Ресурси де є установа Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій" і є рік 2011
Б
Бенедисюк М. М. (2011) Використання взаємозв’язку фізики і математики на уроках у середній школі. Фізика та астрономія в школі. № 4.
Биков В. Ю., Коневщинська О. Е., Мушка І. В. (2011) Ринкові інструменти інноваційного розвитку системи професійної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 26, № 6. С. 1–24. ISSN 2076-8184.
В
Вакалюк Т. А. (2011) Активізація логічного мислення старшокласників при розв’язуванні задач на цикл з параметром. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка.. С. 58–64. ISSN 2311-6382.
Вакалюк Т. А. (2011) Особливості мислення старшокласників. Актуальні проблеми педагогіки та психології. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, Україна, 7-8 жовтня 2011 р.): у 2-х частинах. – Львів: Львівська педагогічна спільнота, 2011. – Ч. 1. – С.10-12.. С. 10–12.
Вакалюк Т. А., Жуковський С. С. (2011) Структурне програмування мовою Pascal (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. In: Структурне програмування мовою Pascal (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. Житомир: Вид-во ЖДУ, 2011, С. 1–15.
Вакалюк Т. А., Карплюк С. О. (2011) Новітні інформаційні технології (лабораторний практикум) : навчально-наочний посібник для студентів спеціальностей із поглибленим вивченням іноземної мови. In: Новітні інформаційні технології (лабораторний практикум) : навчально-наочний посібник для студентів спеціальностей із поглибленим вивченням іноземної мови. Житомир: Вид-во ЖДУ, 2011, С. 1–28. ISBN 978-966-485-099-2
Ж
Жуковський С. С., Вакалюк Т. А. (2011) Програмування мовою С++. Структурне програмування (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. In: Програмування мовою С++. Структурне програмування (лабораторний практикум). Навчальний посібник для студентів фізико-математичного факультету. Житомир: Вид-во ЖДУ, 2011, С. 1–8.
К
Карплюк С. О. (2011) Проблема розробки та впровадження інтерактивних освітніх технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців інформатики. Науковий пошук молодих дослідників : Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів / За ред. В. М. Єрємєєвої, О. М. Королюк – Випуск 4. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 252 с... С. 213–216.
Карплюк С. О. (2011) Роль змістового компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 27 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2011. – 578 с... С. 54–59.
Карплюк С. О. (2011) Операційно-діяльнісний компонент професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. № 4. С. 30–35. ISSN 2311-6382.
Ковальчук О. А. (2011) Удосконалення дослідницьких здібностей вчителів математики у процесі підготовки учнів до науково-дослідницької діяльності. Матеріали Всеукраїнської конференції "Розвиток дослідницьких здібностей обдарованих дітей та молоді", 11-12 травня 2011 р., м. Жиомир. - ІОД.-2011-400с... С. 167–174.
Коневщинська О. Е. (2011) Організація процесу електронного навчання з використанням технології вебінару. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 25, № 5. С. 1–20. ISSN 2076-8184.
Кривонос О. М. (2011) Створення електронних посібників для дистанційного навчання. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції. - Київ : ІІТЗН НАПН України.. С. 24–26.
Кривонос О. М., Мануйлова О. Д. (2011) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ РОЗРОБЦІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ З ПРОГРАМУВАННЯ. Інформаційні технології і засоби навчання..
Кривонос О. М., Шевчук П. Г. (2011) ЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ ПРОГРАМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво.. С. 148–150.
Л
Лупаренко Л. А. (2011) Передумови переходу електронного наукового фахового видання на платформу Оpen Journal Systems. In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції. С. 59–60.
Ляшенко Б. М., Вакалюк Т. А. (2011) Розвиток психолого-педагогічної готовності до професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів інформатики. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції. – Хмельницький, 2011. – С. 206-208... С. 206–208.
