Вгору на рівень |
Басюк, Н. А. (2024) Аксіологічні основи емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць (73). с. 46-53. ISSN 2412-1142
Басюк, Н. А. (2024) Взаємодія інтелектуального та емоційного в структурі обдарованості вчителя початкової школи. Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку: матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23-26 травня 2024 року). с. 30-35.
Басюк, Н. А. (2024) Вплив освітнього середовища на розвиток емоційного інтелекту обдарованої студентської молоді. In: V Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Обдаровані діти – скарб нації!», 23-29 серпня 2024 р., Київ.
Басюк, Н. А. (2024) Емоційна резильєнтність учителя початкових класів в умовах війни. Національна наука і освіта в умовах війни рф проти України та сучасних цивілізаційних викликів: матеріали V Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції. с. 253-259.
Басюк, Н. А. (2024) Емоційний інтелект як запорука успішної комунікації вчителя початкових класів. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців : зб. матеріалів Міжрегіональної науково-практ. online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 р.. с. 127-129.
Басюк, Н. А. (2024) Емоційний інтелект і педагогічне лідерство вчителя початкової школи. Лідерствоі обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 14-19 лютого 2024 року). с. 148-155.
Басюк, Н. А. (2024) Емоційний інтелект і психічне здоров’я учасників освітнього процесу. ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.
Басюк, Н. А. (2024) Метод ненасильницького спілкування в розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи. Освіта. Інноватика. Практика, 12 (8). с. 13-19. ISSN 2616-650Х
Басюк, Н. А. (2024) Проблема зв'язку раціонального й чуттєвого в науковій думці доби Нового часу. Вісник науки та освіти (19). с. 689-700. ISSN 2786-6165
Басюк, Н. А. (2024) Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до соціально-емоційного навчання молодших школярів. Нова українська школа: результати та перспективи: зб. матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 21 грудня 2023 року. с. 110-113.
Басюк, Н. А. (2024) Розвиток емоційного інтелекту в майбутніх учителів початкової школи як підготовка до здійснення гуманно-етичної поведінки. Суспільство та національні інтереси (4). 247 -260. ISSN 3041-1572
Басюк, Н. А. (2024) Самопізнання як складова емоційного інтелекту вчителя початкової школи. In: Всеукраїнська науково-практична конференція, присвяченої пам’яті професора Василя Хруща «Сучасні проблеми української освіти», 23 жовтня 2024 р., Івано-Франківськ.
Басюк, Н. А. (2024) Технологія соціально-емоційного навчання у розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів та вихователів групи подовженого дня. Проблеми підготовки сучасного вчителя (30). с. 6-14. ISSN 2307-4914
Басюк, Н. А. (2024) Філософський контекст ідеї емоційного інтелекту в поглядах античних мислителів. Освіта. Інноватика. Практика, 12 (1). с. 25-31. ISSN 2616-650Х
Басюк, Н. А., Танська, В. В. (2024) Методичні рекомендації до написання курсової роботи з «Методики навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»: для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. [Навчальний матеріал]
Воробйова, Юлія (2024) Розвиток творчих здібностей учнів 3-4 класів на уроках «Я досліджую світ». Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року. с. 108-112.
Гаращук, К. В., Голубовська, І. В., Підгурська, В. Ю. (2024) Enhancing english language competence in future primary school teachers via native language application. The 15th International scientific and practical conference “New knowledge: strategies and technologies for teaching young people” (April 16 – 19, 2024). с. 172-178.
Голубовська, І. В., Гаращук, К. В., Підгурська, В. Ю. (2024) Теорія і практика культури мови. ЖДУ імені Івана Франка.
Голубовська, І. В., Підгурська, В. Ю., Гаращук, К. В. (2024) Дитяча література з основами культури і техніки мовлення. ЖДУ імені Івана Франка.
Гордієнко, О .А. (2024) Тестові питання з освітньої компоненти «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи» для самостійної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта: методичні матеріали. [Навчальний матеріал]
Гордієнко, О. А. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи» для студентів першого рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. [Навчальний матеріал]
Гордієнко, О. А. (2024) Історичний аспект проблеми вивчення фольклору студентами – майбутніми вчителями початкової школи у процесі підготовки до проведення уроків літературного читання. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (3). с. 80-90. ISSN 2522-1736
Гордієнко, О. А. (2024) Історичні основи проблеми вивчення усної народної творчості як складової підготовки майбутніх педагогів до гурткової роботи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (78). с. 292-298. ISSN 2308-4863
Гордієнко, О. А. (2024) Особливості роботи з формування здібностей обдарованої дитини дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 87-90.
