Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови" та Рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 39.

Стаття

Басюк, Н. А. (2022) Емоційний інтелект: становлення та розвиток поняття в зарубіжних дослідженнях. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). с. 253-266. ISSN 2663-6387

Басюк, Н. А., Гордієнко, О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Нові технології навчання (96). с. 14-20. ISSN 2710-3579

Басюк, Н. А., Тернопільська, В. І. (2022) Pedagogical conditions formation of children`s moral feelings in senior preschool and primary school age. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 9 (1). с. 146-156.

Бусько, Ю. В., Рудницька, Н. Ю. (2022) Формування критичного мислення в учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій на уроках "Я досліджую світ". Формування критичного мислення в учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій на уроках "Я досліджую світ".

Вознюк, В. О., Рудницька, Н. Ю. (2022) Формування моральних якостей учнів початкових класів шляхом використання ігрових технологій на уроках "Я досліджую світ". Формування моральних якостей учнів початкових класів шляхом використання ігрових технологій на уроках "Я досліджую світ".

Голубовська, І. В., Кравчук, А. В. (2022) «Читання – це віконце в світ» : твори Василя Сухомлинського в початковій школі. Перспективи розвитку України у контексті військових реалій. Перспективи розвитку України у контексті військових реалій. с. 117-122.

Голубовська, І. В., Підгурська, В. Ю. (2022) Специфіка художнього відтворення трагедії рекрутчини в новелах Василя Стефаника «Виводили з села» та «Стратився». "Актуальні питання гуманітарних наук", 1 (48).

Гордієнко, О. А. (2022) The use of didactic games in the ukrainian language classes under professional guidance as a means of improving speaking culture of future bachelors. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). с. 145-155. ISSN 2663-6387

Гордієнко, О. А. (2022) Проблема вивчення українського мистецтва слова у взаємозв’язках із зарубіжною літературою в історичному аспекті. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (51). с. 468-473. ISSN 2308-4863

Дідківська, А. Д., Басюк, Н. А. (2022) Виховання почуття відповідальності молодших школярів в умовах групи подовженого дня. Початкова освіта : історія, проблеми, перспективи : збірник матеріалів ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Ніжин, 27 жовтня 2022 р.. с. 27-28.

Коновальчук, І. М. (2022) Використання інтерактивних технологій у формуванні фахових компетентностей майбутніх учителів початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).

Крючкова, А. А., Басюк, Н. А. (2022) Театральне мистецтво як засіб розвитку екологічної культури молодших школярів у новій українській школі. Початкова освіта: історія, проблеми, перспективи :збірник матеріалів ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Ніжин, 27 жовтня 2022 р.. с. 62-63.

Литвинчук, М. В. (2022) Формування творчих здібностей в учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій на уроках "Я досліджую світ". Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).

Луценко, С. О., Шанскова, Т. І. (2022) Розвиток критичного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання. Розвиток критичного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання.

Марківська, Т. С., Шанскова, Т. І. (2022) Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач. Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач. с. 83-86.

Марченко, І. П., Шанскова, Т. І. (2022) Формування моральних цінностей молодших школярів під час реалізації змістової лінії "Людина як особистість" на уроках "Я досліджую світ". Формування моральних цінностей молодших школярів під час реалізації змістової лінії "Людина як особистість" на уроках "Я досліджую світ". с. 86-90.

Назарчук, Л. Ю., Коновальчук, І. М. (2022) Використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).

Павленко, А. С., Шанскова, Т. І. (2022) Інтерактивні методи навчання на уроках "Я досліджую світ" у початковій школі. Інтерактивні методи навчання на уроках "Я досліджую світ" у початковій школі. с. 106-109.

Потапенко, К. В., Рудницька, Н. Ю. (2022) Формування пізнавальної активності на інтегрованих уроках "Я досліджую світ". Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).

Прохоренко, Н. І., Рудницька, Н. Ю. (2022) Формування критичного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання на уроках "Я досліджую світ" в початкових класах. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).

