Ресурси де є автор Мисюк О. Ю.
Стаття
Власюк І. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6862-697X, Синьо В. В.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2879-9283, Мисюк О. Ю.
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-1632-8485
(2025)
Вплив STEAM-освіти на формування творчих здібностей учнів.
Педагогічна Академія: наукові записки. № 17.
С. 1–21.
ISSN 2786-9458.
DOI: 10.5281/zenodo.15321292.
Мисюк О. Ю., Постова С. А., Черняк Ю. Г. (2025) Персоналізація STEM-навчання за допомогою ШІ: адаптивні платформи. Педагогічна Академія: наукові записки. № 16. ISSN 2786-9458. DOI: 10.5281/zenodo.15109471.
Кравченко Т. В., Кравченко К. А., Мисюк О. Ю. (2025) Роль STEM-освіти в підготовці фахівців технічних спеціальностей в умовах цифрової трансформації України. Педагогічна Академія: наукові записки. № 19. ISSN 2786-9458. DOI: 10.5281/zenodo.15686855.
Мисюк О. Ю., Семенишина І. В., Муравйова І. А. (2025) Soft-skills у цифрову епоху: перспективи використання VR та AR в освітньому процесі. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 51. С. 993–1005. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-5(51)-993-1005.
Постова С. А., Мисюк О. Ю., Черняк Ю. Г. (2024) Stem-освіта як ключ до розвитку лідерів майбутнього: формування ключових навичок. Наукові інновації та передові технології. № 39. С. 1486–1498. ISSN 2786-5274.
Доповідь на конференції або симпозіумі
Мисюк О. Ю.
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-1632-8485
(2025)
Формування технічної компетентності учнів у контексті STEM-освіти засобами гурткової діяльності.
In: Міжнародна науково-практична конференція «Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця», 4–5 грудня 2025 р., Суми.
С. 217–218.
Мисюк О. Ю. (2024) STEM-навчання як засіб професійного самовизначення старшокласників. In: Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці», 16-17 листопада 2023 р., Житомир.


Вгору на рівень