![]() | перехід на Верхній рівень |
Андрійчук Н. М. (2009) Організація навчання в учительських семінаріях України (кінець ХІХ – початок ХХ століття). Наукові записки Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія „Педагогіка і психологія” (26). С. 150–155.
Андрійчук Н. М. (2009) Характеристика діяльності учительських семінарій України другої половини ХІХ – початку ХХ століття. Матеріали Другої Всеукр. наук. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених [„Білі плями” в історії України у контексті світового розвитку”]. С. 4–6.
Войналович Л. П. (2009) Форми полікультурної підготовки вчителя для шкіл національних меншин в Україні в 20-х роках ХХ століття. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник (63). С. 54–57.
Войналович Л. П. (2009) Зміст професійної підготовки вчителів на національних відділеннях інститутів народної освіти в Україні в 20-х роках ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). С. 145–150.
Григор’єва Т. Ю. (2009) Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії. Педагогічний процес: теорія і практика // Зб. наук. пр (2). С. 50–59.
Дячук Н. В. (2009) Соціальний вимір творчого буття особистості. Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, XI (7). С. 180–190. ISSN 2077-2289
Дячук Н. В. (2009) Творчий потенціал як фактор самореалізації особистості. Вісник Одеського національного університету. Серія Психологія, 14 (17). С. 321–327. ISSN 2707-0417
Котнюк Л. Г. (2009) Особливості складних номінатів на позначення людини в поезії "нонсенсу" Едвара Ліра. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). С. 188–191.
Малярчук О. В. (2009) Викладач в системі дистанційного навчання. Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. праць (2). С. 169–178.
Онопрієнко Т. М. (2009) Мифологический генезис тропов в художественном мышлении. Матеріали VШ Міжнародної наукової конференції "Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація". С. 101–102.
Онопрієнко Т. М. (2009) Прагматичні функції епітета в текстах газетно-журнальних жанрів. Актуальні питання металінгвістики: Збірник наукових статей за матеріалами VI Міжнародної наукової конференції. С. 252–254.
Плахотнюк Н. П. (2009) Інноваційна діяльність майбутніх учителів як педагогічна проблема. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : матеріали 5 міжнародної науково-практичної конференції, 22–24 жовтня 2009 р.. С. 184–189.
Плахотнюк Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4, 6. С. 411–421.
Плахотнюк Н. П. (2009) Сутність, зміст та структура готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Наукові праці. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Частина I (5). С. 153–159.
Плахотнюк Н. П. (2009) Педагогічне проектування як спосіб реалізації інноваційної педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 141–145.
Шуневич Б. І. (2009) Проблеми укладання нових словників нормалізованих терміносистем (на прикладі пожежної термінології). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). С. 138–142.