Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови" та Рік: 2024

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 71.

Стаття

Басюк, Н. А. (2024) Аксіологічні основи емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць (73). с. 46-53. ISSN 2412-1142

Басюк, Н. А. (2024) Взаємодія інтелектуального та емоційного в структурі обдарованості вчителя початкової школи. Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку: матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23-26 травня 2024 року). с. 30-35.

Басюк, Н. А. (2024) Емоційна резильєнтність учителя початкових класів в умовах війни. Національна наука і освіта в умовах війни рф проти України та сучасних цивілізаційних викликів: матеріали V Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції. с. 253-259.

Басюк, Н. А. (2024) Емоційний інтелект як запорука успішної комунікації вчителя початкових класів. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців : зб. матеріалів Міжрегіональної науково-практ. online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 р.. с. 127-129.

Басюк, Н. А. (2024) Емоційний інтелект і педагогічне лідерство вчителя початкової школи. Лідерствоі обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 14-19 лютого 2024 року). с. 148-155.

Басюк, Н. А. (2024) Метод ненасильницького спілкування в розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи. Освіта. Інноватика. Практика, 12 (8). с. 13-19. ISSN 2616-650Х

Басюк, Н. А. (2024) Проблема зв'язку раціонального й чуттєвого в науковій думці доби Нового часу. Вісник науки та освіти (19). с. 689-700. ISSN 2786-6165

Басюк, Н. А. (2024) Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до соціально-емоційного навчання молодших школярів. Нова українська школа: результати та перспективи: зб. матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 21 грудня 2023 року. с. 110-113.

Басюк, Н. А. (2024) Розвиток емоційного інтелекту в майбутніх учителів початкової школи як підготовка до здійснення гуманно-етичної поведінки. Суспільство та національні інтереси (4). 247 -260. ISSN 3041-1572

Басюк, Н. А. (2024) Технологія соціально-емоційного навчання у розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів та вихователів групи подовженого дня. Проблеми підготовки сучасного вчителя (30). с. 6-14. ISSN 2307-4914

Басюк, Н. А. (2024) Філософський контекст ідеї емоційного інтелекту в поглядах античних мислителів. Освіта. Інноватика. Практика, 12 (1). с. 25-31. ISSN 2616-650Х

Воробйова, Юлія (2024) Розвиток творчих здібностей учнів 3-4 класів на уроках «Я досліджую світ». Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року. с. 108-112.

Гаращук, К. В., Голубовська, І. В., Підгурська, В. Ю. (2024) Enhancing english language competence in future primary school teachers via native language application. The 15th International scientific and practical conference “New knowledge: strategies and technologies for teaching young people” (April 16 – 19, 2024). с. 172-178.

Гордієнко, О. А. (2024) Історичний аспект проблеми вивчення фольклору студентами – майбутніми вчителями початкової школи у процесі підготовки до проведення уроків літературного читання. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (3). с. 80-90. ISSN 2522-1736

Гордієнко, О. А. (2024) Історичні основи проблеми вивчення усної народної творчості як складової підготовки майбутніх педагогів до гурткової роботи. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (78). с. 292-298. ISSN 2308-4863

Гордієнко, О. А. (2024) Особливості роботи з формування здібностей обдарованої дитини дошкільного віку. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи: зб. наукових праць. с. 87-90.

Гордієнко, О. А. (2024) Проблеми культури мовлення в контексті освоєння багатства рідної мови. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції “Мовно-літературознавчий контнкст у сучасному освітньому просторі” (16 квітня 2024 року, м. Житомир).

Гордієнко, О. А. (2024) Формування умінь нестандартного мислення як засіб підвищення інтересу до навчання в здобувачів вищої освіти. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року. с. 85-90.

Гордієнко, О. А., Марущак, О. М. (2024) Формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у процесі мотиваційного оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з культури здоров’я. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (79). с. 301-309. ISSN 2308-4863

Дідківська, А. Д. (2024) Розвиток креативного мислення першокласників на уроках української мови. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя). с. 56-58.

Кирилюк, Яна (2024) Інтерактивні завдання для учнів початкової школи як засіб формування ключових навичок. Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року. с. 116-120.

Клименко, О. О. (2024) Основні етапи роботи над учнівськими творами в початкових класах. Актуальні проблеми початкової освіти: теорія і практика. с. 11-14.

Коваленко, Олександра (2024) Важливість та збереження української мови під час війни. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «МОВНО-ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ КОНТЕКСТ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ» (16 квітня 2024 року, м. Житомир) (1).

Коновальчук, І. М. (2024) Майстерність використання вчителем початкових класів педагогічної техніки. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. с. 168-171.

Коновальчук, І. М., Новгородський, Р. Г., Мкртічян, О. А., Вишнівська, Н. В., Прошкуратова, Т. С. (2024) Формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до роботи в класах з інклюзичним навчанням. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (36). с. 249-259. ISSN 2786-4952

Коновальчук, І. М., Шанскова, Т. І., Рудницька, Н. Ю. (2024) Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Вісник науки та освіти (19). с. 923-936. ISSN 2786-6165

Кучерук, А. О., Підгурська, В. Ю. (2024) Використання методики “Шість цеглинок” у початковій школі. International scientific-practical conference “Science, education and technology: trends, challenges, prospects”: conference proceedings, 1. с. 8-11.

