Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра соціальної та практичної психології" і є рік 2010

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | П | С | Т | Ф | Ш
Кількість ресурсів: 50.

В

Вербич О. В. (2010) Особливості використання методу каузометрії в консультаційній роботі з майбутнім подружжям. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)

Г

Гавриловська К. П. (2010) Суб’єктивна легітимація правових норм як психологічний механізм нормативно-правової регуляції поведінки особистості. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. № 8. С. 173–182.

Гавриловська К. П. (2010) Інтерв’юерський практикум як чинник розвитку комунікативних навичок особистості. Психологічні перспективи. № 16. С. 26–34.

Гавриловська К. П. (2010) Психологічні особливості формування правової поведінки особистості в системі державної служби. Психологічні основи управління та організаційного розвитку в системі державної служби: тези VII Міжнародної науково-практичної конференції з організаційної та економічної психології (23-25 вересня 2010 року, м. Луцьк)... С. 30–32.

Гавриловська К. П. (2010) Рівень нормативно-правової активності працівників державної служби. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції аспірантів і студентів “Волинь очима молодих науковців: минуле, сучасне, майбутнє” (12-13 травня 2010 року). Т. 1. С. 199–200.

Гавриловська К. П. (2010) Мотивація соціальної самореалізації як передумова успішності працівників сфери державного управління. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць.. № 30(54). С. 39–45.

Гавриловська К. П. (2010) Мотивація соціальної самореалізації як умова успішності працівників сфери державного управління. Успішність особистості: потенціал та обмеження: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 18 березня 2010 р.).. С. 62–64.

Горбунова В. В. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Експериментальна психологія». In: Професійно-орієнтовані завдання з психїології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 295–304. DOI: 978-966-485-070-1

Гречуха І. А. (2010) Інтеграційні здібності в системі адаптаційних ресурсів студентів-першокурсників. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості «Три кроки». Т. 2. С. 95–98.

Гречуха І. А. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованими завданнями з курсу "Основи психологічного тренінгу". In: Професійно-орієнтовані завдання з психології: Навчальний посібник. Вид-во ЖДУ ім.. І.Франка, Житомир, С. 319–346. ISBN 978-966-485-070-1

Д

Дем'янчук Ю. Ю. (2010) Розвиток образотворчих здібностей у юнацькому віці: результати ідеографічного дослідження. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості «Три кроки». № 3. С. 1–98.

Ж

Журавльова Л. П. (2010) Емпатійні детермінанти психологічного здоров’я. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 3. С. 36–39.

Журавльова Л. П., Сенкевич В. Г. (2010) Особливості соціально-психологічної адаптації працівників ВІЛ-сервісних організацій. Збірник наукових праць Інституту психології Г. С. Костюка АПН України. Т. 12, № 7. С. 170–178.

З

Загурська І. С. (2010) Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці. Практична психологія та соціальна робота. № 10. С. 14–21.

Загурська І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості.. С. 32–35.

Загурська І. С. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Практикум із консультативно-тренінгової роботи». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 411–423. ISBN 978-966-485-070-1

К

Кириченко В. В. (2010) Формування професійної ідентичності студентів-психологів: ціннісний рівень. Проблеми становлення та самореалізації творчої особистості майбутніх фахівців гуманітарного спрямування: зміст, форми та методи підготовки... С. 52–53.

Кириченко В. В. (2010) Соціокультурні ресурси рефлексії дискретності життєвих подій. Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції «Психологія розвитку в аксіологічному вимірі».. С. 53–60.

Кириченко В. В. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованими завданнями з курсу «Психології праці». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, С. 249–295.

Кириченко В. В. (2010) Рефлексія дискретності кризових подій життєвого шляху особистості. Актуальні проблеми психології: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості.. С. 132–137.

Кириченко В. В. (2010) Ситуативна зміна суб’єктної активності особистості. Успішність особистості: потенціал та обмеження.. С. 151–154.

Кириченко В. В. (2010) Ситуативно-ціннісна регуляція активності суб’єкта. Проблеми та перспективи сучасної психології: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи сучасної психології».. С. 11–13.

Кириченко В. В. (2010) Особливості ціннісного розвитку студентів-відмінників першого курсу. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості «Три кроки».. С. 35–38.

Кириченко В. В. (2010) Життєва подія як джерело розвитку ціннісної свідомості. Актуальні проблеми соціально-економічних трансформацій у міжнародному середовищі: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції..

Климчук В. О. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психологія мотивації та емоцій». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 346–349. ISBN 978-966-485-070-1

Климчук В. О. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Математичні методи у психології». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 151–168. ISBN 978-966-485-070-1

Котлова Л. О. (2010) Психологічні особливості конфліктних форм поведінки студентів та їх особистісного статусу. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: // Зб. наук. Праць... С. 444–450.

