Ресурси де є установа Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" і є рік 2008
Є
Єремеєва В. М. (2008) Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп... С. 328–335.
А
Антонова О. Є. (2008) Акмеологический подход в определении сущности педагогической одаренности. Акмеология 2008. Методологические и методические проблемы.. С. 8–14.
Антонова О. Є. (2008) Концептуальні засади дослідження проблеми навчання педагогічно обдарованих студентів. Сучасна освіта творчо обдарованої молоді: ідеї, технології, перспективи: Матеріали конференції.. С. 33–39.
Антонова О. Є. (2008) Обдарованість: сутність, структура, перспективи розвитку. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології обдарованості: зб. наук. пр.. Т. 6, № 3. С. 48–51.
Антонова О. Є. (2008) Обдарованість: сутність, структура, технології розвитку. Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: наук.-метод. зб... С. 78–89.
Антонова О. Є. (2008) Особливості навчання обдарованих студентів у ВНЗ (аналіз досвіду педагогічних університетів України). Нові технології навчання: Зб. наук. праць. Шляхи розвитку духовності та професіоналізму в умовах глобалізації. Т. 1, № 55. С. 193–199.
Антонова О. Є. (2008) Особливості професійної підготовки педагогічно обдарованих студентів у контексті ідей А.С. Макаренка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 38. С. 26–30.
Антонова О. Є. (2008) Педагогическая креативность как ведущий компонент структуры педагогической одарённости. Педагогическое образование и наука: научно-методический журнал. № 12. С. 92–98.
Антонова О. Є. (2008) Психолого-педагогічні умови реалізації методики навчання педагогічно обдарованих студентів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр.. № 17. С. 254–258.
Антонова О. Є. (2008) Сутність і технології розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів. Підтримка обдарованих дітей та молоді. Розвиток креативного мислення в умовах стандартизації освітнього процесу: Тези доповідей. Щорічний освітній форум "Артеківські діалоги".. С. 54–75.
Антонова О. Є. (2008) Модель педагогічної обдарованості: сутність та структура. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп.. С. 180–218.
Антонова О. Є. (2008) Педагогічна обдарованість як основа розвитку професійної майстерності вчителя. In: Розвиток педагогічної майстерності викладача в умовах неперервної освіти: Монографія. Глухів: РВВ ГДПУ, Глухів, С. 56–77.
Антонова О. Є. (2008) Теоретико-методологічні засади навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах. Автореферат Докторський thesis, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України.
Антонова О. Є., Михайльчук Яна (2008) Психолого-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до творчої самореалізації у професійній діяльності. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць. № 6. С. 104–107.
В
Власенко О. М. (2008) Роль музики у формуванні духовності особистості. Педагогіка і психологія професійної освіти.. С. 224–230.
Вітвицька С. С. (2008) Моделі ступеневої педагогічної освіти західноєвропейських країн, США та України: порівняльний аналіз. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп... С. 71–103.
Д
Дубасенюк О. А. (2008) Акмеологічна концепція професійного становлення майбутнього педагога. Акмеологічна наука ХХІ століття: розвиток професіоналізму: матер. Другої міжнар.наук.прак.конф... С. 101–104.
Дубасенюк О. А. (2008) Психолого-педагогічні чинники ціннісно орієнтованої підготовки майбутніх учителів. Ціннісні орієнтації навчальної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів у контексті сучасних вимог до освіти: наук.-метод. зб.. С. 11–19.
Дубасенюк О. А. (2008) Концептуальні моделі педагогічної освіти: наукові пошуки та здобутки. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп... С. 8–29.
Дубасенюк О. А. (2008) Проблема підготовки педагогічних кадрів на Волині у 20-ті – 30 роки XX ст. Актуальні проблеми гуманітарної освіти : зб. наук. праць.. С. 8–13.
К
Ковальчук В. А. (2008) Освітньо-виховна система Коростишівської учительської семінарії кінця ХІХ – початку ХХ століття. Актуальні проблеми гуманітарної освіти.. С. 26–29.
Ковальчук В. А. (2008) Професійна підготовка майбутніх вчителів до роботи у різних виховних системах загальноосвітніх закладів. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп... С. 259–268.
Л
Левківський М. В. (2008) Освітньо-культурні процеси на Волині (поч. ХХ ст. – 30-ті рр. ХХ ст). Актуальні проблеми гуманітарної освіти: Зб. наук. пр. № 4. С. 32–35.
М
Мирончук Н. М. (2008) Позаурочна діяльність старших підлітків: аналіз стану організації та шляхи оптимізації. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць. Т. 1, № 12. С. 316–325.
Мирончук Н. М. (2008) Технології формування у старших підлітків культури міжособистісних взаємин. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40. С. 125–128.
П
Павленко В. В. (2008) Ботаніки-іноземці та їх роль у викладанні природничих дисциплін та наукової діяльності в Кременецькому ліцеї. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. С. 186–190.
Павленко В. В. (2008) Репетиторська, викладацька та наукова діяльність приватних вчених-педагогів на Волині. Актуальні проблеми гуманітарної освіти: збірник наукових праць.. С. 49–54.
Павленко В. В. (2008) Теологічна і просвітницька діяльність у духовних семінаріях. Тези Науково-практичної конференції "Парадигма Творення в сучасній науці: на шляху до інтегрованого світогляду"...
Павленко В. В. (2008) Організація навчально-виховного процесу в Острозькій академії (ХVІ – початок ХVІІ століття). Морально-етичні засади формування особистості: Монографія.. С. 243–265.
Павленко В. В., Андрійчук А. М. (2008) Макаренко і культура поведінки молодших школярів. Антон Макаренко і сучасні проблеми освіти: Зб. праць молодих науковців.. С. 10–16.
С
Сидорчук Н. Г. (2008) Деякі аспекти побудови моделі системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп.. С. 51–70.