Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є автор Хворова Г. М.

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 20.

Хворова Г. М., Тетерук О. О. (2025) Використання нейропсихологічних методик при корекції дислексії у дітей молодшого шкільного віку. In: ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика», 10 квітня 2025 р., Умань. С. 175–178.

Хворова Г. М., Долінчук І. О. (2025) Групи «рівний рівному» як форма підсилення фахівців соціальної послуги підтриманого проживання дорослих людей з інтелектуальними та психічними порушеннями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 156–167. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.13.

Хворова Г. М. (2024) Педагогічний супровід соціальної послуги підтриманого проживання дорослих людей з інтелектуальними та психічними порушеннями. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: екотренінг.. С. 204–207.

Шведюк Н. А., Хворова Г. М. (2024) Логоритміка як засіб корекції мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами. In: VI Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 23-24 жовтня 2024 р., Запоріжжя. С. 357–360.

Долінчук І. О., Хворова Г. М., Котлова Л. О., Ілющенко І. О. (2024) Методичні рекомендації до проходження практики здобувачів першого рівня вищої освіт 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]

Гладуш В. А., Хоменко Н. В., Долінчук І. О., Ілющенко І. О., Хворова Г. М. (2024) Методичні рекомендації з навчальної дисципліни Спеціальна методика навчання у галузі «Технології» та соціально-побутове орієнтування для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]

Хворова Г. М., Котлова Л. О. (2023) Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями розвитку: навчально-методичний посібник. ЖДУ імені Івана Франка.

Хворова Г. М., Котлова Л. О., Тичина І. М., Портницька Н. Ф. (2023) Методичні вказівки з підготовки до атестаційного екзамену з дефектології та логопедії здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]

Котлова Л. О., Мазяр О. В., Хворова Г. М., Долінчук І. О. (2023) Методичні рекомендації до проходження практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 016 Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]

Котлова Л. О., Тичина І. М., Хворова Г. М., Желтова О. О., Лесик С. М. (2022) Спеціальна методика навчання української мови. [Навчальний матеріал]

Котлова Л. О., Шаюк А. В., Хворова Г. М., Шикирава Н. М., Гавриловська К. П. (2022) Методичні рекомендації до написання курсових робіт за спеціальністю Спеціальна освіта. [Навчальний матеріал]

Хворова Г. М., Тарасюк Є. (2022) Можливості використання ава-терапії у роботі з аутичними дітьми. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. № 15. С. 83–86.

Весельська А. Л., Котлова Л. О., Кострікіна Г. В., Хворова Г. М. (2022) Основи психодіагностики. [Навчальний матеріал]

Котлова Л. О., Котловий С. А., Хворова Г. М. (2022) Організаційно-педагогічні умови надання соціальної послуги денного догляду за дітьми з інвалідністю. Збірник наукових праць викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка: Матеріали наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету..

Хворова Г. М., Котлова Л. О., Котловий С. А. (2022) Організаційно-педагогічні умови надання соціальної послуги денного догляду за дітьми з інвалідністю. Соціальна рогбота та соціальна освіта. № 1 (8). С. 113–122.

Хворова Г. М., Котлова Л. О., Долінчук І. О. (2022) Педагогічний супровід дітей із комплексними порушеннями : методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]

Хворова Г. М. (2022) Використання методів ава-терапії та нейропсихологічної діагностики та корекції у психолого-педагогічному супроводі внутрішньо переміщених дітей з інвалідністю. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика: збірник матеріалів ХІ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції, 1011 жовтня 2022 р..

Хворова Г. М., Онуфрик М., Майорова Н. (2020) Центр (відділення) денного догляду для дітей з інвалідністю: нормативно-правове забезпечення, адміністрування, психолого-педагогічний супровід, підтримка компетентного батьківства. Фонд соціального захисту інвалідів ; Громадська організація «Родина», м. Київ. ISBN 978-617-7252-24-4.

Хворова Г. М. (2020) Дитина з аутизмом: технології формування батьківської компетентності. Київ: Талком.

Хворова Г. М. (2019) Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.. Т. 14, № 2. С. 370–380.

Цей список був створений Thu Aug 7 19:54:21 2025 EEST.