Ляшенко Б. М., Вакалюк Т. А. (2011) Професійна підготовка учителів інформатики за кордоном. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. : М.Т. Мартинюк]. – Умань: ПП Жовтий, 2011. – Ч. 2. – С.211-217... С. 211–217.
М
Мосіюк О. О. (2011) Використання GRAN 2D для проведення етапів побудови і дослідження при розв'язуванні задач на побудову. Актуальні проблеми теорії і методики навчання математики.. С. 290–292.
Мосіюк О. О. (2011) GRAN-2D у задачах проективної геометрії. Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики, фізики, інформатики у середніх та вищих навчальних закладах. № 1. С. 32–34.
Мінгальова Ю. І. (2011) Етапи розвитку системного аналізу як прикладної наукової методології. Науковий пошук молодих дослідників: Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів / За ред. В. М. Єрємєєвої, О. М. Королюк. № 4. С. 108–112.
Мінгальова Ю. І. (2011) Особливості інформаційних небезпек при використанні соціальних мереж. In: Zrownoważony rozwoj - Debiut naukowy 2011, Racibórz. С. 359–367.
П
Постова С. А. (2011) Основи математичного моделювання та системного аналізу (лабораторний практикум). Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир.
Прилуцька Н. С. (2011) Особливості функціонування наукових і освітніх електронних бібліотек. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 2, № 22. ISSN 2076-8184.
Прилуцька Н. С. (2011) Особливості наукових електронних бібліотек. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції.. С. 63–64.
С
Сверчевська О. С. (2011) Репозиторії вільно поширюваного програмного забезпечення в навчанні операційних систем і системного програмування. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 24, № 4. ISSN 2076-8184.
Спірін О. М., Прилуцька Н. С. (2011) Зміст навчального матеріалу спецсемінару "Методика використання електронних бібліотек у навчальному процесі та наукових дослідженнях". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 45–48. ISSN 2076-6173.
Сікора Я. Б. (2011) Особливості технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики засобами моделювання. Нові технології навчання.. С. 254–259.
Сікора Я. Б. (2011) Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі прикладної математичної підготовки майбутніх фахівців з інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс]. Т. 21, № 1.
Сікора Я. Б. (2011) Використання тренінгів у професійній підготовці компетентних фахівців з інформатики. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.. С. 115–121.
Сікора Я. Б. (2011) Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції.. ст. 33.
Сікора Я. Б. (2011) Теоретичні та методологічні основи компетентнісного підходу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 98–102.
Сікора Я. Б. (2011) Математичне програмування: базові навчально-методичні матеріали для студентів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» заочної форми навчання. [Навчальний матеріал]
Сікора Я. Б. (2011) Дослідження операцій: базові навчально-методичні матеріали для студентів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» заочної форми навчання і факультету післядипломної освіти та довузівської підготовки. [Навчальний матеріал]
У
Усата О. Ю. (2011) Технологія підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно-орієнтованих технологій. Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс]..
Ф
Федорчук (Жуковська) А. Л. (2011) Особливості викладання інформатики в класах фізико-математичного профілю. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [редкол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий, 2011. – Вип. 36. – С. 135-141. № 36. С. 135–141.
Федорчук (Жуковська) А. Л. (2011) Структурно-функціональна модель підготовки вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2011. – Вип. 21. – С. 293-296. Т. 1, № 21. С. 293–296.
Федорчук (Жуковська) А. Л. (2011) Готовність майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – Луганськ, 2011. – № 20 (231). – С.137-144. Т. 231, № 20. С. 137–144.
Федорчук (Жуковська) А. Л. (2011) Основи web-технологій. [Навчальний матеріал]
Ш
Шевчук П. Г. (2011) Деякі можливості дистанційного навчання програмування мовою C# у загальноосвітніх навчальних закладах. Звітна наукова конф еренція Інституту інф орм аційних технологій і 343 засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції.. С. 37–38.
Шимон О. М. (2011) Підходи до класифікації користувацьких сервісів інтернет. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : Матеріали наукової конференції.. С. 39–40.