Вгору на рівень |
Андрійчук, Н. М. (2008) Соціокультурні чинники заснування учительських семінарій в Україні. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи (24). с. 126-130.
Войналович, Л. П. (2008) Педагогічні курси для національних меншин як нова форма підготовки національних педагогічних кадрів: досвід 20-х рр. ХХ ст. Історико-педагогічний альманах (1). с. 4-10.
Гаращук, К. В. (2008) Концептуальні основи розвитку альтернативної освітньої пропозиції в контексті структурних інновацій сучасної англійської школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 144-147.
Глухоман, І. В. (2008) Взаємозв’язок лінгвістики і поетики у світлі вчень Р. Якобсона. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). с. 168-171.
Григор’єва, Т. Ю. (2008) Організаційні форми підготовки вчителів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії. Формування професіоналізму майбутнього фахівця в контексті вимог болонського процесу. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (Одеса, 22-23 травня 2008р.). с. 216-218.
Григор’єва, Т. Ю. (2008) Педагогічні умови ефективного навчання дорослих. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 148-152.
Коваль, А. В. (2008) The Goals of Education in the USA. Збірник Актуальні проблеми філософії та американські студії: Матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції 24-25 квітня 2008 р.. с. 133-135.
Котнюк, Л. Г. (2008) Deictic and anaphoric possibilities of personal pronouns. XIII TESOL – Ukraine National Conference. с. 12-13.
Котнюк, Л. Г. (2008) Особливості вираження "безособовості" неособовими формами англійських дієслів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 169-172.
Котнюк, Л. Г. (2008) Особливості перекладу дейктичних слів. Соціокультурні та етнолінгвістичні проблеми галузевого перекладу в парадигмі євроінтеграції./ Матеріали 1 Всеукраїнської науково-практичної конференції.. с. 80-82.
Малярчук, О. В. (2008) Сучасні моделі дистанційного навчання в університетській освіті США. Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді : наук.-метод. зб. / за заг. ред. І. І. Якухна, Л. В. Корінної. с. 183-192.
Малярчук, О. В. (2008) Концептуальні теорії дистанційного навчання у світовій практиці. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 178-181.
Онопрієнко, Т. М. (2008) Тропеїчні засоби реалізації прагматичної скерованості художнього тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). с. 181-185.
Плахотнюк, Н. П. (2008) Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 78-82.
Семенюк, І. С. (2008) Типологія комунікативних ситуацій. Наукові записки. Серія: Філологія. Зб. наук. пр. (10). с. 190-194.
Семенюк, І. С. (2008) Заперечення у комунікативній ситуації "допит" (на матеріалі сучасної американської художньої прози). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). с. 190-193.
Сніховська, І. Е. (2008) Прояви гри у романі Т. Пінчона "The Crying of Lot 49". Нова філологія (31). с. 305-310.
Чумак, Л. М. (2008) Складноскорочені слова як особливий клас слів у сучасній англійській мові. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). с. 212-215.
Шуневич, Б. І. (2008) Сучасні способи відбору термінів та укладання перекладних словників нових терміносистем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). с. 90-93.
Калінін, В. О. (2008) Технології формування професійної соціокультурної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. In: Технології формування професійної соціокультурної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови: Навчально-методичний посібник. Житомир: «Полісся».
Семенюк, І. С. (2008) Відтворення концепту ЗЛОЧИНЕЦЬ у сучасній американській художній прозі та газетній публіцистиці: лінгвокогнітивний аспект (монографія). Інший. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.