Ресурси де є «Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти» і рік «2009»
Дубасенюк О. А. (ред.). (2009) Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики: Монографія. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 978-966-485-053-4.
Антонова О. Є., Клименюк Ю. М. (2009) Технологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи : матеріали науково-практичної конференції.. С. 18–27.
Басюк Н. А. (2009) Загальнонавчальні заклади альтернативного типу та експериментальні заклади. In: Педагогічні здобутки житомирян. Знання України, Київ, С. 162–216.
Басюк Н. А. (2009) Соціальна група як простір для виховання ціннісних орієнтацій школярів. Наукові записки: [збірник наукових статей]. № 80. С. 183–186.
Басюк Н. А. (2009) Виховання групової морально ціннісної орієнтації школярів як педагогічна проблема. Тези XXXIV науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої.. С. 119–120.
Басюк Н. А. (2009) Виховання групової морально ціннісної орієнтація школярів як педагогічна проблема. In: Науково-практична міжвузівська конференція, присвяченої Дню університету, 16-18 березня 2009 р.. С. 119–120.
Басюк Н. А., Вірковський А. П., Москвіна Т. П. (2009) Обдарованість: її виявлення та розвиток. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 17–20. ISSN 2076-6173.
Власюк Ж. І. (2009) Почуття справедливості як необхідна умова морального розвитку особистості. Вісник Київського інституту педагогіки ім. Драгоманова.. С. 47–50.
Власюк Ж. І. (2009) Проблема почуття справедливості у гуманітарних науках. Вісник Київського інституту педагогіки ім. Драгоманова.. С. 43–46.
Вознюк О. В. (2009) Толерантність як соціокультурний феномен: синергетичний підхід. Українська полоністика. № 6. С. 115–121.
Вознюк О. В. (2009) Побудова інтегральної педагогічної парадигми: постановка проблеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 22–26. ISSN 2076-6173.
Вознюк О. В. (2009) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. ISBN 978-966-485-050-3.
Вознюк О. В. (2009) Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід. Інше. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Вознюк О. В. (2009) Інноваційні підходи до організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології і методики.. С. 82–102.
Вознюк О. В. (2009) Інтегральний підхід до аналізу проблем професійної освіти. Педагогіка і психологія професійної освіти. Науково-методичний журнал. № 2. С. 11–20.
Вознюк О. В. (2009) Інтегральний підхід до використання інформаційно-телекомунікаційних технологій. Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Частина 2 / За ред. М.М. Козяра та Н.Г. Ничкало... С. 21–24.
Вознюк О. В. (2009) Раціональний аспект ірраціонального. На шляху до синтезу філософії, релігії і науки. Тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10-11 квітня 2009 року / За ред. І.В. Карівця... С. 54–56.
Вознюк О. В. (2009) Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Тернопіль.. С. 36–42.
Вознюк О. В. (2009) Проблемні аспекти розвитку багатовекторного фахівця. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. – Хмельницький.. С. 252–257.
Вознюк О. В. (2009) Розвиток ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. № 21. С. 242–249.
Вознюк О. В. (2009) Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття). Автореферат Докторський thesis, ЖДУ ім. Івана Франка.
Вознюк О. В. (2009) Інтегральний підхід до формування духовно-моральних цінностей молоді. Нові наукові технології навчання. Збірник наукових праць. Духовно-моральне виховання і професіоналізм особистості в сучасних умовах. Спец. Випуск. Т. 2, № 58. С. 320–327.
Вознюк О. В. (2009) Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття). Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2009) Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 978-966-485-054-1.
Вознюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4458-2386, Дубасенюк О. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9447-4527
(2009)
Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід: Монографія.
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
ISBN 978-966-485-054-1.
Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2009) Постмодерністська парадигма освіти. Вісник Національної Академії Оборони України. Збірник наукових праць.. № 2(10). С. 5–9.
Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2009) Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій. Моніторинг якості освіти: теорія та практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа та ін.]... С. 72–76.
Клименюк Ю. М. (2009) Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів. Українська полоністика. № 6. С. 133–139.
Коновальчук І. І., Коновальчук І. М., Коновальчук М. І. (2009) Мотивація навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції.. С. 305–309.
Максимова О. О. (2009) А.С. Макаренко та проблема формування успішності особливості школяра молодших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 42–45. ISSN 2076-6173.
Максимова О. О. (2009) Формування успішної особистості шестирічного першокласника (експериментальне дослідження). Збірник наукових працьУманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.. С. 124–130.
Максимова О. О. (2009) Досягнення успіху шестирічним першокласником: Навчальний посібник. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Максимова О. О. (2009) Досягнення успіху шестирічним першокласником. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Москвіна Т. П. (2009) Погляди Івана Огієнка та його сподвижників щодо національної системи освіти. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта.. С. 110–114.
Москвіна Т. П. (2009) Роль сім’ї у вихованні гуманних взаємин учнів. Матер. ХХХІІІ науково-практичної міжвузовської конференції.. ст. 212.
Москвіна Т. П. (2009) Аналіз обдарованості та диференціація її видів. Матер. ХХХІІІ науково-практичної міжвузовської конференції..
Чулак Л. І., Козак Л. І., Коновальчук І. І. (2009) Інтерактивні методи в розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 184–189. ISSN 2076-6173.