Ресурси де є «Кафедра мистецької освіти» і рік «2006»
Стаття
Колесник Н. Є. (2006) Критеріальні характеристики готовності майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 82–86. ISSN 2076-6173.
Луценко В. В. (2006) Критерії та рівні сформованості творчої активності майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 62–64. ISSN 2076-6173.
Моісєєва М. А. (2006) МУЗИЧНА ОСВІТА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ІЗРАЇЛЮ. Виконавська інтерпретація та сучасний навчальний процес: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції / Ред. кол. В.Л. Філіппов (відп. ред.) та ін.. С. 25–31.
Олійник С. В. (2006) Семантика оцінних фразеологічних одиниць на позначення особи в англійській мові: модель аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 28. С. 170–172. ISSN 2076-6173.
Олійник С. В. (2006) ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ. Школа першого ступеня: Теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.. № 17-18. С. 165–169.
Олійник С. В. (2006) Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики. Початкова школа. № 7. С. 52–54.
Олійник С. В. (2006) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІМПРОВІЗАЦІЙНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. № 3(8). С. 45–48.
Цюряк І. О. (2006) Диригентсько-хорова підготовка студентів на основі особистісно орієнтованих технологій навчання – важливий принцип професійної майстерності сучасного вчителя початкових класів і музики. Зб. наук. праць “Школа першого ступеня. Теорія і практика” / [ред. Д.С.Мазоха]... С. 151–158.