Ресурси де є установа Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти" і є рік 2012
Бутузова Л. П. (2012) Психолого-педагогічний супровід молодшого школяра в навчально-виховному процесі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 227–229.
Бутузова Л. П. (2012) Розвиток асертивності як основи відповідального ставлення студентів до збереження та зміцнення власного здоров'я. Магістр медсестринства (1). С. 5–9.
Дубравська Н. М. (2012) Соціально-психологічний тренінг як засіб розвитку компетентності людини в спілкуванні. Сучасні технології навчання і виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: збірник науково-методичних праць/ за заг.ред. Н.А.Басюк, Н.П.Тарнавської. С. 20–23.
Максимець С. М. (2012) Психологічні особливості професійної мотивації педагога. Конкурентомпроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції/ за ред Саух І.В..
Мачушник О. Л. (2012) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЧИННИКІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Франка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої (16). С. 696–705.
Мачушник О. Л. (2012) Вивчення пізнавальної активності студентів-психологів. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Франка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. (18). С. 498–505.
Мачушник О. Л. (2012) Шляхи розвитку пізнавальної активності майбутніх психологів. «Проблеми та перспективи формування інноваційної системи освіти в ХХІ столітті». Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (м. Львів, Україна, 3-4 лютого 2012 року): –. С. 17–18.
Мачушник О. Л. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ- ПСИХОЛОГІВ. Актуальні проблеми практичної психології. Збірник наукових праць. С. 347–351.
Мачушник О. Л. (2012) Експериментальне навчання як засіб розвитку пізнавальної активності майбутніх психологів. Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції. С. 224–226.
Мачушник О. Л. (2012) К вопросу об определении составляющих познавательной активности. Materiály VIII mezinárodní vědecko - praktická konference «Aktuální vymoženosti vědy – 2012». – Díl 15. Psychologie a sociologie: Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – 80 stran 64-65. 27 června – 05 červenců 2012 roku.. С. 64–65.
Мачушник О. Л. (2012) Особенности мотивации студентов-психологов. Materiały Miedzynarodowej Naukowi-Praktycznej Konferencji Innowacje i badania naukowe, jak rόwnież ich zastosowanie w praktyce / (29.05.2012 – 31.05.2012).. С. 26–28.
Мачушник О. Л. (2012) Изучение мотивов учебной деятельности студентов-психологов. Материали за 8-а международна научна практична конференция, «Найновите постижения на европейската наука», – 2012. Том 14. Психология и социология. 7 – 25 юни 2012., 14. С. 53–54.
Мачушник О. Л. (2012) Пізнавальна активність як предмет дослідження психологічної науки. Теоретичні та методологічні проблеми сучасної педагогіки та психології. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна 27-28 січня 2012року).. С. 23–25.
Мачушник О. Л. (2012) Шляхи розвитку пізнавальної активності студентів-психологів у навчальній діяльності. Актуальні проблеми практичної психології: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (29 березня 2012 р.). С. 284–288.
Мачушник О. Л. (2012) Загальна психологія. Тестові завдання: Навчально-методичний посібник. Загальна психологія. Тестові завдання: Навчально-методичний посібник. – Житомир: ЖДУ імені Івана Франка, 2012. – 76 с.. С. 1–76.
Сидоренко Н. І. (2012) Вивчення особливостей професійного становлення майбутніх вчителів у сучасних умовах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 412–414.
Стахова О. О. (2012) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: зб. наук. праць., 38 (62). С. 153–161.
Фриз І. В. (2012) Особливості прояву відповідальності студентів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6). С. 205–209. ISSN 2311-8466.
Фриз І. В. (2012) Психологічні фактори розвитку вольових якостей особистості. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (38). С. 22–30.