Левківська, В. Є. (2024) Значення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для мовленнєвого розвитку молодших школярів. Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя). с. 114-116.

Мороченець, О. В. (2024) Формування екологічної компетентності молодших школярів у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації (102). с. 69-72.

Петренко, Ю. О. (2024) Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2024 року, м. Запоріжжя). с. 137-139.

Прищепа, В. В., Підгурська, В. Ю. (2024) Візуалізація навчальної інформації на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Формування готовності до інноваційної професійної діяльності майбутніх фахівців: теорія і практика : матеріали IIІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Запоріжжя, 17.05.2024). с. 110-115.

Підгурська, В. Ю., Голубовська, І. В. (2024) Розвиток емоційного інтелекту здобувачів освіти на уроках мовно-літературної освітньої галузі. Актуальні питання гуманітарних наук (72). с. 269-275. ISSN 2308-4855

Рудницька, Н. Ю. (2024) Формування критичного мислення в учнів початкової школи згідно концепції НУШ. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку. с. 122-124.

Садурська, Л. М. (2024) Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі. Інноваційні процеси в дошкільній освіті: теорія, практика, перспективи Збірник наукових праць. с. 220-224.

Танська, В. В., Губарєва, Д. В., Андрощук, І. В., Логай, В. А., Пінчук, Л. М. (2024) Інноваційні технології в сучасній системі освіти. Вісник науки та освіти (22). с. 1494-1508. ISSN 2786-6165

Танська, В. В., Майданюк, І. З., Овчаренко, О. А., Денисенко, А. О., Стрілецька, Н. М. (2024) STEM, як інноваційна стратегія інтегрованої освіти: світовий досвід та перспективи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (44). с. 596-609. ISSN 2786-4952

Червук, Анастасія (2024) 130/80 — ритм розвитку науки в умовах військового сьогодення. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «МОВНО-ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ КОНТЕКСТ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ» (16 квітня 2024 року, м. Житомир) (1).

Черкес, Ольга (2024) Театрально-ігрова діяльність у процесі формування комунікативної компетентності молодших школярів на уроках «Я досліджую світ». Перспективи розвитку сучасної філології та лінгвометодики у дослідженнях молодих науковців: збірник матеріалів Міжрегіонального науково-практичного online-семінару викладачів та здобувачів вищої освіти, 22 січня 2024 року, 1 (1). с. 120-124.

Черніцька, В. О., Підгурська, В. Ю. (2024) Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів засобами творчих завдань. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації. с. 94-97.

Шанскова, Т. І., Коновальчук, І. М., Рудницька, Н. Ю. (2024) Особливості професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів до впровадження креативних освітніх технологій. Вісник науки та освіти (26). с. 1281-1290. ISSN 2786-6165

Доповідь на конференції або симпозіумі

Басюк, Н. А. (2024) Використання мотиваційних технік у професійному становленні емоційно-інтелектуального вчителя початкової школи. In: ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні практики наукової освіти», 11-16 грудня 2024 р., Київ.

Басюк, Н. А. (2024) Вплив освітнього середовища на розвиток емоційного інтелекту обдарованої студентської молоді. In: V Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Обдаровані діти – скарб нації!», 23-29 серпня 2024 р., Київ.

Басюк, Н. А. (2024) Позитивне мислення та його формування у майбутніх учителів початкової школи. In: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Інноваційні підходи до підготовки кваліфікованих робітників: технології, методики, перспективний досвід», 30 вересня 2024 р., Біла Церква.

Басюк, Н. А. (2024) Підготовка емоційно-інтелектуального вчителя початкової школи в євроінтеграційному ракурсі. In: International scientific-practical conference “Science, technology and society: challenges and prospects for development in the modern world”, December 6, 2024, Tampere, Finland.

Басюк, Н. А. (2024) Самопізнання як складова емоційного інтелекту вчителя початкової школи. In: Всеукраїнська науково-практична конференція, присвяченої пам’яті професора Василя Хруща «Сучасні проблеми української освіти», 23 жовтня 2024 р., Івано-Франківськ.

Басюк, Н. А. (2024) Формування у майбутніх учителів початкової школи вмінь вираження емоцій засобами образотворчого мистецтва. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Психолого-андрагогічний супровід розвитку педагога в умовах післявоєнного відновлення освітнього середовища", 22-31 жовтня 2024 р., Миколаїв.

Біденко, В. Ю. (2024) Формування математичної компетентності в учнів початкової школи засобами диференціації на уроках математики. In: XІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Українське суспільство та економіка: оцінка та перспективи розвитку», 9-10 грудня 2024 р., Житомир.

Голубовська, І. В., Підгурська, В. Ю. (2024) Зарубіжна літературна казка як засіб міжкультурного виховання молодших школярів. In: Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики», 15 листопада 2024 р., Бердянський державний педагогічний університет.

