Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" і є рік 2008

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 33.

Дубасенюк О. А. (ed.). (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Єремеєва В. М. (2008) Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп.. С. 328–335.

Антонова О. Є. (2008) Акмеологический подход в определении сущности педагогической одаренности. Акмеология 2008. Методологические и методические проблемы. С. 8–14.

Антонова О. Є. (2008) Концептуальні засади дослідження проблеми навчання педагогічно обдарованих студентів. Сучасна освіта творчо обдарованої молоді: ідеї, технології, перспективи: Матеріали конференції. С. 33–39.

Антонова О. Є. (2008) Обдарованість: сутність, структура, перспективи розвитку. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології обдарованості: зб. наук. пр., 6 (3). С. 48–51.

Антонова О. Є. (2008) Теоретико-методологічні засади навчання обдарованих студентів у педагогічних університетах. Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих АПН України, Київ.

Антонова О. Є. (2008) Обдарованість: сутність, структура, технології розвитку. Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: наук.-метод. зб.. С. 78–89.

Антонова О. Є. (2008) Особливості навчання обдарованих студентів у ВНЗ (аналіз досвіду педагогічних університетів України). Нові технології навчання: Зб. наук. праць. Шляхи розвитку духовності та професіоналізму в умовах глобалізації, 1 (55). С. 193–199.

Антонова О. Є. (2008) Особливості професійної підготовки педагогічно обдарованих студентів у контексті ідей А.С. Макаренка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). С. 26–30.

Антонова О. Є. (2008) Педагогическая креативность как ведущий компонент структуры педагогической одарённости. Педагогическое образование и наука: научно-методический журнал (12). С. 92–98.

Антонова О. Є. (2008) Психолого-педагогічні умови реалізації методики навчання педагогічно обдарованих студентів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. (17). С. 254–258.

Антонова О. Є. (2008) Сутність і технології розвитку педагогічної обдарованості майбутніх учителів. Підтримка обдарованих дітей та молоді. Розвиток креативного мислення в умовах стандартизації освітнього процесу: Тези доповідей. Щорічний освітній форум "Артеківські діалоги". С. 54–75.

Антонова О. Є. (2008) Модель педагогічної обдарованості: сутність та структура. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп. С. 180–218.

Антонова О. Є. (2008) Педагогічна обдарованість як основа розвитку професійної майстерності вчителя. In: Розвиток педагогічної майстерності викладача в умовах неперервної освіти: Монографія. Глухів: РВВ ГДПУ, Глухів, С. 56–77.

Антонова О. Є., Михайльчук Яна (2008) Психолого-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до творчої самореалізації у професійній діяльності. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць (6). С. 104–107.

Антонова О. Є., Терепищий С. О., Науменко Р. А. (2008) Обдарована молодь України: оцінка сучасного стану та поширення перспективного досвіду роботи з обдарованою молоддю в регіонах України. Монографія. ВМГО «Союз обдарованої молоді», Київ.

Власенко О. М. (2008) Роль музики у формуванні духовності особистості. Педагогіка і психологія професійної освіти. С. 224–230.

Вітвицька С. С. (2008) Моделі ступеневої педагогічної освіти західноєвропейських країн, США та України: порівняльний аналіз. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп.. С. 71–103.

Дубасенюк О. А. (2008) Акмеологічна концепція професійного становлення майбутнього педагога. Акмеологічна наука ХХІ століття: розвиток професіоналізму: матер. Другої міжнар.наук.прак.конф.. С. 101–104.

Дубасенюк О. А. (2008) Психолого-педагогічні чинники ціннісно орієнтованої підготовки майбутніх учителів. Ціннісні орієнтації навчальної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів у контексті сучасних вимог до освіти: наук.-метод. зб. С. 11–19.

Дубасенюк О. А. (2008) Концептуальні моделі педагогічної освіти: наукові пошуки та здобутки. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп.. С. 8–29.

Дубасенюк О. А. (2008) Проблема підготовки педагогічних кадрів на Волині у 20-ті – 30 роки XX ст. Актуальні проблеми гуманітарної освіти : зб. наук. праць. С. 8–13.

Ковальчук В. А. (2008) Освітньо-виховна система Коростишівської учительської семінарії кінця ХІХ – початку ХХ століття. Актуальні проблеми гуманітарної освіти. С. 26–29.

Ковальчук В. А. (2008) Професійна підготовка майбутніх вчителів до роботи у різних виховних системах загальноосвітніх закладів. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп.. С. 259–268.

Левківський М. В. (2008) Освітньо-культурні процеси на Волині (поч. ХХ ст. – 30-ті рр. ХХ ст). Актуальні проблеми гуманітарної освіти: Зб. наук. пр (4). С. 32–35.

Мирончук Н. М. (2008) Позаурочна діяльність старших підлітків: аналіз стану організації та шляхи оптимізації. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць, 1 (12). С. 316–325.

Мирончук Н. М. (2008) Технології формування у старших підлітків культури міжособистісних взаємин. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). С. 125–128.

Павленко В. В. (2008) Ботаніки-іноземці та їх роль у викладанні природничих дисциплін та наукової діяльності в Кременецькому ліцеї. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 186–190.

Павленко В. В. (2008) Репетиторська, викладацька та наукова діяльність приватних вчених-педагогів на Волині. Актуальні проблеми гуманітарної освіти: збірник наукових праць. С. 49–54.

Павленко В. В. (2008) Теологічна і просвітницька діяльність у духовних семінаріях. Тези Науково-практичної конференції "Парадигма Творення в сучасній науці: на шляху до інтегрованого світогляду"..

Павленко В. В. (2008) Організація навчально-виховного процесу в Острозькій академії (ХVІ – початок ХVІІ століття). Морально-етичні засади формування особистості: Монографія. С. 243–265.

Павленко В. В., Андрійчук А. М. (2008) Макаренко і культура поведінки молодших школярів. Антон Макаренко і сучасні проблеми освіти: Зб. праць молодих науковців. С. 10–16.

Сидорчук Н. Г. (2008) Деякі аспекти побудови моделі системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія : Вид. 2-е, доп. С. 51–70.

Цей список був створений Mon Jul 14 05:29:51 2025 EEST.