Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання" і є рік 2013

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 41.

Андрійчук Н. М. (2013) Текстуальні засоби реалізації сюжетного зміщення в британських детективних оповіданнях (на матеріалі новели Г.К. Честертона "Злочин комуніста"). Вісник Черкаського університету, 5 (258). С. 91–98.

Андрійчук Н. М. (2013) ТВОРИ ДЕТЕКТИВНОГО ЖАНРУ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ МОЛОДШИХ КУРСІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 157–161. ISSN 2076-6173.

Андрійчук Н. М. (2013) Текстуальні засоби реалізації сюжетного зміщення в британських детективних оповіданнях (на матеріалі новели Г.К. Честертона «Злочин комуніста»). Вісник Черкаського університету. Серія «Філологічні науки». С. 91–97.

Андрійчук Н. М. (2013) Психолого-педагогічний супровід дітей з вадами зору в умовах інклюзивної освіти. Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 9 (17). С. 5–13.

Андрійчук Н. М. (2013) Формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів молодших курсів спеціалізованих ВНЗ на заняттях з домашнього читання (на матеріалі оповідання А.Крісті «Дивний жарт»). Studia Germanica et Romanica: Іноземні мови. Зарубіжна література. Методика викладання: [науковий журнал / голов. ред. В.Д. Каліущенко]. С. 117–125.

Білошицька Т. Ю. (2013) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). С. 111–115. ISSN 2076-6173.

Білошицька Т. Ю. (2013) Личностные характеристики педагога как консультанта. Вектор науки, 2 (13). С. 50–54.

Білошицька Т. Ю. (2013) Порівняльний аналіз психологічного та педагогічного консультування. Педагогічний дискурс : зб. наук. праць (14). С. 73–78. (Неопублікований)

Білошицька Т. Ю. (2013) Педагогічне консультування сім’ї у спадщині А.C. Макаренка. Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології (3(29)). С. 169–176.

Біляк І. В. (2013) Особливості функціонування мовної гри в англомовному новинному медіатексті. Науковий вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. С. 37–42.

Білінський Д. Ю. (2013) Зародження пасивних конструкцій в давньоанглійській мові. Мови та літератури у полікультурному суспільстві. Збірник наукових праць / За заг. ред. д.п.н., професора Соколової І.В., к.філол.н., доцента Бумбур Ю.М..

Вольницька Д. О. (2013) Структурні особливості іменної фрази у сучасній англійській мові. Studia Philologica (3). С. 78–85.

Вольницька Д. О. (2013) Топікалізація у середньоанглійській мові. «Проблеми філології в педагогічному дискурсі: Збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка.

Вольницька Д. О. (2013) Порівняльний аспект інверсії та топікалізації у середньоанглійській мові на матеріалі «The Canterbury Tales» Дж. Чосера. Cучасні напрямки лінгвістичних досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць / За заг. ред. В. В. Жуковської, О. А. Черниш. С. 90–95.

Консевич М. С. (2013) Прагматика мовленнєвої поведінки комунікантів у мультисторонній інтеракції. Studia Philologica (2). С. 74–79.

Кузнєцова І. В. (2013) Некоторые текстовые особенности актуализации дополнительного смысла в современном англоязычном романе. Личность, речь, юридическая практика: Сб. науч. тр. ХVI Международной научно-методической конференции. С. 108–113.

Кузнєцова І. В. (2013) Некоторые прагматические особенности озаглавливания как черта авторского стиля. Личность, речь, юридическая практика: Сб. науч. тр. ХVI Международной научно-методической конференции. С. 113–118.

Кузнєцова І. В., Кузнєцова Г. В. (2013) English for Students of Philology (Англійська мова для студентів-філологів). [Навчальний матеріал]

Кузнєцова І. В., Кузнєцова Г. В. (2013) English for Students of Philology (Англійська мова для студентів-філологів): Методичні рекомендації. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І . Франка.

Кузнєцова І. В., Пилипчук В. В. (2013) НЕРЕГУЛЯРНІ СПОСОБИ ВИРАЖЕННЯ ТЕКСТОВОЇ КАТЕГОРІЇ "КОНТИНУУМ". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 207–211. ISSN 2076-6173.

