Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини

Вознюк, О. В. (2021) Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини. Філософія для дітей: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 25, 26 трав. 2021 р.).. pp. 41-48.

[img]
Preview
Text
Download (461kB) | Preview

Abstract

Окреслюється концепція навчальної казки. Показано, що казка як втілення аналітичного знання у "згорнутій" синтетичній формі реалізується у системі підсвідомих архетипових ідей, які здатні трансформуватися в науково-теоретичні сенси у процесі розвитку дитини. За таких умов, чим глибше занурюється дитина у світ чарівних казок та чим більш просторий цей світ, тим більше науково-теоретичних та філософських сенсів вона згодом здатна сприйняти, видобути та кристалізувати.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: чарівна казка, концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку, навчальний ресурс казки
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
L Education > LA History of education
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 04 Jun 2021 06:28
Last Modified: 04 Jun 2021 06:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32743

Actions (login required)

View Item View Item