Ресурси де є установа Кафедра соціальних технологій" і є рік 2008
Ілліна О. В. (2008) Технологія формування організаторських умінь майбутніх фахівців в умовах кредитно-модульної системи навчання. Проблеми формування конкурентноспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції... С. 45–50.
Горбунова В. В. (2008) Проблеми дослідження імпліцитних теорій. Соціальна психологія. № 4 (30). С. 17–28.
Коляденко С. М. (2008) Розвиток соціальної роботи у Ізраїлі: історія та сучасність. Матеріали Другої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Євреї на Житомирщині: історія і сучасність».. С. 153–162.
Коляденко С. М. (2008) Студентська олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді. Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Науково-методичний збірник.. С. 102–110.
Коляденко С. М. (2008) Інноваційні форми підготовки соціальних педагогів в умовах вищого навчального закладу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць.. № Ч. 1. С. 336–341.
Коляденко С. М. (2008) Технологізація соціальної роботи як умова оптимізації діяльності Студентської соціальної служби для молоді Житомирського державного унверситету імені Івана Франка. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету.Випуск 50, Серія: Педагогічні науки.. № 50. С. 99–103.
Коляденко С. М. (2008) Система соціально-педагогічної підтримки дітей та молоді у спадщині А.С. Макаренка. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді:Зб.наук.пр.. № 12. С. 398–404.
Коляденко С. М. (2008) Особливості підготовки соціальних педагогів в умовах кредитно-модульної системи. Проблеми формування конкурентноспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 21–27.
Коляденко С. М. (2008) Соціально-педагогічна практика як інтегруючий компонент особистісно-професійного становлення майбутнього спеціаліста. Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка і психологія. № 363. С. 87–94.
Літяга І. В. (2008) Педагогічні ідеї А.С. Макаренка в контексті корекційної педагогіки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 41. С. 54–57. ISSN 2076-6173.
Літяга І. В. (2008) Діяльність організацій в управлінні соціальною роботою. Проблеми формування конкурентноспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції... С. 50–54.
Музика О. Л. (2008) Педагогічна спадщина А.С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей. Педагогіка і психологія. № 3-4. С. 15–26.
Музика О. Л. (2008) Політичні цінності в системі ціннісної регуляції розвитку особистості. Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави: Зб. наук. праць / За заг. ред. М.М. Слюсарев¬ського.. № 8. С. 209–218.
Музика О. Л. (2008) Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива ситуаційно-диспозиційній антиномії. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць /За ред. В.О.Моляко. Т. 12, № 4. С. 184–192.
Музика О. Л., Майстренко Т. М. (2008) Організаційно-психологічне забезпечення впровадження кредитно-модульної системи навчання у внз. Проблеми формування конкурентноспроможності фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції.. С. 14–20.
Музика О. Л., Майстренко Т. М. (2008) ПОЛОЖЕННЯ про кредитно-модульну систему організації навчального процесу. соціально-психологічний факультет.
Остапчук О. Л. (2008) Інтеграція гендерного підходу у діяльність наставника академічної групи. Формування професіоналізму майбутнього фахівця в контексті вимог болонського процесу. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (Одеса, 22-23 травня 2008 .).. С. 97–99.
Остапчук О. Л. (2008) Сучасні тенденції гендерного розвитку українського суспільства в уявленнях молоді. Сучасна молодь: крок у майбутнє: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції для студентів та аспірантів... С. 311–316.
Остапчук О. Л. (2008) Формування гендерної компетентності соціальних педагогів у процесі підготовки до професійної діяльності. Педагогіка і психологія.. № вип363. С. 146–152.
Остапчук О. Л. (2008) Технологія волонтерської діяльності з реалізації ідеї ґендерної рівності. Збірник доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Гендерні теорії, гендерні практики: налагоджуючи мости» / упорядн. О. Плахотнік, Л. Гуслякова, Т. Ісаєва... С. 69–73.
Павлик Н. П. (2008) Соціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей в умовах загальноосвітньої школи. Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Наук.-метод. збірник... С. 95–101.
Павлик Н. П. (2008) Виховна діяльність у притулку для неповнолітніх. Інше. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Палько І. М. (2008) Соціально-педагогічна служба вищого навчального закладу як суб’єкт формування здорового способу життя студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 38. С. 54–57. ISSN 2076-6173.
Палько І. М. (2008) Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів. Наукові записки. Серія: психолого-педагогічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / За заг. ред. проф. Є. І. Коваленко.. № 1. С. 100–103.
Сейко Н. А. (2008) Фандрайзинг як перспективна технологія залучення доброчинної підтримки до сфери сучасної освіти в Україні. Проблеми формування конкурентноспроможних фахівців в умовах впровадження Болонського процесу: Збірник наукових робіт Всеукраїнської науково-практичної конференції... С. 28–37.
Ситняківська С. М. (2008) Реміснича освіта як чинник соціалізації дітей та підлітків. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць / Інститут проблем виховання АПН України.. Т. 2, № 12. С. 412–419.
Ситняківська С. М. (2008) Реміснича освіта як чинник соціального захисту дітей в ХІХ - на початку ХХ століття. Методи вдосконалення фундаментальної освіти в школах та вузах: тези доповідей ХІІІ міжнар. наук.-метод. конф., 2008 р. / Севастопольський національний технічний університет.. С. 239–241.
Ситняківська С. М. (2008) РЕМІСНИЧА ОСВІТА В УКРАЇНІ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць / Інститут проблем виховання АПН України.. Т. 2, № 12. С. 412–419.
Ситняківська С. М. (2008) РЕМІСНИЧА ОСВІТА ЯК ЧИННИК СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ В ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Методи вдосконалення фундаментальної освіти в школах та вузах : тези доповідей ХІІІ міжнар. наук.-метод. конф., 2008 р. / Севастопольський національний технічний університет... С. 239–241.
Ситняківська С. М. (2008) Реміснича освіта в системі соціального захисту дітей у XIX – на початку XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 150–153. ISSN 2076-6173.
Товщик С. А. (2008) Взаємозв’язок дефініцій соціальної педагогіки та соціальної роботи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 108–112. ISSN 2076-6173.