Калініна Л. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1106-7329, Климович Ю. Ю.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6991-5263, Мяновська Т. М., Вижак І. В.
(2025)
Особливості холістичного підходу до навчання англійської мови у 7-9 класах НУШ.
ПП «Євро-Волинь», Житомир.
ISBN 978-617-7992-84-3.
1.pdf
Завантажити (3MB) | Preview
Анотація
Запропонований навчально-методичний посібник містить низку практичних порад для вчителів іноземної мови у 7-9 класах, які завершують навчання учнів основної школи згідно з рекомендаціями НУШ в умовах сучасних реалій. Автори акцентують увагу читачів на психологічному стані учнів та його впливі на оволодіння іноземною мовою, характеризують новий В1 рівень мовної підготовки учнів до кінця основної школи та пропонують холістичний підхід, що дозволить учням та вчителям ефективно реалізовувати сучасні освітні реформи. Метою видання є ознайомити читачів з практичними елементами холістичного підходу, що корелює з концепцією НУШ та пропонує нове бачення освітнього процесу, відмінне від традиційного.
Посібник адресований вчителям англійської мови 7-9 класів ЗЗСО, а також може бути корисним для вчителів інших предметів, методистів інститутів післядипломної освіти, викладачів та студентів ЗВО.
Тип ресурсу: | Книга |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та Література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Климович |
Дата подачі: | 11 Вер 2025 13:29 |
Оновлення: | 11 Вер 2025 13:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45256 |