучасні засоби створення комп’ютерних ігор. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні інформаційні технології в освіті та науці" (18-19 листопада 2021 р.) / за заг. ред. А. Федорчук, О. Наконечна. (9). с. 243-246.
Усата, О. Ю., Сікора, Я. Б. (2021) Методичні рекомендації до виконання та захисту курсових робіт для здобувачів вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта за спеціалізацією 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології). [Навчальний матеріал]
Усата, О. Ю., Наконечна, О. А., Вербівський, Д. С. (2021) Вступ до спеціальності: Методичні рекомендації до лабораторних робіт. Частина 1. [Навчальний матеріал]
Мосіюк, О. О., Сікора, Я. Б., Усата, О. Ю. (2021) Методичні аспекти професійної підготовки майбутніх педагогів до навчання 3D графіки. Наукові записки (198). ISSN 2415-7988
Вербівський, Д. С., Сікора, Я. Б., Усата, О. Ю. (2021) Медіаграмотність як один зі складників процесу підготовки сучасного педагога професійного навчання. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" (1(48)). с. 69-72. ISSN 2524-0609
Вербівський, Д. С., Карплюк, С. О., Усата, О. Ю., Бенедисюк, М. М. (2021) Методичні аспекти використання системи завдань міжпредметного змісту у процесі формування компетентності з фізики в учнів основної школи. The 4th International scientific and practical conference “European scientific discussions” (February 26-28, 2021).
Мосіюк, О. О., Сікора, Я. Б., Усата, О. Ю. (2021) Огляд систем твердотільного тривимірного моделювання. In: XІ Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Проблеми та інновації в природничоматематичній, технологічній і професійній освіті» присвячена 100-річчю із Дня заснування Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира, 07 травня – 14 травня 2021 року.
Сікора, Я. Б., Усата, О. Ю., Мосіюк, О. О., Вербівський, Д. С. (2020) Approaches to the choice of tools for adaptive learning based on highlighted selection criteria. CEUR Workshop Proceedings.
Усата, О. Ю. (2020) Іммерсивні технологіі в сучасному освітньому процесі. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Скарбарчук, І. В., Усата, О. Ю. (2020) Веб-технології в управлінні проектною діяльністю. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку..
Безверхня, К. О., Усата, О. Ю. (2020) Переваги та недоліки застосування GOOGLE-сервісів для організації групової роботи. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.
Вітвицька, С. С., Колесник, Н. Є., Бойчук, І. Д., Герасимчук, О. Л., Запорожцева, Ю. С., Ковальчук, О. А., Казмерчук, А., Корнійчук, Ю. Г., Кубрак, С. В., Мірошніченко, О., Сікора, Я. Б., Танська, В. В., Усата, О. Ю. (2019) Моделювання професійної підготовки фахівців в умовах євроінтеграційних процесів. Інший. Вид. О.О. Євенок, Житомир.
Усата, О. Ю. (2019) Аналіз додатків-калькуляторів ОС Андроїд з розширеними можливостями. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукр. наук.-практ. Internet-конференції. (Черкаси, 11-17 березня 2019 р.). с. 187-189.
Усата, О. Ю. (2019) Використання GeoGebra у вивченні математики. Тези доповідей Х Міжнар. наук.-техніч. конф. «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2019» (Житомир, 18-20 квітня 2019 р.). с. 204-205.
Усата, О. Ю., Бовсунівська, Г. С. (2019) Використання веб-квестів у вивченні інформатики. Інформаційні технології в освіті та науці (11). с. 306-308.
Усата, О. Ю. (2019) Використання особистісно орієнтованих технологій навчання в процесі вивчення основ наукових досліджень. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, ІІ (177). с. 135-138.
Усата, О. Ю., Усатий, В. Д. (2019) Впровадження нетрадиційних технологій навчання у вивчення основ наукових досліджень. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: зб. мат. VIII-ї Міжнар. наук.-практ. м. Кропивницький, 05-23 квітня 2019 р.. с. 104-106.
Усата, О. Ю. (2018) Інструменти для проектування web mobile application. Інформаційно-комп’ютерні технології – 2018 (9). с. 275-276.
Усата, О. Ю. (2018) Методичні рекомендації до виконання та захисту курсових робіт. [Навчальний матеріал]
Усата, О. Ю. (2018) Онлайн-інструменти для організації науководослідної групової роботи студентів. In: Актуальні питання сучасної інформатики.