Кузнєцова Г. В. (2013) Сучасний підхід до аналізу англомовного художнього тексту у вищій школі: постановка питання. Міжнародний науковий вісник: збірник наукових статей за Матеріалами XXV Міжнародної науково-практичної конференції “Інноваційний потенціал європейської вищої школи у глобалізаційних трансформаціях ХХІ століття”. С. 233–239.

Кузнєцова Г. В. (2013) ENGLISH FOR STUDENTS OF HISTORY Методичні рекомендації з англійської мови для студентів історичного факультету (ОКР – «Магістри»). [Навчальний матеріал]

Левківська К. В. (2013) Проектування моделі впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Сучасні тенденції розвитку педагогічних та психологічних наук : Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції. С. 12–14.

Левківська К. В. (2013) Досвід педагогічних інновацій загальноосвітніх навчальних закладів Житомира. Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-пратичної конференції “Актуальні проблеми педагогіки і психології”. С. 52–55.

Левківська К. В. (2013) Проектування моделі впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Сучасні тенденції розвитку педагогічних та психологічних наук : Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції. С. 12–14.

Макаревич О. О. (2013) Гносеологічний аспект сучасної космології: погляд на проблему в рамках релятивістських теорій і антропного принципу. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-теоретичної конференції молодих науковців науковців «Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі». С. 35–37.

Макаренко Н. В. (2013) Композиційні особливості німецькомовних оголошень про роботу. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих науковців «Сучасні напрямки лінгвістичних досліджень» міжкультурної комунікації та навчання іноземної мови в умовах соціокультурної освіти від 22 березня 2013. С. 316–318.

Макаренко Н. В. (2013) Вплив інтернет залежності на психічне здоров’я учнівської молоді. збірник наукових статей студентів «Сучасні проблеми психології». С. 65–70.

Макаренко Н. В. (2013) Критика концепції технократизму через призму XX століття. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки у глобалізованому світі. С. 210–213.

Мисечко О. Є. (2013) З історії Уіло – першого спеціалізованого навчального закладу професійної іншомовної освіти в Україні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 30–35. ISSN 2076-6173.

Мокіна А. Г. (2013) Особливості мотивації старших дошкільників у вивченні іноземних мов. Міжнародна наукова практична конференція “Україна і світ: діалог мов та культур”: тези доповідей, Київ 3–5 квітня 2013 р.. С. 551–553.

Мокіна А. Г. (2013) Educational force of storytelling. Молодь України в контексті міжкультурної комунікації: матеріали Х Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції: тези доповідей, Дніпропетровськ, 2 квітня 2013 р.. С. 293–294.

Мокіна А. Г. (2013) Storytelling as a teaching tool with kindergarteners. Global English – Global Decisions. XVIII TESOL – Ukraine National Conference. April 12–13, 2013. Book of papers. С. 216–217.

Очковська А. П. (2013) Структурні особливості перфектних конструкцій в ранньоновоанглійській мові. V Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих науковців "СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ".

Очковська А. П. (2013) Структурна будова речень з перфектними конструкціями (на матеріалі середньоанглійської мови). матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Перший крок у науку», 3. С. 255–259.

Очковська А. П. (2013) The Development of English Perfect Constructions: structure and semantics. матеріали І Міжнародної студентської інтернет-конференції «Англійська мова в міждисциплінарному контексті безперервної освіти».

Радкевич В. В. (2013) Прагма-гендерный аспект изучения диалога в художественной литературе. Личность, речь и юридическая практика : Cборник научных трудов международной научно-методической конференции (16). С. 180–183.

Сардак О. В. (2013) ЛІНГВІСТИЧНА ФІЛОСОФІЯ ЛЮДВІГА ВІТГЕНШТЕЙНА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). С. 218–220. ISSN 2076-6173.

Сардак О. В. (2013) ЛЮДВІГ ВІТГЕНШТЕЙН І ЙОГО ''МОВНІ ІГРИ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (71). С. 270–272. ISSN 2076-6173.

Сердійчук Л. П. (2013) СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 308–311. ISSN 2076-6173.

Шилюк В. В. (2013) Формування граматичної компетенції учнів середнього етапу ЗНЗ на основі віршованого матеріалу. збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих науковців (22 березня 2013 року).

Цей список був створений Sun Jul 6 21:05:46 2025 EEST.