Ресурси де є установа Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті" і є рік 2010
В
Вознюк О. В. (2010) Проблема наукової й предметної інтеграції знань. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. № 15. С. 43–50.
Вознюк О. В. (2010) Проблема наукової й предметної інтеграції знань у системі професійної освіти. Вісник Національної академії оборони України. № 14. С. 20–24. ISSN 2617-6858.
Д
Дєньгаєва С. В. (2010) MEDIA EDUCATION AS A PROCESS OF FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHER’S TRAINING. Current Studies in nEnglish: Linguistics and Methodology Perspectives.. С. 57–58.
З
Зимовець О. А. (2010) Формування професійно-комунікативних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій (на прикладі вчителя іноземних мов). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 53. С. 121–129. ISSN 2076-6173.
Зимовець О. А. (2010) Місце інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології.. С. 296–306.
Зимовець О. А. (2010) Формирование профессиональных умений будущих учителей гуманитарного профиля. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета, серия «Педагогика, психология».. С. 52–57.
К
Калініна Л. В., Мисечко О. Є., Самойлюкевич І. В., Березенська Л. І., Сіваєва Н. П. (2010) Розвиток професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: проблемні завдання. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.
Л
Лук’янчук С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал.. С. 110–115.
М
Мазко О. П. (2010) ФИЛОСОФСКО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ КУЛЬТУРЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ. Теоретические и методологические проблемы современного образования : материалы междунар. науч.-практич. конфер. 29-30 декабря 2010 г. – Москва, 2010... С. 103–106.