Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" та Рік: 2023

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: K | L | Z | Г | Ж | К | Л | М | П | С | Щ
Число елементів: 41.

K

Kuzmenko, O., Kyryliuk, O., Bublyk, T., Boyko, Y., Ruban, V. (2023) Linguistic Dimension of Political Advertising: Analysis of Linguistic Means of Manipulative Influence. World Journal of English Language. с. 205-211.

Kuzmenko, O. Yu. (2023) Saying “yes” to immediate correction. The baltic approach in the training of teachers-philologists. с. 33-37.

L

Lisova, Yuliia, Kostusiak, Natalia, Shulska, Natalia, Yaresko, Kateryna, Ivanova, Iryna, Pochuieva, Olha, Afanasieva, Olena (2023) Language verbalization of quantitativeness in modern mass media: linguistic-cognitive and communicative-pragmatic dimensions in ukrainian language. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 13 (1). с. 149-155. ISSN 1804-7890

Z

Zablotska, O. S., Kyrytchuk, I. M., Щерба, Н. С., Nikolayeva, I. M. (2023) Assessment of correlation relationships between the level Of mortality of the population of Zhytomyr region of Ukraine from non-infectious diseases and sanitarychemical indicators of safety and quality of drinking water. Науковий журнал Дніпропетровського державного медичного університет, XXVIII (1). с. 161-167.

Г

Гирин, О. В. (2023) Determining the Morphological Class of a Word During the Automatic Natural Language Processing. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (99). с. 75-82. ISSN 2663-7642

Григор’єва, Т. Ю., Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю. (2023) Remote teaching: is it a challenge or a must? Teaching english in wartime: challenges and opportunities for community building and social change. с. 59-60.

Ж

Жуковська, В. В. (2023) Cognitive-Quantitative Parametrization of English ‘Detached Nonfinite/Nonverbal With Explicit Subject’–constructions. In Innovations in philology: whims or the need of the hour.

Жуковська, В. В. (2023) Constructional Modeling in the Formalism of Cognitive-Quantitative Construction Grammar. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія Філологія, 26 (2). с. 51-62. ISSN 2415-7333

Жуковська, В. В. (2023) Quantitative Corpus-based Methods for Construction Grammar Research. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (99). с. 93-104. ISSN 2663-7642

Жуковська, В. В. (2023) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять з обов’язкової освітньої компоненти "Корпусна лінгвістика та лексикографія" для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. ЖДУ імені Івана Франка.

Жуковська, В. В. (2023) Корпусні технології та жанрово-аналітичний підхід у навчанні англійської мови для академічних цілей. Дискурс професійної і творчої комунікації: лінгвокультурний, когнітивний, перекладацький та методичний аспекти. с. 126-128.

Жуковська, В. В. (2023) Онтологічні й гносеологічні настанови конструкційної граматики. Zeszyty Naukowe (Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży): nauki społeczne i humanistyczne (90). с. 7-19. ISSN 2300-3170

Жуковська, В. В., Мосіюк, О. О., Бук, С. (2023) Register Distribution of English Detached Nonfinite/ Nonverbal with Explicit Subject Constructions: a Corpus-Based and Machine-Learning Approach. CEUR Workshop Proceedings, 3396. с. 63-76. ISSN 1613-0073

К

Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2023) Формування мовної компетентності студентів I курсу мовного закладу вищої освіти в умовах дидактичної інтеграції. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Калініна, Л. В., Григор’єва, Т. Ю., Чумак, Л. М. (2023) Формування мовної компетентності студентів i курсу мовного закладу вищої освіти в умовах дидактичної інтеграції. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2023) Розвиток ініціативності як наскрізного вміння навчання англійської мови учнів основної школи. Інноваційна педагогіка, 57 (1). с. 87-91. ISSN 2663-6085

Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2023) Формування панорамного педагогічного мислення майбутніх вчителів іноземної мови в контексті нової Нової української школи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (59). с. 202-208. ISSN 2308-4863

Калініна, Л. В., Климович, Ю. Ю., Папіжук, В. О., Вижак, І. В., Мяновська, Т. М. (2023) Pathways to Adaptation Cycle: Some Tips for English Language Teaching. Методична дорожня карта навчання англійської мови під час адаптаційного циклу. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Калініна, Л. В., Папіжук, В. О. (2023) Хакатон як інноваційний формат професійно-методичної Підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в світлі нової української школи. Теорія та методика навчання (з галузей знаннь). с. 37-41.

Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2023) Key Issues and Innovative Techniques in Methods of Foreign Language Teaching. [Навчальний матеріал]

Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2023) Метод педагогічного тандему як засіб професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в умовах онлайн-навчання. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (31). с. 209-214. ISSN 2308-4863

Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р., Кузьменко, О. Ю. (2023) Student-Friendly Professional Training of a New Generation School Teacher. Студенто-сприятлива професійна підготовка майбутнього вчителя англійської мови нового покоління. "Євро-Волинь", Житомир. ISBN 978-617-7992-48-5

Климович, Ю. Ю. (2023) BRIDGE Checklist: Choosing Online Tools for Future Philologists’ Professional Training in Flipped Settings. Proceedings of the XIII International Scientific and Practical Conference «Development trends and improvement of old methods». с. 285-287.

Климович, Ю. Ю. (2023) Synchronous online flipped learning approach (SOFLA) in remote professional training of future philologists. Teaching English in Wartime: Challenges and Opportunities for Community Building and Social Change: Book of Convention Papers. с. 65-66.

Климович, Ю. Ю. (2023) Використання доповненої реальності як засобу візуалізації навчального контенту. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, (м.Тернопіль, Україна – м.Переворськ, Польща, 6-7 лютого 2023 р.) (74). с. 37-39.

Климович, Ю. Ю. (2023) Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх філологів у світлі трансформації системи освіти в Україні. Інноваційна педагогіка, 1 (61). с. 162-166. ISSN 2663-6085

Климович, Ю. Ю. (2023) Принципи мультимедійності в процесі формування професійної компетентності майбутнього філолога. Education during the war: development of information and analytical support, digital transformation, European integration: Book of Abstracts of the V International Scientific and Practical Conference. с. 60-62.

Климович, Ю. Ю. (2023) Стимулювання академічної доброчесності студентів в умовах перевернутого навчання. KELM (Knowledge, Education, Law, Management), 6 (58). с. 9-15. ISSN 2353-8406

Коваль, Д. В. (2023) Використання веб-застосунків для підвищення ефективності навчання лексичного матеріалу. In: Використання новітніх технологій навчання іноземної мови для розвитку когнітивних здібностей майбутніх фахівців немовних спеціальностей.

Кузьменко, О. Ю. (2023) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з «Практичного курсу англійської мови» модуль Crime and Punishment для студентів 4 курсу. [Навчальний матеріал]

Л

Ліпич, В. М., Кузьменко, О. Ю., Беркещук, І. С. (2023) Філологічна наука й освіта України в умовах війни та глобальних викликів XXІ століття: трансформація і сучасні вектори розвитку. Академічні візії. с. 16. ISSN 2786-586X

М

Марко-Чулаєвська, Наталія, Лісова, Ю. О. (2023) Вербалізація війни проти України в текстах англомовних і франкомовних інтернет-новин. In: Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації.

Мельниченко, І. Л., Кузьменко, О. Ю. (2023) Роль онлайн ігор в процесі навчання лексики учнів старших класів. Освіта XXI століття: міждисциплінарні підходи та наукові розробки: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції.

П

Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О. (2023) Le rôle du stage pédagogique sur la formation de la compétence professionnelle des futurs professeurs de la langue étrangère. In: «Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури», 30 січня - 05 лютого 2023 р..

Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О. (2023) Матеріали лекційного курсу з освітньої компоненти «Технології навчання французької мови як другої іноземної в закладах середньої освіти». [Навчальний матеріал]

Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О. (2023) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи студентів зі вступно-корективного курсу французької мови. [Навчальний матеріал]

Папіжук, В. О., Лісова, Ю. О. (2023) Посібник-практикум з граматики французької мови. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

С

Савчук, І. І. (2023) Semantic Content of Concept Help Categorized as Property in Contemporary English. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (99). с. 137-145. ISSN 2663-7642

Щ

Щерба, Н. С. (2023) Комунікативні стратегії англійської мови: методичні рекомендації до організації самостійної роботи. [Навчальний матеріал]

Щерба, Н. С. (2023) Особливості навчання іноземних мов у великому класі: співвідношення труднощів і стратегій. Інноваційна педагогіка, 2 (56). с. 40-43. ISSN 2663-6085

Щерба, Н. С., Яценко, Л. В., Литвишко, О. М. (2023) Запровадження універсального дизайну в розробці електронних освітніх ресурсів у закладах вищої освіти. Актуальні питання у сучасній науці, 8 (14). с. 944-957. ISSN 2786-6300

Цей список був створений у Thu Dec 19 10:07:43 2024 EET.