Підгурська, В. Ю., Мукасєєва, М. О. (2022) Використання дидактичних ігор на уроках української мови в 1-2 класах. Збірник наукових Перспективи розвитку України у контексті військових реалій. Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичноїконференції (м. Житомир, 01-02 грудня 2022 року). с. 123-128.

Рудницька, Н. Ю. (2022) Розвиток математичної компетентності учнів початкової школи в умовах нової освітньої парадигми. Розвиток математичної компетентності учнів початкової школи в умовах нової освітньої парадигми. с. 63-66.

Садурська, Л. М., Коновальчук, І. М. (2022) Інтерактивні технології в забезпеченні навчальної взаємодії учнів на уроках математики. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). (У процесі публікації)

Сорочинська, О. А., Танська, В. В., Гогола, І. О. (2022) Упровадження STREAM-освіти у закладах дошкільної освіти з елеменами мейкерства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (110). с. 49-66. ISSN 2663-6387

Сорочинська, О. А., Танська, В. В., Драгальчук, А. П. (2022) Формування природнично-екологічної компетентності в дітей дошкільного віку засобами STREАM-освіти. Eurasian scientific discussions : Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. с. 287-292.

Сорочинська, О. А., Танська, В. В., Ліпіліна, Ю. В. (2022) Формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри. Science and innovation of modern world : proceedings of the 3rd International scientific and practical conference. с. 394-400.

Станчик, В. В., Коновальчук, І. М. (2022) Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкової школи на нестандартних уроках математики. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). (У процесі публікації)

Ткаченко, А. Г. (2022) Розвиток просторового уявлення на уроках математики учнів 3-4 класів засобами інтерактивних технологій. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).

Ткаченко, А. Г., Шанскова, Т. І. (2022) Інтерактивні технології навчання на уроках інтегроваго курсу «Я досліджую світ». Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: збірник матеріалів науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів (Випуск 7.). с. 159-160.

Чеканівська, К. С., Шанскова, Т. І. (2022) Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики. Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики.

Шанскова, Т. І. (2022) Розвиток критичного мислення майбутніх вчителів початкових класів Нової української школи у процесі професійної підготовки в ЗВО. Розвиток критичного мислення майбутніх вчителів початкових класів Нової української школи у процесі професійної підготовки в ЗВО. с. 142-146.

Шанскова, Т. І., Рудницька, Н. Ю., Коновальчук, І. М. (2022) Формування громадянської компетеності учнів початкових класів в умовах становлення нової української школи. Актуальнi питання гуманiтарних наук: Мiжвузiвський збiрник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогiчного унiверситету iменi Iвана Франка, 2 (57). с. 285-292.

Монографія

Басюк, Н. А. (2022) Формування моральних почуттів у дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку. Інший. ФОП О.О. Євенок, 2022.

Книга

Коновальчук, І. М., Рудницька, Н. Ю., Шанскова, Т. І. (2022) Методичні рекомендації з виробничої літньої педагогічної практики. ЖДУ ім. Івана Франка.

Підгурська, В. Ю., Голубовська, І. В. (2022) Українська мова за професійним спрямуванням : навчальний посібник. Видавництво ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Інший

Басюк, Н. А. (2022) Тестові й ситуативні завдання з освітньої компоненти "Вступ до спеціальності". ФО-П «Н.М. Левковець».

Гордієнко, О. А. (2022) Тестові завдання для самоконтролю оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» освітньої компоненти «Інноваційні технології навчання української мови в початковій школі». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Гордієнко, О. А. (2022) Тестові завдання для самоконтролю оволодіння студентами закладів вищої освіти спеціальності «Початкова освіта» освітньої компоненти «Виразне читання». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Рудницька, Н. Ю., Коновальчук, І. М., Шанскова, Т. І. (2022) Методичні рекомендації з виробничої педагогічної практики у початкових класах. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Fri Dec 27 11:48:44 2024 EET.