Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання

Климович Ю. Ю. (2024) Модель формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання. Наукові інновації та передові технології. № 30. С. 1182–1192. ISSN 2786-5274.

[thumbnail of Климович стаття Наукові  інновації.pdf]
Preview
Текст
Климович стаття Наукові інновації.pdf

Завантажити (399kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена питанням моделювання процесу професійної підготовки майбутніх фахівців-філологів у закладах вищої освіти. На основі аналізу останніх досліджень у цій галузі та робіт провідних науковців, виокремлено ключові аспекти формування професійної компетентності майбутнього філолога з іноземної мови засобами перевернутого навчання, зокрема у контексті глобалізації, розвитку технологій та міжкультурної співпраці. Автором узагальнено та адаптовано перелік базових принципів створення та впровадження педагогічної моделі, а також обґрунтовано авторську модель процесу формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання, що складається з цільового блоку, блоку методологічного забезпечення, змістово-технологічного, організаційно-процесуального та результативно-моніторингового блоків.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Климович
Дата подачі: 11 Лют 2024 10:33
Оновлення: 11 Лют 2024 10:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38980
ДСТУ 8302:2015: Климович Ю. Ю. Модель формування професійної компетентності майбутнього філолога засобами перевернутого навчання. Наукові інновації та передові технології. 2024. № 30. С. 1182–1192.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу