Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій" і є рік 2003

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | Г | З | Л | М | С | У
Кількість ресурсів: 11.

Б

Басюк Н. А., Вербівський Д. С. (2003) Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року).. С. 148–152.

Г

Горобець С. М. (2003) Використання опорних сигналів під час викладання комп’ютерної графіки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 244–245.

З

Зарицька О. Л. (2003) Дистанційна освіта як новітня інформаційна технологія. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 233–235.

Зарицька О. Л. (2003) Методичні рекомендації до вивчення інформатики на гуманітарних спеціальностях. Житомир.

Л

Ляшенко Б. М., Коваленко Д. О. (2003) Використання ЕОМ при вивченні методів Монте-Карло обчислення кратних визначених інтегралів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 11. С. 63–65.

Ляшенко Б. М., Рабченюк С. Л. (2003) Новітні комп’ютерні технології вивчення основ лінійного програмування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 11. С. 66–70.

М

Міхеєв В. В. (2003) Захоплююча математика з допомогою комп’ютера. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 11. С. 74–75. ISSN 2076-6173.

С

Спірін О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 11. С. 126–129.

Спірін О. М. (2003) Впровадження модульно-рейтингової системи під час диференційованого навчання основ інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 133–136.

Спірін О. М. (2003) Методика реалізації диференційованого підходу у вивченні основ штучного інтелекту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 13. С. 222–226.

У

Усата О. Ю. (2003) Готовність майбутніх вчителів інформатики до застосування особистісно-орієнтованих технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 147–149.

Цей список був створений Fri Jul 25 19:45:10 2025 EEST.