Горобченко Н. В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДИСКУРСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія «Філологічна». № 33. С. 173–175.
Preview
Stattia_Gorobchenko_VAK.pdf
Завантажити (144kB) | Preview
Анотація
Метою статті є спроба визначити поняття «дискурс», його характеристики та етапи створення в процесі навчання писемного мовлення майбутніх учителів іноземної мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 14 Трав 2014 11:49 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11239 |
ДСТУ 8302:2015: | Горобченко Н. В. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДИСКУРСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія «Філологічна». 2013. № 33. С. 173–175. |