Ресурси де є автор Лук’янчук С. Ф.
Железнякова С. В., Лук’янчук С. Ф. (2025) Ефективність використання засобів наочності на уроках іноземної мови в початковій школі. In: VІІ Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «Нові горизонти іншомовної освіти в ХХІ столітті», 7-11 квітня 2025 р., Житомир.
Кім О. М., Лук’янчук С. Ф. (2024) Теоретичні засади проблеми формування навичок аудіювання у молодших школярів при вивченні дисциплін мовно-літературної освітньої галузі. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей..
Kolotusha Anastasiia, Лук’янчук С. Ф. (2024) The Content of the Concept of “Dialogic Speech” and Main Features of Its Formation in Primary School Students. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей..
Бура А. В., Лук’янчук С. Ф. (2023) Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів на уроках іноземної мови засобом інтерактивних вправ. Сучасні тенденції навчання іноземних мов..
Толочик О. В., Лук’янчук С. Ф. (2020) Формування іншомовної компетенції в усному мовленні школярів за допомогою віршованого матеріалу: теоретична основа. Теорія і практика навчання іноземних мов..
Шпак О. І., Лук’янчук С. Ф. (2020) Теоретичні засади використання ігрових технологій в процесі навчання іншомовного фонетичного матеріалу в початковій школі. Теорія і практика навчання іноземних мов..
Лук’янчук С. Ф. (2018) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: проблеми і перспективи. «Іншомовна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій»: збірник матеріалів V Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (28 листопада 2018 р.)..
Лук’янчук С. Ф. (2012) Полікультурне виховання учнів на уроках англійської та іноземної мови у початковій школі США. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / за ред.. І.В. Самойлюкевич... С. 133–142.
Лук’янчук С. Ф. (2012) Полікультурне виховання учнів в американській середній школі. Інше. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Лук’янчук С. Ф. (2012) ПОЛІКУЛЬТУРНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ В УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: СУЧАСНИЙ СТАН. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 152–156.
Лук’янчук С. Ф. (2011) Реформа американської школи як важлива умова реалізації полікультурного виховання учнів у дослідженнях учених США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал.. С. 166–170.
Лук’янчук С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал.. С. 110–115.
Лук’янчук С. Ф. (2009) ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДВОМОВНИМИ ВЧИТЕЛЯМИ ГРОМАДСЬКИХ ШКІЛ В США. : Вид-во Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка.. С. 445–452.
Лук’янчук С. Ф. (2009) Підготовка вчителя у вищих навчальних закладах США до навчальної діяльності у полікультурному середовищі. Наукові праці. Серія : Педагогіка, психологія і соціологія... С. 48–53.
Лук’янчук С. Ф. (2009) Основні чинники актуалізації завдання полікультурного виховання в американському суспільстві на зламі ХХ–ХХІ століть. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка.. С. 166–170.
Лук’янчук С. Ф. (2009) Основні чинники актуалізації завдання полікультурного виховання в американському суспільстві на рубежі XX-XXI століть. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 166–170.
Лук’янчук С. Ф. (2005) Формування креативності як складової педагогічної майстерності майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін у процесі вивчення іноземної мови. Науковий пошук молодих дослідників. Випуск ІІ... С. 104–109.