Гордієнко, О. А. (2024) Проблема історичного аспекту вивчення усної народної творчості як складова підготовки майбутніх педагогів до гурткової роботи. In: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Інноваційні підходи до підготовки кваліфікованих робітників: технології, методики, перспективний досвід»ий досвід», 30 вересня 2024 р., Біла Церква.

Гордієнко, О. А. (2024) Формування в молодших школярів основ культури здоров’я засобами ігрових технологій на уроках та в позаурочний час. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні проблеми української освіти», присвяченої пам’яті професора Василя Хруща, 23 жовтня 2024 р., Івано-Франківськ.

Дейнека, Ю. В. (2024) Формування креативного мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики. In: XІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Українське суспільство та економіка: оцінка та перспективи розвитку», 9-10 грудня 2024 р., Житомир.

Довженко, А. О. (2024) Розвиток логічного мислення учнів початкових класів засобами ігрових технологій. In: XІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Українське суспільство та економіка: оцінка та перспективи розвитку», 9-10 грудня 2024 р., Житомир.

Коновальчук, І. М. (2024) Роль учителя початкових класів у вирішені міжособистісних конфліктів учнів. In: XІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Українське суспільство та економіка: оцінка та перспективи розвитку», 9-10 грудня 2024 р., Житомир.

Петренко, Ю. О. (2024) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. In: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Інноваційні підходи до підготовки кваліфікованих робітників: технології, методики, перспективний досвід»ий досвід», 30 вересня 2024 р., Біла Церква.

Прокопчук, Ю. М. (2024) Розвиток креативного мислення молодших школярів на уроках математики. In: XІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Українське суспільство та економіка: оцінка та перспективи розвитку», 9-10 грудня 2024 р., Житомир.

Рудницька, Н. Ю. (2024) Використання ігрових технологій на уроках математики в початковій школі. In: XІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Українське суспільство та економіка: оцінка та перспективи розвитку», 9-10 грудня 2024 р., Житомир.

Ткачук, О. Р. (2024) Формування творчої особистості молодшого школяра засобом технології «щоденні 3». In: XІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Українське суспільство та економіка: оцінка та перспективи розвитку», 9-10 грудня 2024 р., Житомир.

Шанскова, Т. І. (2024) Розвиток творчого потенціалу молодшого школяра як актуальна проблема педагогіки початкової освіти. In: XІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Українське суспільство та економіка: оцінка та перспективи розвитку», 9-10 грудня 2024 р., Житомир.

Книга

Киричук, Г. Є., Слободянюк, С. С., Кириченко, В. В., Боцян, Т. В., Жуковський, О. І., Козловець, М. А., Власюк, І. М., Кривонос, О. М., Попп, М. І., eds. (2024) Геноцид в парадигмі ХХ-ХХІ ст. : міждисциплінарний діалог: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Житомир, 27 березня 2024 р.). Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир, Україна.

Басюк, Н. А. (2024) Емоційний інтелект і психічне здоров’я учасників освітнього процесу. ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.

Навчальний матеріал

Басюк, Н. А. (2024) Тестові завдання з освітньої компоненти «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ». [Навчальний матеріал]

Басюк, Н. А., Танська, В. В. (2024) Методичні рекомендації до написання курсової роботи з «Методики навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»: для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. [Навчальний матеріал]

Гордієнко, О. А. (2024) Тестові питання з освітньої компоненти «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи» для самостійної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта: методичні матеріали. [Навчальний матеріал]

Гордієнко, О. А. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Інтеграція в освітньому процесі початкової школи» для студентів першого рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. [Навчальний матеріал]

Гордієнко, О. А. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з освітньої компоненти «Організація та методика театрально-гурткової роботи та проведення театралізованих заходів» для студентів першого рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. [Навчальний матеріал]

Інший

Голубовська, І. В., Гаращук, К. В., Підгурська, В. Ю. (2024) Теорія і практика культури мови. ЖДУ імені Івана Франка.

Голубовська, І. В., Підгурська, В. Ю., Гаращук, К. В. (2024) Дитяча література з основами культури і техніки мовлення. ЖДУ імені Івана Франка.

Гордієнко, О. А. (2024) Тестові завдання з освітньої компоненти «Організація та методика театрально-гурткової роботи та проведення театралізованих заходів» для самостійної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта: методичні матеріали. ЖДУ ім. І.Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Підгурська, В. Ю., Голубовська, І. В., Гаращук, К. В. (2024) Методичні рекомендації до написання курсових робіт із методик початкового навчання. ЖДУ імені Івана Франка.

Шанскова, Т. І., Коновальчук, І. М., Рудницька, Н. Ю. (2024) Методичні рекомендації з навчальної практики з підготовки до організації літнього відпочинку дітей. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Шанскова, Т. І., Рудницька, Н. Ю., Коновальчук, І. М. (2024) Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної (дипломної) роботи. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Fri Dec 27 12:13:06 2024 EET.