Гордієнко, О. А. (2024) Проблеми культури мовлення в контексті освоєння багатства рідної мови. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції “Мовно-літературознавчий контнкст у сучасному освітньому просторі” (16 квітня 2024 року, м. Житомир).
Гордієнко, О. А. (2024) Формування умінь нестандартного мислення як засіб підвищення інтересу до навчання в здобувачів вищої освіти. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року. с. 85-90.
Дідківська, А. Д. (2024) Розвиток креативного мислення першокласників на уроках української мови. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя). с. 56-58.
Кирилюк, Яна (2024) Інтерактивні завдання для учнів початкової школи як засіб формування ключових навичок. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року. с. 116-120.
Клименко, О. О. (2024) Основні етапи роботи над учнівськими творами в початкових класах. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. с. 11-14.
Коваленко, Олександра (2024) Важливість та збереження української мови під час війни. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «МОВНО-ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ КОНТЕКСТ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ» (16 квітня 2024 року, м. Житомир) (1).
Коновальчук, І. М. (2024) Майстерність використання вчителем початкових класів педагогічної техніки. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. с. 168-171.
Коновальчук, І. М., Новгородський, Р. Г., Мкртічян, О. А., Вишнівська, Н. В., Прошкуратова, Т. С. (2024) Формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до роботи в класах з інклюзичним навчанням. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (36). с. 249-259. ISSN 2786-4952
Коновальчук, І. М., Шанскова, Т. І., Рудницька, Н. Ю. (2024) Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Вісник науки та освіти (19). с. 923-936. ISSN 2786-6165
Кучерук, А. О., Підгурська, В. Ю. (2024) Використання методики “Шість цеглинок” у початковій школі. International scientific-practical conference “Science, education and technology: trends, challenges, prospects”: conference proceedings, 1. с. 8-11.
Левківська, В. Є. (2024) Значення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для мовленнєвого розвитку молодших школярів. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя). с. 114-116.
Мороченець, О. В. (2024) Формування екологічної компетентності молодших школярів у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації (102). с. 69-72.
Петренко, Ю. О. (2024) Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя). с. 137-139.
Прищепа, В. В., Підгурська, В. Ю. (2024) Візуалізація навчальної інформації на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика : матеріали IIІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Запоріжжя, 17.05.2024). с. 110-115.
Підгурська, В. Ю., Голубовська, І. В. (2024) Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Актуальні питання гуманітарних наук (72). с. 269-275. ISSN 2308-4855
Підгурська, В. Ю., Голубовська, І. В., Гаращук, К. В. (2024) Методичні рекомендації до написання курсових робіт із методик початкового навчання. ЖДУ імені Івана Франка.
Рудницька, Н. Ю. (2024) Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. с. 122-124.
Садурська, Л. М. (2024) Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи Збірник наукових праць. с. 220-224.
Танська, В. В., Губарєва, Д. В., Андрощук, І. В., Логай, В. А., Пінчук, Л. М. (2024) Інноваційні технології в сучасній системі освіти. Вісник науки та освіти (22). с. 1494-1508. ISSN 2786-6165
Танська, В. В., Майданюк, І. З., Овчаренко, О. А., Денисенко, А. О., Стрілецька, Н. М. (2024) STEM, як інноваційна стратегія інтегрованої освіти: світовий досвід та перспективи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (44). с. 596-609. ISSN 2786-4952
Червук, Анастасія (2024) 130/80 — ритм розвитку науки в умовах військового сьогодення. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «МОВНО-ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ КОНТЕКСТ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ» (16 квітня 2024 року, м. Житомир) (1).
Черкес, Ольга (2024) Театрально-ігрова діяльність у процесі формування комунікативної компетентності молодших школярів на уроках «Я досліджую світ». Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року, 1 (1). с. 120-124.
Черніцька, В. О., Підгурська, В. Ю. (2024) Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів засобами творчих завдань. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації. с. 94-97.
Шанскова, Т. І., Коновальчук, І. М., Рудницька, Н. Ю. (2024) Методичні рекомендації з навчальної практики з підготовки до організації літнього відпочинку дітей. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Шанскова, Т. І., Коновальчук, І. М., Рудницька, Н. Ю. (2024) Особливості професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів до впровадження креативних освітніх технологій. Вісник науки та освіти (26). с. 1281-1290. ISSN 2786-6165
Шанскова, Т. І., Рудницька, Н. Ю., Коновальчук, І. М. (2024) Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної (дипломної) роботи. Житомирський державний університет імені Івана Франка.