Котлова Л. О. (2010) Ціннісні орієнтації як чинник виникнення та подолання конфліктних форм поведінки в юнацькому віці. Автореферат Докторський thesis, НПУ М.П.Драгоманова.

Кулаковська Л. П., Кулаковський Т. Ю. (2010) Роль вищої освіти в розвитку підприємництва, як основного джерела робочих місць. Економічні науки. Серія “Економіка та менеджмент”: Збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет.. Т. 7(26), № 2. С. 151–162.

Л

Литвак О. Й. (2010) История становления теории и практики социальной педагогики (наследие польського педагога-новатора Хэлэны Радлиньской). Збірник наукових праць Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Т. Шевченка. Серія “Педагогічні науки”. № 1(3). С. 424–429.

М

Мазяр О. В. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Диференційна психологія». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 188–248. ISBN 978-966-485-070-1

Майстренко Т. М. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Клінічна психологія». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 371–387. ISBN 978-966-485-070-1

Майстренко Т. М. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психодіагностика». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 360–370. ISBN 978-966-485-070-1

Марчук К. А. (2010) Фокалізація та наративне оформлення "Повісті врем'яних літ". Перша спроба. Студентська наукова творчість: Збірник матеріалів.. С. 66–75.

Моляко В. О. (2010) Психологічні наслідки чорнобильської катастрофи. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України «Актуальні проблеми психології». Т. 12, № 12. С. 8–21.

Моляко В. О. (2010) Формування образу екологічної катастрофи на прикладі чорнобильської атомної аварії. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України «Актуальні проблеми психології». Т. 12, № 12. С. 284–295.

Моляко В. О. (2010) Творческое поэтическое восприятие как индикатор таланта и гениальности (к 130-летию со дня рождения А. А. Блока). Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України «Актуальні проблеми психології». Т. 12, № 11. С. 6–20.

Музика О. Л. (2010) Професійно-орієнтовані завдання у системі підготовки студентів-психологів. In: Професійно-орієнтовані завдання з психології / За ред. О.Л. Музики. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, Житомир, Україна, С. 9–23. ISBN 978-966-485-070-1

Музика О. Л. (2010) Основні поняття суб’єктно-ціннісного аналізу розвитку особистості. In: Професійно-орієнтовані завдання з психології / За ред. О.Л. Музики. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, Житомир, Україна, С. 465–500. ISBN 978-966-485-070-1

Н

Никончук Н. О. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Вікова психологія». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 52–77. ISBN 978-966-485-070-1

П

Пирог Г. В. (2010) Проблема изучения личности гражданина в политической психологии. Горизонты образования:Научно-методический журнал. № 2. С. 164–170.

С

Савиченко О. М. (2010) Ідеографічне дослідження перенесення цінностей та особистісних якостей, засвоєних у спорті, на інші види діяльності. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. № 3. С. 69–72.

Степанюк І. А. (2010) Референтно-ціннісні детермінанти розвитку професійних здібностей майбутніх психологів. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 2. / за ред. О.Л. Музики, В.О. Климчука. № 2. С. 53–55.

Т

Тарнавська Ю. С. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Індивідуально-орієнтоване консультування та психотерапія». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 521–543. ISBN 978-966-485-070-1

Тичина І. М. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Основи дефектології». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 388–410. ISBN 978-966-485-070-1

Ф

Фальковська Л. М. (2010) Справедливість визнання як стратегія розвитку музично обдарованої дитини. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. – Житомир, 2010... С. 82–85.

Фальковська Л. М. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Педагогічна психологія». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 78–150. ISBN 978-966-485-070-1

Фальковська Л. М. (2010) Базові методики до курсу «Педагогічна психологія». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології: Навчальний посібник / За ред. О.Л.Музики. - 3-тє вид., переоб. і доп. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2010. - 566 с. Житомир: Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, С. 78–100.

Фальковська Л. М. (2010) Приклад виконання професійно-орієнтованого завдання з курсу "Педагогічна психологія". In: Професійно-орієнтовані завдання з психології: Навчальний посібник / За ред. О.Л.Музики. - 3-тє вид., переоб. і доп. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2010. - 566 с. Житомир: Вид-во ЖДУ ім.І.Франка.

Ш

Шаюк А. В., Музика О. Л. (2010) Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психогенетика». In: Професійно-орієнтовані завдання з психології. ЖДУ ім. І. Франка, С. 544–554. ISBN 978-966-485-070-1

Цей список був створений Sat Jul 26 15:50:35 2025 EEST.