Ресурси де є Автор Підлужна Г. В.
Підлужна Г. В. (2019) Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних умінь молодших школярів на уроках української мови. Педагогічна освіта: теорія і практика. Т. 2, № 26. С. 363–368. ISSN 2309-9763. DOI: DOI 10.32626/2309-9763.2019-26-2.
Підлужна Г. В., Марущак О. М. (2019) Становлення та розвиток методики читання в українській початковій школі (XIX − середина XX століття). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Т. 1, № 66. С. 13–18. ISSN 1992-5786. DOI: 10.32840/1992-5786.2019.66-1.3.
Підлужна Г. В. (2018) Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови. Open Access Peer-reviewed Journal "Science Review". Т. 5, № 1 (8). С. 38–42.
Підлужна Г. В. (2018) Компетентнісний підхід до розвитку читацької самостійності учнів 3-4 класів. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти: зб. наук. праць (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції)..
Підлужна Г. В. (2017) Розвиток креативності молодших школярів на уроках літературного читання. Inovatívny výskum v oblasti vzdelávania a sociálnej práce Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогіки та соціальної роботи.. С. 71–74.
Підлужна Г. В. (2017) Лінгвометодичні аспекти формування виразності читання в молодших школярів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару).. С. 85–90.
Підлужна Г. В. (2017) Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. № 15(58). С. 8–10.
Підлужна Г. В. (2016) Розвиток емоційної сфери молодших школярів засобами ліричних віршів. Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особистості засобами рідного слова: збірник наукових праць (до 35-річчя кафедри лінгвометодики та культури фахової мови) / За ред. проф. К. Я. Климової... С. 109–111.
Підлужна Г. В. (2016) Лінгвометодичні аспекти компетентнісного підходу до розвитку комунікативних умінь молодших школярів. Cучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. Т. 1. С. 87–93.
Підлужна Г. В. (2015) Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних умінь першокласників. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової... С. 85–89.
Підлужна Г. В. (2014) Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках літературного читання. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової... С. 39–43.
Підлужна Г. В., Стрельченко О. М. (2013) Особливості навчання каліграфічного письма ліворуких першокласників. Проблеми філології в педагогічному дискурсі.. С. 45–51.
Підлужна Г. В. (2010) Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.)..
Підлужна Г. В. (2009) Інтерактивні технології формування мовленнєво-комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Студентські наукові дослідження з актуальних проблем лінгводидактики (Матеріали студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 9 квітня 2009 р.)..
Підлужна Г. В. (2005) Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 55–57. ISSN 2076-6173.
Підлужна Г. В., Міненко Л. М. (2004) Методика викладання української мови в початкових класах. Частина 1. Навчання грамоти. [Навчальний матеріал]
Підлужна Г. В. (2002) І. Огієнко про методику формування читацьких навичок молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 9. С. 210–212. ISSN 2076-6173.
Підлужна Г. В., Шевчук Т. О. (2000) Урок мови як засіб економічного виховання майбутнього господаря України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5. С. 27–31. ISSN 2076-6173.