Ресурси де є Автор Кирильчук І. В.
Стаття
Кирильчук І. В., Саліонович М. О. (2019) Гендерні особливості адаптації до навчання учнів при переході в середню школу. Актуальні проблеми особистісного зростання (збірник наукових праць).. С. 161–165.
Кирильчук І. В. (2018) Проблема розвитку навчальних здібностей в підлітковому віці. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3.
Кирильчук І. В. (2016) Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5. С. 184–188. ISSN 2311-8466.
Кирильчук І. В. (2015) Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості". Т. 4, № 11. С. 334–341.
Кирильчук І. В., Черняєва В. (2015) Психометрична характеристика тесту визначення рівня навчально-пізнавальної активності студентів ВНЗ. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. № 1. С. 122–125.
Кирильчук І. В. (2015) Дослідження ціннісної сфери школярів при переході з молодших до середніх класів. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. № 1. С. 51–56.
Кирильчук І. В. (2014) Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 223–227. ISSN 2311-8466.
Кирильчук І. В. (2006) Особливості формування ціннісної сфери студентів, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова.. № 12(37). С. 59–64.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Кирильчук І. В., Котлова Л. О. (2021) Програма розвитку суб’єктності молодших школярів в процесі навчальної діяльності. In: Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінг.
Розділ книги
Кирильчук І. В., Кириченко В. В. (2012) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Психологія управління”. In: Навчально-методичний комплекс напряму підготовки «Психологія». ЖДУ ім. І. Франка, С. 211–242.
Навчальний матеріал
Кирильчук І. В., Шикирава Н. М., Манжула В. О. (2022) Технології використання інноваційного інтерактивного обладнання інтерактивної проекції: інтерактивна підлога iboard,інтерактивна пісочниця iboard та інтерактивної панелі iboard в корекційно-розвитковій діяльності в навчальних закладах та інклюзивно-ресурсних центрах»: метод. рек. [Навчальний матеріал]
Котлова Л. О., Кирильчук І. В. (2018) Психотехнології організації комункативного простору: методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]
Котлова Л. О., Марчук К. А., Кирильчук І. В. (2018) Методичні рекомендації з курсу "Професійна деонтологія" 1 курс. [Навчальний матеріал]
Пирог Г. В., Кирильчук І. В. (2016) Методичні рекомендації до навчальної дисципліни ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ для студентів денної і заочної форми навчання спеціальностей 6.030101 «Психологія» та 6.030103 «Практична психологія». [Навчальний матеріал]
Мазяр О. В., Горбунова В. В., Загурська І. С., Кирильчук І. В., Климчук В. О., Майстренко Т. М., Никончук Н. О., Пирог Г. В., Шмиглюк О. Г., Музика О. Л., Музика О. О., Журавльова Л. П. (2016) Навчальна та виробнича практика з психології : методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]
Інше
Гречуха І. А., Яценко О. А., Кирильчук І. В., Голуб А. В., Присяжнюк Т. В. (2008) Бібліотека кафедри соціальної та практичної психології (бібліографічний покажчик). соціально-психологічний факультет.
Звіт
Кирильчук І. В. (2020) Психологічні особливості розвитку навчальних здібностей у підлітковому віці. Дослідження за темою. Вид. О. О. Євенок.