Данильчук, Д. О., Усата, О. Ю. (2018) Переваги та недоліки використання навчального порталу у навчально-виховній та науково-дослідній роботі студентів. In: Актуальні питання сучасної інформатики.
Усата, О. Ю., Алексеєнко, В. В. (2018) Розробка Android-додатку для перевірки рівня теоретичних знань з курсу інформатики. Інформаційні технології в освіті і науці: Зб. наук. праць (10). с. 327-330.
Постова, С. А., Новіцька, І. В., Усата, О. Ю. (2018) Формування готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності. Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота (2(43)). с. 214-220.
Усата, О. Ю., Усата, В. В. (2017) Онлайн-інструменти перевірки правопису у процесі формування комунікативної компетентності студентів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 261-263.
Усата, О. Ю., Гнетецька, Д. Л. (2017) Проектування інтернет-порталу «Початкова школа он-лайн». Інженерні та освітні технології (2). с. 43-54. ISSN 2307-9770
Усата, О. Ю. (2017) Веб-ресурси для розробки інтелект-карт як засобу самореалізації студента. Міжнародна наукова інтернет-конференція «Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення»: зб. тез доповідей: 11 квітня 2017р., м. Тернопіль (18). с. 33-34.
Усата, О. Ю. (2017) Місце особистісно орієнтованих та інформаційних технологій в професійній підготовці студентів. Сучасна гуманітаристика : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково- практичної інтернет-конференції, 16 червня 2017 р. (2). с. 29-32.
Усата, О. Ю. (2016) Електронний навчально-методичний комплекс як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього учителя. Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». с. 262-263.
Усата, О. Ю. (2016) Web-ресурси в професійному зростанні майбутнього учителя інформатики. Актуальні питання сучасної інформатики, 3. с. 139-143.
Усата, О. Ю. (2016) Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога. Інформаційні технології і засоби навчання, 54 (4). с. 206-216. ISSN 2076-8184
Сікора, Я. Б., Усата, О. Ю. (2015) Вивчення функціональних можливостей засобу macrorecorder додатків MS Office 2010. Наукові записки. с. 57-63. ISSN 978-966-7406-67-7
Усата, О. Ю. (2013) Технологія підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Документ, представлений на обговорення. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Усата, О. Ю. (2012) Моделювання системи підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Документ, представлений на обговорення. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Усата, О. Ю., Сікора, Я. Б. (2012) Вивчення MS PUBLISHER з використанням особистісно орієнтованих технологій навчання. Комп’ютер у школі та сім’ї (6). с. 32-35.
Усата, О. Ю. (2012) Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (28). ISSN 2076-8184
Усата, О. Ю. (2012) Эффективная организация личностно-ориентированного урока как одно из проявлений профессиональной компетентности учителя информатики. Вестник СГПИ, 3 (27).
Усата, О. Ю. (2011) Динаміка сформованості готовності майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). с. 103-106. ISSN 2076-6173
Усата, О. Ю. (2011) Технологія підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно-орієнтованих технологій. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс].
Усата, О. Ю. (2010) Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 8 (6). с. 407-413.
Усата, О. Ю. (2010) Основні напрями організації навчально-виховного процесу підготовки фахівців з інформатики під час упровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал.
Усата, О. Ю. (2010) Підготовка майбутніх фахівців з інформатики в контексті гуманізації освіти. Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації: матеріали VI Всеукраїнської наукової конференції.
Усата, О. Ю. (2010) Сутність, взаємозв’язок та місце освітніх та педагогічних технологій в умовах гуманізації та орієнтації процесу підготовки майбутніх фахівців з інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 78-81. ISSN 2076-6173
Усата, О. Ю. (2009) Особистісно орієнтовані технологій навчання у підготовці майбутніх учителів інформатики. Проблеми та перспективи наук в умовах глобалізації: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції, 1.
Усата, О. Ю. (2009) Підготовка майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Усата, О. Ю. (2009) Підготовка майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Усата, О. Ю. (2008) Впровадження модульно-розвивальної технології в підготовку майбутніх вчителів інформатики в процесі викладання курсу методики навчання інформатики. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ (7). с. 298-303. ISSN 96S-7359-37-9
Усата, О. Ю. (2003) Готовність майбутніх вчителів інформатики до застосування особистісно-орієнтованих технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 147-149.