Вгору на рівень |
Бортник, В. М., Михайлова, О. С. (2018) The development of phonetic competence in primary school. Interforum.
Гайдей, В. П. (2018) Формування навичок іншомовного діалогічного мовлення засобами проблемних ситуацій. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Гуманкова, О. С., Кваша, Х. В. (2018) Реалізація міжпредметних зв’язків у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Гуманкова, О. С., Кваша, Х. В. (2018) Реалізація міжпредметних зв’язків у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С. (2018) ABC Land: навчальний посібник з англійської мови для дітей дошкільного віку. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Гуманкова, О. С., Михайлова, О. С., Самойлюкевич, І. В., Дєньгаєва, С. В., Мазко, О. П., Зимовець, О. А., Карпенко, Є. М. (2018) Методичний експрес: Актуальні напрями професійного розвитку вчителя іноземної мови в дошкільній та початковій освіті. Вид. О.О.Євенок.
Гуманкова, О. С., Нестерчук, Ю. В. (2018) Розвиток англомовної монологічної мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку засобами інтерактивних технологій. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Гуманкова, О. С., Нестерчук, Ю. В. (2018) Розвиток англомовної монологічної мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку засобами інтерактивних технологій. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Дєньгаєва, С. В. (2018) Медіаосвітні технології у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови: монографія. Інший. Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, Житомир, Україна.
Зимовець, О. А., Бойко, А. Р., Гоц, Т. П., Сарнавська, В. В., Філімончук, В. С. (2018) Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування конструктивних умінь майбутніх учителів англійської мови у початковій школі. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. (Неопублікований)
Зимовець, О. А., Бойко, М. О., Кравець, В. С., Ткачук, В. П., Хаюк, А. А. (2018) Формування іншомовної лексичної компетентності учнів початкової школи з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Карпенко, Є. М., Кльоц, К. І. (2018) Використання подкастів у процесі формування діалогічної мовленнєвої компетентності учнів початкової школи на занятті англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. (Неопублікований)
Комогорова, М. І., Цихмейструк, О. M. (2018) Інформаційні технології у вивченні іноземної мови у середній та вищій школі. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. (Неопублікований)
Коновальчук, І. М. (2018) Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Українська полоністика (15). с. 130-138. ISSN 2220-4555
Коновальчук, І. М. (2018) Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до налагодження конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту. Scientific letters of academic society of Michal Baludansky, 6 (3). с. 49-53.
Коновальчук, І. М. (2018) Умови конструктивної взаємодії батьків і дітей у ситуації конфлікту. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи. с. 70-74.
Корсовецька, М., Михайлова, О. С. (2018) The formation of English language dialogical competence in primary school with the help of dramatization. Interforum.
Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2018) Використання мультимедійного комплексу при вивченні іноземної мови на нефілологічних факультетах ЗВО. «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст» : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (28 вересня 2018 р)., м. Умань. с. 196-200.
Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2018) Використання онлайн-навчання в процесі вивчення іноземної мови на нефілологічних факультетах вищих учбових закладів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія»: науковий журнал. Острог (3(71)). с. 11-14.
Кравець, О. Є., Свириденко, І. М. (2018) Технологія використання мультимедійного комплексу при вивченні іноземної мови на нефілологічних факультетах ВНЗ (докомунікативний етап). International Journal of Innovative Technologies in Social Science : RS Scientific Edition (3). с. 31-36. ISSN 2544-9338
Кучер, Т. С. (2018) Інтенсивні методи навчання іноземної мови у формуванні англомовної компетентності студентів. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Мазко, О. П., Іванцова, Т. В. (2018) Особливості комп’ютерно-опосередкованої взаємодії в початковій школі. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. (Неопублікований)
Мазко, О. П., Хоцінська, А. С. (2018) Сутність інформаційно-цифрової компетентності учнів початкових класів. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Михайлова, О. С. (2018) Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін як соціальна технологія в професійній освіті. Проектний звіт. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Михайлова, О. С. (2018) Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін як соціальна технологія в професійній освіті. In: Сучасні соціальні технології в освіті : Колективна монографія / [[кол.авт.] за заг. ред. Наталії Сейко] О.С. Михайлова та ін. О.О.Євенок, Житомир, с. 274-329.
Михайлова, О. С., Карпенко, Є. М., Зимовець, О. А., Кльоц, К. І. (2018) To the problem of the formation of dialogical speech competence of primary school children in Еnglish lessons using critical thinking strategies. Вісник науково-дослідних робіт викладачів та студентів (5).
Михайлова, О. С., Ткачова, Д. С. (2018) Лінгвістичні основи навчання аудіювання учнів початкової школи. Лінгвістичні основи навчання аудіювання учнів початкової школи.
Михайлова, О. С., Юрченко, О. О. (2018) Характеристика компонентів змісту лексичної компетентності учнів початкової школи. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Назаренко, О. О. (2018) Формування культури поведінки молодших школярів засобами гуманітарних дисциплін. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Наумович, Ю., Михайлова, О. С. (2018) Sociocultural upbringing by means of a foreign language. Interforum.
Ніконова, А. А. (2018) Дислексія як часткове порушення читання в учнів на уроках з іноземної мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Попадюк, Н. Б. (2018) Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.
Самойлюкевич, І. В., Попадюк, Н. Б. (2018) Формування вмінь усної взаємодії учнів початкової школи на засадах інтегрованого підходу. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи.
Сідлецькa, Т. В. (2018) Індивідуaлізaція прoцесу нaвчaння при нaвчaнні інoземнoї мoви: пoнятійнa хaрaктеристикa. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті.